Mitä eroa on Urban Decayn eri naked-paleteissA
Kommentit (49)
Muakin kiinnostaisi että käykö Naked 3 jos ihon perusssävy on kellertävä ja silmät siniharmaat? Mistä muuten saisi Bobbi Brownin luomiväripaletteja?
Stockmannin-nettisivuilta voi nyt tilata Bobbi Brownin meikkejä ja MAC:n myös.
Mulla on se kakkonen kun on punakka iho.. Ykkösen sävyt ovat kylmempiä. Ihana paletti enkä ole katunut vaikka hinta hirvittikin ostaessa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:45"]
Kolmonen on ruusukultaisia ja ruskean sävyjä. Omani on Debenhamsilta.
[/quote]
Debenhams ei toimita Suomeen kosmetiikkaa, ostitko Englannista? Itsellä Naku 2, jossa kauniita sävyjä kyllä, mutta ehkä hieman liikaa kuitenkin helmiäisiä. Itse suosin mattaa, ja mietinkin, että pitäiskö tsekata toi kolmonen. Se, joka kommentoi, että kaikilla on nykyään UD:n paletti, ei ihan taida tietää mistä puhuu. Lähes kaikista nettikaupoista loppuunmyyty ja Sephora ei toimita eurooppaan ( paitsi ehkä Sephora France?). Omani sain pitkällisen kyttäyksen jälkeen hankittua Lookfantastic.comista.
[/quote]
pari-kolme kuukautta(!) ja tarkottaa, että kävin noitten verkkokauppojen sivulla joka päivä. Aina vaan kyseisen tuotteen kohdalla 'out of stock' tai 'sold out'. Kerran sitten tärppäsi, toi Lookfantastic.com oli mulla juuri ykkösvaihtoehto siksi, että on Britanniasta. Tilaus kannattaa tehdä sitten heti, jos tuumailet tunnin tai kaksi, paletti on taas loppuunmyyty. Mulle kävi näin pari kertaa.
Kauanko jouduit kyttäämään?
[/quote]
[/quote]
Eikö lookfantasticilla ole enää sitä toimintoa, että pyydät automaattisen ilmoituksen sähköpostiin, kun haluamaasi tuotetta on taas saatavilla?
Niin, sopiiko se naked3 kellertävälle iholle vai ei? Entä mistä niitä Bobbi Brown luomiväripaletteja saa? Stocka ei myy niitä.
urban decayn naked3 palettia saa nyt beautybausta, jos joku haluaa tilata.
Itse vielä mietin tarvitsenko tuota.
Aika tarkka kopio Naked 2:sta on Kickseissä myytävä Viva la Diva Nudie. Ostin sen ennen kuin tiesin Naked-sarjan olemassaolosta. Maksoi n. 20 e. Värit ovat ihan riittävän pigmenttipitoisia ja pysyvät hyvin pohjusteen kanssa, mutta helmiäistä on liikaa makuuni.
Oma suosikkini luomivärien valmistajista on Guerlain, jonka värit levittyvät helposti ja pysyvät hyvin.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:56"]
Inglot on näistä yksi ja saa Suomesta. Saa jopa tehtyä itse sellaisen paletin kun haluaa. Luomivärit ovat isoja, todella isoja ja kestävät kauan. Pigmenttitaso on myös aivan uskomaton.
Tässä on muuten yksi ihan hassu toinen dupe naked 2 paletille, eikä maksa kuin vitosen.
http://niicolea.com/2013/07/14/%E2%9D%A4urban-decay-naked-2-vs-mua-undress-me-too/
[/quote]
Inglot on mulle liian pehmeää, ei auta edes kunnon pohjustajat kun ei vaan kertakaikkiaan pysy vaan rasvoittuu. Ihan ok tosin sekin.
[/quote]
Mun lemppari on lorac pro paletit. Ei niin helppoja saada Suomeen mutta uskomaton laatu!