Kamala huoli, mies lähti parille eikä ole tullut kotiin
Ei ole hänen tapaistaan. Puhelimeen ei saa yhteyttä. Oon huolesta suunniltani :(
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:48"]
Jätä vauva tänään isälleen ja lähde itse ryyppäämään niin minä tekisin en ole kynnysmatto.
[/quote]
Ei oo vauvalle kodin hyvä hoitaja jos aamuun asti ryyppää, niin sehän on vielä kännissä. En ite ainakaan jättäis känniselle vauvaa ja lähtis itte baariin. Enkä todellakaan ole mikään kynnysmatto.
Miksi mies sitten aamulla puhelimeen vastatessaan sanoi olevansa jonkun luona?
Miehellä myös oli yöllä puhelin kiinni? Jonka aukaisi aamulla? :D Miksi?
Tässä on paljon aukkoja.
on siinä vinkee mies. Laittaa puhelimen kiinni siksi aikaa kun ei halua kenenkään häiritsevän ja varmaan aamulla katsonut siitä kellon aikaa ja siksi laittanut päälle. Miten kehtaa!!!! Mun mieheltä olis tuollaisen jälkeen munat solmussa ja se sais näyttää mulle sen rappukäytävän jossa nukkui. Kaks kaljaa on kaks ja niistä ei mene taju veks.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 10:57"]
Niin siis ennen puoli seitsemää joku huhuili, puoli seitsemän siis vastasi.
Ap
[/quote]
Ja sitä ennen oli puhelinkin sopivasti pois päältä?
Niin, miten se puhelin oli kiinni ja sitten auki ja jatkoi uniaan käytävässä? Tarkennappa mieheltäs pikkasen lisää. Miksi ei lähtenyt heti matkaan vaan jatkoi "unia" käytävässä kun aukaisi puhelimen? Paskanlatvat. Panohommissa oli.
Helppohan näiden miesten on pettää kun naiset uskoo ihan mitä vaan sontaa.:D
Luultavasti bileet on kestänyt aamuun saakka ja päiväänkin niinkuin joku sanoi..siksi on "sen" näköinen... KUKAAN ei nuku kännispäissään missään rappukäytävässä kello 16 saakka,se on varma... miehesi sepustus haisee kyllä todella vahvasti kusetukselta. Jos kerran joku vastasi aamuyöstä sen puhelimeenkin..... voi olla että ollut jossain isommassa porukassa ryyppäämässä ja jatkoilla.... jos kerran ei muista mitään miten voi tietää onko pettänytkään?
Ja eikö se aamuyöllä sanonut olevansa kaverillaan kun vastasi? Eikö muka miehen kaveritkaan tiedä mitään?
Puhelimeen ei varsinaisesti vastattu, linja aukesi ja kuului suhinaa ja jonkun puhetta tosi vaimeasti. Enkä tiedä oliko se mies vai nainen, niin kuin sanoin. En mä edes tiedä oliko kyseinen ihminen mieheni seurassa vai ei. Siitä joku aika niin mies vastasi ja sanoi olevansa kaverilla.
No ehkä mä saan Siira enemmän irti kun tokenee.
Ap
Tuttu mies oli eräänä lauantaina viihteellä. Kova juhlimaan, mutta sinä iltana juhli kevyemmin. Seuraavan päivän nukkui, söi ja nukkui taas. Maanantaina työkaverit lähetti kotiin, kun oli muka humalassa. Ei ollut, sairaalassa tutkivat aivot ja verenkierron. Syy: tyrmäystipat väärässä lasissa.
Tyrmäystipat voi olla tietysti yksi vaihtoehto... luultavasti tämä juttu ei sulle AP tule tämän enempää koskaan aukeamaankaan jos kerran mies sanoo ettei muista mitään ja jos kaveritkaan ei sen enempää infoa miehen liikkeistä..se on sitten joko tai ..uskoa miehen sepustukset tai ei. Mutta sinuna olisin vähän "haukkana" tulevina päivinä...katsoisin miten mies käyttäytyy, onko etäinen... piilotteleeko kännykkäänsä..tuleeko jatkuvasti viestejä...onko kotona samaan malliin kuin ennen....onko uusia kavereita facessa?..ehkä koittaisin katsoa sen taskut sopivan tilaisuuden tullen tai lompakon..onko jotakin taksikuitteja....tms... voi kuulostaa kyttäykseltä mutta oli tämä senverran erikoinen tempaus että en ihan kaikkea sulattais ja pystyis jatkamaan elämää.
En todellakaan paina tätä villaisella ja olen vihainen moisesta tempusta, mutta en mä usko sen käyneen paneskelemassa ketään. Ehkä se voi kuulostaa oudolta, mutta tunnen tuon kuitenkin niin hyvin ja musta vaan tuntuu, että puhuu totta.
Ei toi voi osata näytellä olevansa niin pahoillaan ja häpeissään kuin nyt on. Rakastan tota idioottia kuitenkin ihan hirveästi ja haluan uskoa tuosta hyvää.
Tein kuitenkin selväksi, että se oli sitten eka ja vika tuollainen temppu. Jokainen tekee virheitä, mutta jos tällainen toistuu, sitä ei anteeksipyynnöllä kuitata.
Ap
Onko miehesi nyt missä kunnossa? Luuletko että tyrmäystippoja laitettu lasiin?
Missä yön kertoo olleensa? Aamullahan sanoi että kaverin luona? Pitikö asia paikkaansa?
Sanoo, että muistaa ostaneensa baarissa kaverinsa kanssa kaksi kaljaa ja siihen loppuvat muistikuvat. Lisäksi sanoo, että ei tiedä olleensa millään muulla kaverilla kuin alkuillasta oli. Mies sanoi, että heräsi neljän aikaan iltapäivällä jonkun talon tapausta ja lompakko ja kännykkä olivat levällään pitkin lattiaa. Muisti nostaneensa 40e, mutta yhtään käteistä ei ollut.
Käsiin kysyä kavereilta infoa kun tokenee. Nyt se nukkuu tuolla.
Taitaa jäädä ikuiseksi mysteeriksi missä on olluut baarista lähdön ja rapusta heräämisen välillä kun ei edes tiedä milloin on baarista lähtenyt.
Vieraita ei ehtinyt tavata.
Ap
Mua jäi nyt tässä jännitystarinassa vaivaamaan se, että miksi puhelin ja lompakko oli levitelty rappukäytävään (ja rahat viety!), mutta puhelinta ei ole viety.
Anteeksi vaan, mutta tämä tarina tuntuu nyt niin valheelliselta että. Mutta jos ap on tyytyväinen, niin mikäs siinä. Ja mies krapulaisen rakastava.
a) on erittäin epätodennäköistä, että miehellesi on laitettua tyrmäystippoja
b) on erittäin epätodennäköistä, että olisi nukkunut rappaukäytävässä 16:een.
c) on erittäin epätodennäköistä, että kukaan porukasta ei muista kahden (!) oluen jälkeen mitään.
Valitettavasti todennäköisempää on, että mies on ollut kielletyissä leikeissä, eikä keksinyt parempaakaan valhetta. Mutta onko ollut pettämässä, sitä en tiedä, voihan olla, että ovat siinä nousuhumalassa ruvenneet polttelemaan pilveä tms. ja tottumaton on siitä mennyt sekaisin.