Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on Urban Decayn eri naked-paleteissA

Vierailija
08.02.2014 |

Ja mistä ostatte niitä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAKED-paletit on taas joku uusi blogijuttu. Jokasella yhtäkkiä sellainen, huoh.

Vierailija
2/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se perussetti, eli Naked Basic (1?). Riittää mulle, koska en käytä erikoisia sävyjä yleensä. Hintansa väärti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ykkönen eroaa seuraavista?Ja mistä ostat omasi?

Vierailija
4/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin omani beautybaysta. T.3

Vierailija
5/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösessä on perusvärejä. Kakkosessa jne on enemmän eri sävyjä. Googleta!

Vierailija
6/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen on ruusukultaisia ja ruskean sävyjä. Omani on Debenhamsilta.

Vierailija
7/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos linkistä!

Vierailija
9/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan enää myyntiin naked1 palettia? Kaikkialta loppunut ja uusia ei ole tullut myyntiin enää. Minulla on naked2 paletti ja ihoni on kellertävä eli naked1 sopisi ehkä paremmin väreiltään ihoon. 

Vierailija
10/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oliivin värinen iho, ja tuo naked1 on mulle just passeli! T.3

Vierailija
11/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:45"]

[/quote]

Debenhams ei toimita Suomeen kosmetiikkaa, ostitko Englannista?  Itsellä Naku 2, jossa kauniita sävyjä kyllä, mutta ehkä hieman liikaa kuitenkin helmiäisiä. Itse suosin mattaa, ja mietinkin, että pitäiskö tsekata toi kolmonen. Se, joka kommentoi, että kaikilla on nykyään UD:n paletti, ei ihan taida tietää mistä puhuu. Lähes kaikista nettikaupoista loppuunmyyty ja Sephora ei toimita eurooppaan ( paitsi ehkä Sephora France?). Omani sain pitkällisen kyttäyksen jälkeen hankittua Lookfantastic.comista.

Vierailija
12/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:12"]

[/quote]

Debenhams ei toimita Suomeen kosmetiikkaa, ostitko Englannista?  Itsellä Naku 2, jossa kauniita sävyjä kyllä, mutta ehkä hieman liikaa kuitenkin helmiäisiä. Itse suosin mattaa, ja mietinkin, että pitäiskö tsekata toi kolmonen. Se, joka kommentoi, että kaikilla on nykyään UD:n paletti, ei ihan taida tietää mistä puhuu. Lähes kaikista nettikaupoista loppuunmyyty ja Sephora ei toimita eurooppaan ( paitsi ehkä Sephora France?). Omani sain pitkällisen kyttäyksen jälkeen hankittua Lookfantastic.comista.

[/quote]

toimittaakohan tuo sephora.fr suomeen? Onkohan kalliit postitusmaksut? Mitenköhän toimii naked3 kellertävällä iholla. Vai olisiko kuitenkin naked1 parempi?

t:9

Vierailija
13/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tehdä tilausta naked1 paletista sephora.fr kautta mutta heittää postikuluiksi 30€ lisää eli hinta olisi 75€ eli jää tilaamatta. =( Toivon vaan että naked1 tulee vielä myyntiin.

t:9

Vierailija
15/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:32"]

NAKED-paletit on taas joku uusi blogijuttu. Jokasella yhtäkkiä sellainen, huoh.

[/quote]

Todellakin "uusi". Montakohan vuotta sitten ensimmäinen Naked ilmestyikään, varsin kauan siitä kuitenkin on. Blogeissa se on ollut siitä lähtien, koska se nyt vain on niin hyvä.

Vierailija
16/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa lookfantastic.com sivulta! Ei tule ees postareita. Oon viimeset vuodet ostanu kaikki meikit/ shampoot/ kosmetiikan tuolta. Välilä ollu esim. BareMineralsilla osta 3 maksa 2 tarjous, jo oon säästäny ihan huimasti vrt. suomen hintoihin! 

Naked paletin ostin vissiin vajaa 2 vuotta sitten, ja vieläkään ei näy pohjat missään sävyissä. Tosin en käytä joka päivä luomiväriä, ja osaa väreistä en oo juurikaan käyttäny.

Vierailija
17/49 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:45"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä, Lontoosta on ostettu.

Vierailija
18/49 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hommaa Naked-paletin, kannattaa ostaa myös kunnollinen luomiväriprimeri, esim. UD:n Potion Primer tai Too Faced'n luomiväripohjustin. Pohjustamattomalla luomella laadukkainkin luomiväri karkaa päivän aikana, joten tuo hankinta kannattaa ehdottomasti.

terv: 11

Vierailija
19/49 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:12"]

[/quote]

[/quote]

Kauanko jouduit kyttäämään?

Vierailija
20/49 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:57"]

Ostakaa lookfantastic.com sivulta! Ei tule ees postareita.

[/quote]

Kumpi parempi, Lookfantastic vai Beautybay?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan