Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hankit miehellesi joululahjaksi, te jotka olette olleet pitkään yhdessä?

Vierailija
29.10.2020 |

.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukat joissa on meidän kissan naaman kuvia.

Ai hitto, tämä voisi ollakin loistava! Voisin lainata naapurin kissaa kuviin, mies vihaa sitä :D

Vierailija
62/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kännykän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukat joissa on meidän kissan naaman kuvia.

Ai hitto, tämä voisi ollakin loistava! Voisin lainata naapurin kissaa kuviin, mies vihaa sitä :D

Kannatan ehdottomasti. :D

Vierailija
64/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään mitään.

Lämmin talvi taas tulossa.

Tää.

Vierailija
65/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen miehelleni joulukalenterin paperipusseista ja siihen joka päivä pienen lahjan; lempisuklaata, uusia sulkapalloja, arpoja, "leffalippu" (katsotaan joku hänen valitsemansa leffa yhdessä kotona nyt, kun ei elokuvateattereihin haluta mennä), itse neulotut kämmekkäät, "ravintolalahjakortti" (= itse tehty kortti jossa lupaan tarjota aterian ulkona) kirja jne (ideat tervetulleita, en ole vielä keksinyt kaikille päiville lahjaa!)

Jouluaattona sitten saa yhden vähän kalliimman lahjan, tällä hetkellä mietin älyrannekkeen ja laadukkaan sulkapallomailan välillä

Ei kannata lisätä työpaikkoja insinöörialoille.

Vierailija
66/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskovillan silkkivillakalsarit. Tuhdimmat merinovillakalsarit löytyy jo. Noita silkkivillaisia pidän itsekin toimistovaatteissa suorien housujen alla, eikä mulla ole ulkona kylmä eikä sisällä kuuma.

Vierailija
67/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan sovittu, ettei lahjota toisiamme väkipakolla. Spontaanit yllätykset erikseen. 

Täysin samoin. Ei ole mitään mieltä hankkia sellaista minkä toinen tietää. Viime vuosina on menty niin, ettei ole lahjoja annettu puolin eikä toisin.

Vierailija
68/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lahjo kuin sisarusteni alaikäiset lapset. Ne lahjat on kaikki jo hankittu. Niihin menee sen verran rahaa, että mies saa itse lahjoa omat aikuiset lapsensa. Ennen ostin heillekin lahjoja, mutta kyllästyin kun esimerkiksi kirjat jäivät lukematta (20-30 -vuotiaat ei vaan näemmä enää lue - ostavat itsekin kirjoja hyllyynsä, mutta kun kysyn, että mitä tykkäsit tuosta, niin eivät ole edes lukeneeet). Aiemmin ostin vanhemmille jotkut kulttuuriliput, mutta tänä vuonna tuskin niitäkään kun viime vuonna hankkimanikin peruuntui eikä halunneet rahoja niistä, jotta olisivat voineet mennä johonkin toiseen. Miehen kanssa ostetaan yleensä jotain tarpeellista kotiin. Sohvat ja sänky pitäisi uusia nyt ja mökkiä ollaan ostamassa. Pari divarikirjaa tilasin kuitenkin miehelle jo ja teen myös yhteiseksi valokuva-albumin viime vuodesta.

Vierailija
69/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sen minkä haluaakin, kiikarin tänä vuonna kiväärin päälle. Aikuiset pystyy ihan keskustelemaan niistä toiveista, niin ei mene rahaa hukkaan eikä tule hankittua turhaa roinaa.

Mutta siitä menee maku, jos se pitää toiselle tavata. Jos oikeasti rakastaa, niin vaivautuu itse ottamaan selvää :D

Vierailija
70/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään pitkin vuotta juttuja, joita mies kiroaa kun ei ole tullut hankittua. Hankin sitten niitä syntymäpäivä- ja joululahjoiksi. Lapset saa valita isänpäivälahjat. 

Jos mies sattuu itse hankkimaan ennen merkkipäiviä nuo tavarat, sitten hankin jotain jonka tiedän olevan huonossa kunnossa, esim. uuden kylpytakin. Usein ostan hänelle keräämäänsä kirjasarjaan kirjoja. 

Joka joulu teen hänelle oman joulukalenterin ja se on ollut hänen lempilahjansa jo vuosia, muuttuu melkein pikkulapseksi kun odottaa innoissaan sitä joka vuosi. Yleensä ostan sitten jouluksi vielä jotakin, jota voimme tehdä yhdessä, esim. lautapelin.

Vierailija
71/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästämme rahaa ensi syksynä alkavaan (koronatilanne sallikoot) vuoden pituiseen maailmanympärysmatkaan, joten olemme sopineet ettei mitään lahjoja osteta, kaikki ylimääräinen raha menee reissutilille.

Vierailija
72/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, ollaan aikuisia ja hankitaan mitä tarvitaan muutenkin, ja emme halua mitään ylimääräistä, olemme hieman minimalismiin kallellaan, ja muualta tulevat muutamat lahjat ahdistavat jo aivan tarpeeksi. 

Vierailija
74/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, ollaan aikuisia ja hankitaan mitä tarvitaan muutenkin, ja emme halua mitään ylimääräistä, olemme hieman minimalismiin kallellaan, ja muualta tulevat muutamat lahjat ahdistavat jo aivan tarpeeksi. 

Miksei sitten voi hankkia toiselle vaikka hierontalahjakorttia tai muuta jos kerran aineelliset lahjat ahdistaa?

Vierailija
75/104 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halauskupongin, jolla saa aikuistenhalauksia aina kun haluaa.

Miksi tässä niin paljon alapeukkuja. 7 tällä hetkellä kun muissa ehdotuksissa 1-2.

Vierailija
76/104 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halauskupongin, jolla saa aikuistenhalauksia aina kun haluaa.

Miksi tässä niin paljon alapeukkuja. 7 tällä hetkellä kun muissa ehdotuksissa 1-2.

Koska halauskuponki kuulostaa sille että ne ovat jotain tarkasti laskettuja ja vaikeasti saatavilla olevia asioita, kun halauksen pitäisi olla täysin luonnollinen osa elämää.

Vierailija
77/104 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset on jo muuttaneet pois kotoa, keksin yleensä jotain tekemistä koko perheenä. Sama pätee synttäreille ja isänpäiväksi. Mies arvostaa suuresti sitä että lapset puolisoineen lähtee meidän kanssa kokeilemaan eri juttuja eikä välitä turhan krääsän hankinnasta.

Ollaan käyty keilaamassa, hohtogolfaamassa, seinäkiipeilyssä, jousiammunnassa, pakohuoneessa, vaeltamassa, piknikillä suokissa.... mitä vaan ikinä keksitään

Vierailija
78/104 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ostan aina jotain vaatteita mitä milloinkin tarvitsee: collegepuseroita/-housuja, t-paitoja, sukkia, alushousuja jne.

Lisäksi sitten jotain muuta mitä tarvitsee. On vuosien varrella tullut hankittua mm avainpakki, meisselisarja, porakone, jääkaira, uistinpakki yms. En muista kaikkia.

Ja suklaata tietenkin!

Lapset meilläkin on pääasiassa. Aikuisille vain tarpeellisia tavaroita ja jos tarvetta ei ole niin vähempikin riittää. Monesti ostan koko perheen lahjat, myös omani.

Saako mies ostaa sinulle mopin ja paisinpannun? 

Jos nikkarointi on mieleinen harrastus, on porakone hyvä lahja. Jos kokkailu on harrastus, laadukas paistinpannu on mieleinen. Moppi ei taida ilahduttaa ketään.

Vierailija
79/104 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

27. aviovuosi menossa ja ekaa kertaa nostan miehen lahjojen suhteen kädet pystyyn. Joka vuosi olen hankkinut hänelle jotain toivomaansa ja mieluista synttäriksi, isänpäiväksi, jouluksi ja hääpäiväksi. Hän on tasan kerran muistanut minua lahjalla. Sekin sattui olemaan joku teräksinen keittiöhärpäke, jonka itse halusi. Nyt sitten tuli mitta täyteen ja päätin, että ei lahjoja minultakaan hänelle tänä vuonna. Olen siis p**** vaimo :/.

Vierailija
80/104 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi