Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ohimennen rintoihin tarttumisesta?

Vierailija
08.02.2014 |

Osapuolet tuntee toisensa?

Osapuolet eivät tunne toisiaan?

Vahingon mahdollisuus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Oman miehen hyväily tuntuu aina hyvältä.

-Ainoastaan oman miehen kosketus käy. Mikään randomi tuttu ei saa tulla hipelöimään.

-Jos tuntematon tulee kähmimään, saan raivokohtauksen. Vedän tyyppiä pataan, huudan ja rähisen, kuin ärsytetty naarastiikeri. Oppiipahan vätys olemaan, eikä se ikinä enää kähmi tuntemattomien naisten rintavarustusta. Joku roti!

-Kenenkään rintoihin ei takerruta vahingossa. En minäkään käy kiinni kenenkään miehen vehkeisiin vahingossa. Heikko tekosyy.

Vierailija
2/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis passaahan se. Rintoihin tarttujakaan ei varmaan ole pahoillaan pienestä potkusta sinne niin. Kun kerran kontaktia lähdettiin ottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lyön aina vaistomaisesti jos kyseessä ei ole oma mies.

Vierailija
4/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kesää sitten törmättiin kaupungilla ravintolaillan jälkeen erääseen työkaveriini, jolla oli "vauhti" päällä. Huuteli vähän kaikille pieniä törkeyksiä, tuli sitten ensin mun luokse, puristeli hauistani, bodattua rintalihastani ja kääntyi sitten vaimoni puoleen, puristi häntä tisseistä ennenkuin kumpikaan asiaa edes tajusi.

Ei siinä sen kummempaa, härnäsin vaimoani siitä hieman jälkeenpäin ja seuraavalla viikolla töissä vielä työkaverianikin. Pyyteli nolona anteeksi kunnes sanoin, että se oli ihan ok ja vaimokin taisi vaan tykätä. Nuori kaveri kuitenkin, komea, harrastaa kehonrakennusta ja selvänä kaikella tavalla todella fiksu. Sai sit kokeilla vähän paremmankokoisia tissejä, niin oisko teidänkin aika relata?

Vierailija
5/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:35"]

Siis passaahan se. Rintoihin tarttujakaan ei varmaan ole pahoillaan pienestä potkusta sinne niin. Kun kerran kontaktia lähdettiin ottamaan.

[/quote]

:D

Terve suomalainen nainen. Tollasen kun sais.

T: mies

Vierailija
6/8 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:08"]

Osapuolet tuntee toisensa?

Osapuolet eivät tunne toisiaan?

Vahingon mahdollisuus?

[/quote] Jos oma mies tarttuu niihin, niin se on mukavaa, kunhan ei kauheasti väännä niitä tai vedä alaspäin, koska se voi vahingoittaa niitä.

Jos joku tuntematon baarissa tarttuu niihin ohimennen, niin en suutu siitä, mutta tietysti yritän päästä tilanteesta pois, koska varattuna naisena en saa olla sellaisissa tilanteissa. Ja sama kuin edellä, eli rintoja ei saa käsitellä kovakouraisesti silloinkaan.

Vahingon mahdollisuus? Siis että.. vaikkapa pilkkopimeässä tarraa rintoihin..kuulostaa hassulta. :D Mutta jos tosiaan sattuu olemaan vaikka niin pimeää, että näin käy, niin ei kai sille mitään voi. :D

Vierailija
7/8 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina toivonut että mieheni tekisi niin, no ei tee, ei kosketa minua juuri koskaan, ainakaan sängyn ulkopuolella. Kenenkään muun en halua koskevan minua millään lailla, inhoan kättelyäkin.

Vierailija
8/8 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli ollut kerran baarissa pienessä hönössä ja tanssilattialla joku hönö oli pokkana laittanut käden rintsikoiden sisään. Ko mimmi avonaisessa paidassa ja sopivasti muotoja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä