Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veli meni kihloihin

Vierailija
08.02.2014 |

Oon nyt yrittänyt viikon sulatella tätä asiaa vaan ei ole vielä helpommaksi muuttunut, siksi avaudun tänne.

Veljeni meni viikko sitten kihloihin. Olemme hyvin läheisiä ja pidän hänen tyttöystävästään, oikein mukava nainen ja ovat söpö pari. Minua vain ihmetyttää, miksi pitää mennä kiireellä kihloihin - ovat tunteneet alle 2 vuotta, seurustelleet siitä vielä vähemmän ja yhdessä asuneet puoli vuotta. Tyttö on myös veljeni ensimmäinen tyttökaveri. Ei ole edes seksiä harrastanut kenenkään muun kuin tämän kanssa. Minusta ei pitäisi hätäillä vaan katsoa ihan rauhassa - miksi pitää mennä näin pian kihloihin? En tiedä miten huoleni ilmaisisin veljelle, pelkään että hän ottaa sen loukkauksena. Eivät onneksi sopineet vielä hääpäivää tai edes arviota ajankohdasta (olen kyllä sitäkin mieltä, että on turhaa mennä kihloihin jos ei sovi häiden ajankohdasta edes vuoden tarkkuudella, eihän ne silloin mitkään oikeat kihlat ole.)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon pojalle että löytää samaa tasoa olevan tyttöystävän mitä itsekin on eli ensin koulutus, työelämää ja sitten vasta perheen perustaminen.

Vierailija
42/44 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:15"]

Toivon pojalle että löytää samaa tasoa olevan tyttöystävän mitä itsekin on eli ensin koulutus, työelämää ja sitten vasta perheen perustaminen.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 18:41"]

Tässä on ap. 

Pelkään vain että veljeni tekee saman virheen kuin minä: menee liian hätiköidysti kihloihin ja sitten naimisiin ensimmäisen ehdokkaan kanssa. Minua alkoi hyvinkin pian häiden jälkeen mietityttää, josko olisi pitänyt edes sitä seksiä kokeilla jonkun muun kanssa.

[/quote]

Eiköhän sinun nyt vaan kannata mennä ja etsiä itsellesi salasuhde, ap? Ehkä sillä tavoin pääset veljeesi kohdistuvasta pakkomielteestä eroon ja saat muuta ajateltavaa.

Vierailija
44/44 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei ole pakko paneskella kymmeniä, ennen kuin voi asettua aloilleen jonkun kanssa sitä myöhemmin katumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä