Mitä eroa on Urban Decayn eri naked-paleteissA
Kommentit (49)
Minä myös tilaan shampoot, meikit ja ihonhoito tuotteet Beautybaysta. Valikoima laaja, ei postituskuluja ja edullisempaa kuin täällä. Käyttämäni shampoo on esim. puolet halvempi Beautybaysta...T.3
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:45"]
Kolmonen on ruusukultaisia ja ruskean sävyjä. Omani on Debenhamsilta.
[/quote]
Debenhams ei toimita Suomeen kosmetiikkaa, ostitko Englannista? Itsellä Naku 2, jossa kauniita sävyjä kyllä, mutta ehkä hieman liikaa kuitenkin helmiäisiä. Itse suosin mattaa, ja mietinkin, että pitäiskö tsekata toi kolmonen. Se, joka kommentoi, että kaikilla on nykyään UD:n paletti, ei ihan taida tietää mistä puhuu. Lähes kaikista nettikaupoista loppuunmyyty ja Sephora ei toimita eurooppaan ( paitsi ehkä Sephora France?). Omani sain pitkällisen kyttäyksen jälkeen hankittua Lookfantastic.comista.
[/quote]
pari-kolme kuukautta(!) ja tarkottaa, että kävin noitten verkkokauppojen sivulla joka päivä. Aina vaan kyseisen tuotteen kohdalla 'out of stock' tai 'sold out'. Kerran sitten tärppäsi, toi Lookfantastic.com oli mulla juuri ykkösvaihtoehto siksi, että on Britanniasta. Tilaus kannattaa tehdä sitten heti, jos tuumailet tunnin tai kaksi, paletti on taas loppuunmyyty. Mulle kävi näin pari kertaa.
Kauanko jouduit kyttäämään?
[/quote]
oho, miten toi lainaus "Kauanko jouduit kyttäämään?" joutuikin oman viestini kanssa samaan laatikkoon?
Kukaan ei tiedä tuleeko naked1 vielä myyntiin? Entä sopiiko naked3 paletti keltapohjaiselle iholle vai vaan punapigmenttiselle?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:19"]
oho, miten toi lainaus "Kauanko jouduit kyttäämään?" joutuikin oman viestini kanssa samaan laatikkoon?
[/quote]
Kolme KUUKAUTTA?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:52"]
Kokeilin tehdä tilausta naked1 paletista sephora.fr kautta mutta heittää postikuluiksi 30€ lisää eli hinta olisi 75€ eli jää tilaamatta. =( Toivon vaan että naked1 tulee vielä myyntiin.
t:9
[/quote]
Kyllä noita kaikkia näköjään sai ihan yleisesti Sephora-kaupoista ainakin Jenkeissä viikko sitten. Eli ilmeisesti se ensimmäinen Naked-setti on vain tilapäisesti loppunut tietyistä verkkokaupoista. Ja siis Naked2- ja Naked3-seteissähän on vielä selkeämmin murrettuja värejä tietyssä skaalassa kuin siinä ensimmäisessä .Lisäksi myynnissä on myös kuuden värin Basic-setti. Itseäni olisi kiinnostanut lähinnä Naked3, koska minulla on kylmäsävyinen iho ja roosa myös korostaa sinisten silmien pientä taittoa vihreään. Lisäksi myynnissä on myös kuuden värin Basic-setti. Viime aikoina vanhempainvapaalla kuitenkin olen käyttänyt luomiväriä niin harvoin, etten nyt sitten vielä tuota ostanut. Vanhana luomivärifanina kuitenkin tunnistin laadun heti, loistavat pigmentit ja kestävä koostumus tuotteessa selvästi! Pohjustusta uskon toki vaativan, koska kyseessä on melko stydi kama, joka potentiaalisesti saattaa reagoida pahasti hikeen ja rasvaan iholla.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:19"]
[/quote]
Kolme KUUKAUTTA?
[/quote]
Oi kyllä. Mutta olin kärsivällinen, sillä halusin juuri sen paletin. Ebaykin on mahdollinen ostopaikka, mutta feikkejä on liikkeellä enemmän kuin tarpeeksi ja toisaalta ajatus käytetystä (edes vähän käyetystä) meikkituotteesta ei kauheasti innostanut. Mutta kyllä sieltä voi löytää 'new with seal' tai 'unused' tuotteenkin.
Naked 1 on lämminsävyinen, Naked 2 kylmäsävyinen ja Naked 3 ruusukultainen. Naked Basicsissa on pelkkiä mattasävyjä. Itse tykkään eniten kakkosesta, ykkönenkin on kiva. Kolmas Nakke ei ikävä kyllä sovi keltapohjaiselle iholle. Basics olisi kiinnostanut mattasävyjen vuoksi, mutta mielestäni siinä olevat sävyt ovat liian vaaleita ja turhia.
Jenkeissä myydään Sephorassa noita kaikkia. UD on kapitalisoinut Naked-boomilla, brändin alla myydään myös meikkivoidetta, puuteria, huulikiiltoa, poskipunaa ja ties mitä...
UD:n luomivärit on kyllä parhaita, tekisi mieli koota erikseen myytävistä napeista oma paletti. Mulla jää osa Naked 1 & 2:n sävyistä vähälle käytölle ja kaipaisin enemmän eri ruskean sävyihin taittavia mattavärejä.
UD on ihan ok, mutta mielestäni hurjan ylihintainen. Tämä on tietenkin mielipide jota ei "saisi" sanoa.
Olen törmännyt useaan merkkiin joka pesee UDn sekä hinnassa että laadussa.
Naked-paleteissa on paljon varisevia sävyjä, joka ei ole kiva ominaisuus.
Minä onnistuin nappaamaan Naked 1 -paletin LookFantasticista ihan pari viikkoa sitten, eli kyllä sitä näköjään tulee edelleen satunnaisesti myyntiin, jos osaa olla haukkana paikalla oikeaan aikaan. Nyt minulla on siis nuo kaikki kolme. Ehkä lyhyen omistamisen jälkeen sanoisin niistä tämän verran:
Naked 1: Monta hyvää perussävyä, sekä mattaa että kimmeltävää. Kolmesta paletista tämä on ehkä "hajanaisin", eikä kyseessä ole yhtä selkeä yhtenäinen kokonaisuus kuin kahdessa uudemmassa paletissa. Sopii varmastikin hyvin keltapohjaiselle iholle.
Naked 2: Selkeästi kimaltelevampia sävyjä kuin ykkösessä. Sävyt melko murrettuja ja neutraaleja, eli sopivat monelle ihonsävylle. Sävyjä pystyy käyttämään keskenään melko vapaasti, eli kovin todennäköisesti mikään sävy ei jää täysin käyttämättä. Joillekin tämä saattaa olla hieman liian kimalteleva arkikäyttöön.
Naked 3: Selkein kokonaisuus - kaikissa sävyissä on roosan, violetin ja ruusukullan sävyä. Tämän vuoksi sävyt eivät myöskään välttämättä sovi ihan kaikille. Minulle kyseinen sävymaailma on juuri täydellinen (vaalea, punaiseen taittava iho, ruskeat hiukset, vihreä-ruskeat silmät) ja tämä tuleekin varmasti olemaan minulla eniten käytössä arkena. Ainut miinus on ihan selkeän mustan värin puuttuminen, mutta kyllä noita tummimpia sävyjä rajauksessa pystyy käyttämään. Tämä ei ole ihan yhtä kimalteleva kuin Naked 2, muttei kyllä selkeä mattakaan.
Eli sanoisin, että sävymaailman suhteen kolmonen on kinkkisin, kun taas ykkönen ja varsinkin kakkonen sopivat vähän kaikille. Kannattaa katsella netistä tutoriaaleja ja arvosteluja ja katsella oman meikkipussin sävymaailmaa. Paketeista sen verran, että Naked1 tulee pahvisessa sametilla päällystetyssä paketissa, kun taas Naked2 ja Naked3 ovat peltisissä (?) rasioissa, joten ne ovat vähän jämäkämpiä ja iskunkestävämpiä kuin ykkönen. Laatuhan näissä kaikissa kolmessa on ihan huippuluokkaa - pigmentit ovat selkeitä, eikä väriä varise poskelle levityksen aikana miten sattuu.
Ja tosiaan, komppaan vielä sitä, että toimiva primer on ihan ehdoton. Pohjustetulla luomella sävyt erottuvat selkeämmin ja ennen kaikkea pysyvät paikoillaan pitempään. Itse olen tähän asti tyytynyt ihan vain Lumenen pohjustajaan, joka ainakin minulla toimii ihan ok. Ykköspaletin mukana tosin tuli näytepullo UD:n omaa pohjustajaa, joten saa nähdä, onko se Lumenea parempaa tavaraa.
Pitää sitten kärkkyä tuota naked1:stä noista kaupoista. Toivottavasti tulee vielä myyntiin ja saan omani. Omasta mielestäni naked2 sävyt ovat omalle iholleni ehkä hieman liian kylmiä ja tosiaan on aika kimalteleva paletti. Itse omistan naked2, naked basics ja vice2 paletit. Kaikki ihan loistavia.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:16"]
[/quote]
No jaa toki tietosi meidän kanssamme: mitä ovat nuo "useat merkit"? Saako Suomesta?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:16"]
[/quote]
No jaa toki tietosi meidän kanssamme: mitä ovat nuo "useat merkit"? Saako Suomesta?
[/quote]
Inglot on näistä yksi ja saa Suomesta. Saa jopa tehtyä itse sellaisen paletin kun haluaa. Luomivärit ovat isoja, todella isoja ja kestävät kauan. Pigmenttitaso on myös aivan uskomaton.
Tässä on muuten yksi ihan hassu toinen dupe naked 2 paletille, eikä maksa kuin vitosen.
http://niicolea.com/2013/07/14/%E2%9D%A4urban-decay-naked-2-vs-mua-undress-me-too/
Ainakin nyt Naked3-palettia pystyi tilaamaan netistä!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:45"]Kolmonen on ruusukultaisia ja ruskean sävyjä. Omani on Debenhamsilta.
[/quote]
Käviskö siis 3 jos ihon perussävy on kellertävä
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:56"]
Inglot on näistä yksi ja saa Suomesta. Saa jopa tehtyä itse sellaisen paletin kun haluaa. Luomivärit ovat isoja, todella isoja ja kestävät kauan. Pigmenttitaso on myös aivan uskomaton.
Tässä on muuten yksi ihan hassu toinen dupe naked 2 paletille, eikä maksa kuin vitosen.
http://niicolea.com/2013/07/14/%E2%9D%A4urban-decay-naked-2-vs-mua-undress-me-too/
[/quote]
Inglot on mulle liian pehmeää, ei auta edes kunnon pohjustajat kun ei vaan kertakaikkiaan pysy vaan rasvoittuu. Ihan ok tosin sekin.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:57"]
Ostakaa lookfantastic.com sivulta! Ei tule ees postareita.
[/quote]
Kumpi parempi, Lookfantastic vai Beautybay?
[/quote]
Molemmat aika samalla viivalla. Lookfantasticista saa yleensä enemmän alennusta.
Etsi googlella vaikka lookfantastic code niin löytyy ajankohtaisia koodeja millä saa 10-20% alea.