Sinä joka syöt suklaata tai karkkia joka päivä
Kommentit (219)
167/53, joka päivä syön karkkia,suklaata,keksejä,jäätelöä tms. Mutta liikun paljon, harrastan juoksemista.
51kg, kohtuudella pala tai kaksi, viikonloppuisin ehkä enemmänkin
166cm / 74kg. Liikun jatkuvasti mut kilpirauhasarvot on alhaalla ja ilmeisesti hidastaa aineenvaihduntaa niin että lihon koko ajan. Olen kuitenkin kaunis ja elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin paino ;)
59 kg, mutta olen laiha läski. Tosin nyt on mennyt paremmin, viime viikolla vain kääretorttua itse tehtyä ja muutamana päivänä ei mitään. Liikun todella paljon. Minulla on liikunnalla hankitut aika hyvät vatsalihakset, mutta ne on läksin alla, siis oikeasti on.
177cm/65kg
päivittäin herkkuu :)
mutta kaikkea koko aika ja kohtuudella!
55 kg. Pitäisi kyllä saada pari kiloa pois
153/42
Fazerin tummasuklaapatukka menee joka päivä.
Syön lähes joka päivä paketin suklaajäätelöä. 161cm 59kg
168cm/58,5 kg ja suunta on määrä.
Itse tykkään pitää määrät suht koht pieninä niin ei pilaa dieettiä!
Mä painan n.55kg. Käyn salilla, jumpissa ja lenkillä monta kertaa viikossa. Pyöräilen työmatkat. Syön muuten aika terveellisesti. Joten illalla se pieni herkku tai ruoan jälkeen jälkkäri ei ole mitenkään paha. Välillä vedän myös herkku överit, ja seuraavana päivänä en sitten herkuttele kun "morkkis" övereistä :) Rakastan vaan suklaata ja jätskiä, etten halua jättää niitä pois. Toki jos paino alkaisi nousta voisi olla etten viitsisi herkutella päivitäin. Tposaalta luulen että liikunta hyvittää jonkun verran.
Määristä vielä. Muutama keksi ja hekä tikkujäätelö päivässä, viikon kuluessa hiljaksiin 100g:n suklaalevy. Litran jäätelöpaketteja tai kokonaisia sulkaalevyjä en ikinä ahmi kerralla, mutta tietysti niitä kaloreita kertyy hiljaksiin napostelemallakin. 159.
65 kg / 163 cm. Harrastan säännöllisesti liikuntaa, mutta en ole mikään himotreenaaja. En omista autoa, joten käveltyä tulee kohtalaisesti. Muuten ruokavalioni on hyvin terveellinen, olen kasvissyöjä.
51 kg ja voin sanoa rehellisesti että todellakin syön; sipsiä, karkkia, pullaa, suklaata.. no en kaikkia noita joka päivä, mutta ainakin paria noista joka päivä.
Urheilen paljon
60kg, olen tosin laihtunut 8 kiloa lähi aikoina. Syön silti karkkia joka päivä.
152/47