Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolme raskautta veivät ulkonäköni.

Vierailija
08.02.2014 |

Täysin.

Masentaa, oikeasti, masentaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Sä olet tehtäväsi suorittanut. Ei sinun enää tarvitse houkutella uroksia. 

Raakaa, mutta that's how luonto sen tarkoitti. 

Vierailija
2/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne saamasi lapset kompensoi ulkonäön menetyksen? Jos ne syntyi kuolleina, sitten ymmärrän valituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, muut tuskin samaa mieltä sun kanssa :) 

Vierailija
4/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:22"]Eikö ne saamasi lapset kompensoi ulkonäön menetyksen? Jos ne syntyi kuolleina, sitten ymmärrän valituksen.

[/quote]

Ei mulla ainakaan mun lapsi korvaa mun menetettyä ulkonäköä. Tosin kävin synnytyksen jälkeen kirurgin veitsen alla, nyt taas kaikki ok.

Vierailija
5/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että siinä se olikin, haha :D

ap millä tavalla? miltei kaikenhan voi korjata, venyneen vatsanahkat, riippuvat rinnat jne, mutta se vaatii rahaa ja tahtoa

Vierailija
6/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla muutuit? Raskausarvet, vatsanahka, riipputissit tms. jotka ei ihan niin kovasti näy päällepäin?

Itse olen kauhistunut jo ekan tuomista muutoksista, vaikka ne eivät varmasti ole muiden mielestä niin suuret. Täytyy antaa ajan kulua. Ihan alkuun tuntui että ihan kaikki on täysin pilalla ja hukassa, nyt kuntoilun ja ruokavalioremontin jälkeen alkaa näyttää kohtalaiselta...

Paljon paremmin ymmärrän nykyisin myös niitä, jotka haluaisivat vaikka rintojen kohotuksen tai vatsanahan kiristyksen (vaikka niitä silikoneja edelleen en ymmärrä). Se on raskas paikka kun kroppa muuttuu, toisaalta vanhustyötä tekevänä näen, että se on vasta ihan alkua, ja näille muutoksille emme lopulta voi yhtään mitään. Kun olet 80 v. sun tämänhetkinen kroppa tuntuu vielä hyvältä ja ihmettelet, että miten silloin nuorena häpesit tai harmittelit kroppaasi. Kaikki on niin kamalan suhteellista.

Olisko sulla jotain tehtävissä?

Vierailija
7/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkösi on tärkeämpi, kuin omat lapsesi, niinkö? Laitapa nyt asiat oikeisiin mittasuhteisiin sentään. Jos ulkonäkö mielestäsi on mennyttä, etkö koe saaneesi mittaamattoman arvokasta sen tilalle?

Vierailija
8/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi lasta, ja multa kyllä hävis vähäinenkin ulkonäkö. Siis rupsahdin, ihan rehellisesti sanottuna, kuouksen vauvavuotena kymmenen vuotta vanhemman näköiseksi. Mulla on silmäkulmat ja otsa täynnä ryppyjä. Jotenkin se tolkuton valvominen vanhensi ihoa tosi paljon. Ei tähän mikään taida auttaa. :(

Vierailija
9/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sulla on aikaa viimeisimmästä synnytyksestä? Olet varmaan liian hätäinen. Mulla kesti noin 3 vuotta, että keho palautui normaalimittoihin 3 synnytyksen jälkeen. Lasten välissä palautumista ei tapahtunut.

Kärsivällisyyttä!

Vierailija
10/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kuntosalille. Ole iloinen lapsistasi.

11/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylpeä episitomia arvesta, sektio arvesta ja kolmen lapsen aiheuttamasta melkoisesta määrästä raskausarpia. Varsinkin kuolleen lapseni jälkeen olin ylpeä arvista yms; minulle ei muuta jäänyt! Sektion jälkeen maha näytti aivan järkyttävältä. Nyt nautin siitä, olen oikeasti äiti. Vielä yksi arpi mahalle ja roikkuvat tissit KIITOS!

Vierailija
12/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Po. Kolme raskautta vei ulkonäköni

Kolme on nääs yksikkö.

Vierailija
13/22 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua harmittaa pelkästää ohuet hiukset, niitä nyt ei taida saada millään paremmiksi. esim teippi/ompelupidennyksiäkään ei suositella kun niitä ei saa piiloon..

Vierailija
14/22 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tullut yhtään raskausarpea kahdesta raskaudestani. Rinnat palautuivat ekan lapsen imetyksen (jota kesti10kk) jälkeen aika pian ja alapää tuntui tiukalta noin vuoden jäkeen. Nyt sain toisen lapsen useita vuosia myöhemmin (eri miehen kanssa), laihduin samantien laihemmaksi kuin ennen raskautta, arpia ei ole, alapää tuntuu vielä erilaiselta (6kk synnytyksestä), ímetän vielä joten rinnoista en tiedä, mutta se rinta josta ei tule maitoa lähes yhtään on nykyään tosi pieni ehkä pieni b-kuppi kun ennen oli d-kuppi. Ulospäin ulkopuoliset näkevät vain että olen laihtunut valtavasti, mutta kotona en kehtaa ottaa rintsikoita pois miehen nähden. Rinnat oli ennen mun paras puoleni...Toisaalta kun tiedän että jo lähes 20 kg laihtuminen jo pienentää rintoja niin en voi syyttää pelkkää imetystä tästä.

Vierailija
15/22 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai purat menetyksen vihaamalla lapsiasi?

Vierailija
16/22 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma, että niin kävi? Usein tuntuu, että raskauksia syytetään tavallisista iän tuomista muutoksista. Harvempi näyttää 20 vuotiaana samalta kuin 40 vuotiaalta, oli sitten lapsia tai ei. On vaan jotenkin sankarillisempaa kokea uhranneensa ulkonäkönsä lapsilleen kuin ihan vaan todeta iän tehneen tehtävänsä. Raskausarvet ja muut nyt on asia erikseen, mutta ei kai aikuinen nainen vatsa paljaana kulje muutenkaan. 

Vierailija
17/22 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä lasten hankkiminen (etenkin useamman ja vanhemmalla iällä) näkyy naisen kehossa ihan selvästi. Toivon, että vaihtokauppa on teidän mielestänne kannattava. Ketään muuta kuin itseänne ette nimittäin voi syyttää. 

Vierailija
18/22 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 01:41"]

Ei, kyllä lasten hankkiminen (etenkin useamman ja vanhemmalla iällä) näkyy naisen kehossa ihan selvästi. Toivon, että vaihtokauppa on teidän mielestänne kannattava. Ketään muuta kuin itseänne ette nimittäin voi syyttää. 

[/quote]

Tekikö äitisi hyvän vai huonon vaihtokaupan?

Vierailija
19/22 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kauneimmillani kuuden lapsen jälkeen. Että ei ne lapset aina rupsauta. Vatsanahka on mitä on eli ruttuinen, sille ei nyt mitään voi. Mutta muuten eivät ole lapset vaikuttaneet. Tosin joskus alle 30v luulin olevani jo alamäessä, mutta ulkonäkö nuoreni ja kaunistui laihduttuani lievästä ylipainosta normaalipainoon, joten väliaikaista se vain oli.

Vierailija
20/22 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 01:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 01:41"]

[/quote]

Tekikö äitisi hyvän vai huonon vaihtokaupan?

[/quote]

Sitä täytyisi kai kysyä äidiltäni, eikö totta? -18