Kamala huoli, mies lähti parille eikä ole tullut kotiin
Ei ole hänen tapaistaan. Puhelimeen ei saa yhteyttä. Oon huolesta suunniltani :(
Kommentit (175)
Meillä kävi noin kuukausi sitten niin että ensimmäistä kertaa kymmenessä vuodessa mies katosi lähtiessään kaljoille. Seuraavan kerran kuulin hänestä seuraavana aamupäivänä. Olin kotona 2-vuotiaan lapsemme kanssa ja raskaana ja tuli mietittyä huolissaan ties mitä vaihtoehtoja mutta pettäminen ei käynyt mielessä, sen verran hyvin tunnen mieheni. Omituista että täällä melkein kaikki huutelee että on pettämässä. Jos teillä on sellasia ukkoja niin ei se tarkoita että kaikilla sellanen on...
Lopulta selvisi että oli joutunut sairaalaan ja sai puhelimen itselleen vasta aamulla ja näki mun 4 soittoa ja muutaman viestin jossa pyysin vastaamaan kun näkee. Se vaan jäi ihmetyttämään ettei sairaalasta ilmoteta kotiin mitään jos lähiomainen sinne yllättäen joutuu. Etenkin jos toinen on lapsen kanssa kotona niin puolison olinpaikka pitäisi kyllä saada tietää, mieluiten tietysti puolisolta itseltään.
En minäkään usko ensimmäisenä pettämistä. Voi olla että on kavereiden kanssa vaan ottanut rennosti..
vaikka olisi pettänyt..tuskin sitä kuitenkaan myöntäisi...mutta eipä auta kun luottaa miehen sanaan ja selityksiin...... Ilmoittele ap kun miehesi saapuu ..luulisi että alkaisi pikkuhiljaa jo nöyränä poikana saapua!!
Aion kuunnella mitä miehellä on sanottavaa ja jatkoa katsotaan sitten sen perusteella.
Tulen kertomaan sitten kun asia etenee :)
Ap
En epäilisi ekana pettämistä, MUTTA tuo puhelimen sulkeminen ja hiljaa kuultu "kuka se oli" (naisenääni siis?) viittais kyllä pettämiseen. Tai ainakin todella oudolta tuntuu toi. Joku mimmi selvästi alkanut epäillä ettei taidakaan olla sinkku mies kun puhelin pirisee.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:12"]
En epäilisi ekana pettämistä, MUTTA tuo puhelimen sulkeminen ja hiljaa kuultu "kuka se oli" (naisenääni siis?) viittais kyllä pettämiseen. Tai ainakin todella oudolta tuntuu toi. Joku mimmi selvästi alkanut epäillä ettei taidakaan olla sinkku mies kun puhelin pirisee.
[/quote]
Tai sitten yöllä on akku loppunut ja kaverilla on laitettu taas laturiin ja päälle. Mies itse ympärikännissä on yrittänyt vastata puhelimeen, mutta ei ole oikein onnistunut. AP:han kertoi jo ettei tiedä oliko miehen vai naisen ääni. Tai sitten joku miehen kaveri on herännyt puhelimen pirinään ja yrittänyt vastata.
Mies soitti hetki sitten. Sanoi heränneensä juuri jostain rappukäytävästä, eikä muista mitään. Ei edes sitä, että puhui mun kanssa puhelimessa aamulla. On nyt kävelemässä kotiin keskustasta, joten tenttaus alkaa sitten todenteolla kun kotiin pääsee.
Kuulosti kyllä siltä, että on häpeissään. On syytäkin olla.
Ap
Miten kävi, joko mies palasi kotiin vai odottaako vieraiden häipymistä?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:09"]Mies soitti hetki sitten. Sanoi heränneensä juuri jostain rappukäytävästä, eikä muista mitään. Ei edes sitä, että puhui mun kanssa puhelimessa aamulla. On nyt kävelemässä kotiin keskustasta, joten tenttaus alkaa sitten todenteolla kun kotiin pääsee.
Ap
[/quote]
Kätevä selitys. Voi vastata kaikkeen "en muista".
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:09"]
Mies soitti hetki sitten. Sanoi heränneensä juuri jostain rappukäytävästä, eikä muista mitään. Ei edes sitä, että puhui mun kanssa puhelimessa aamulla. On nyt kävelemässä kotiin keskustasta, joten tenttaus alkaa sitten todenteolla kun kotiin pääsee.
Ap
[/quote]
Ai että aamusta tänne asti olis nukkunut rappukäytävässä? Älä hullu usko. Kyllä lauantai-päivänä joku olisi häätänyt miehesi käytävästä pois tai soittanut poliisit.
Mies on aivan kuolleen näköinen, aivan valkoinen ja silmät lasittuneet. En ole koskaan nähnyt tuota noin kamalan näköisenä. Vannoo, ettei muista ja sanoo, että muistikuvat loppuvat baarissa hänen vielä ollessa tolkuissaan.
En tiedä onko koko yötä rapussa maannut, mutta joku oli tökkinyt hereille ja siitä sitten heräsi ja lähti tulemaan kotiin. Jotenkin en oikein usko, että olisi ketään voinut käydä sutaisemassa, niin kauhea on kunto nyt. Taitaa vielä olla kännissäkin.
Tuli mieleen tyrmäystipat, mutta miksi kukaan tota olisi halunnut tyrmätä. Ei se näytä edes rikkaalta :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:09"]
Ap
[/quote]
Ai että aamusta tänne asti olis nukkunut rappukäytävässä? Älä hullu usko. Kyllä lauantai-päivänä joku olisi häätänyt miehesi käytävästä pois tai soittanut poliisit.
[/quote]
Tai sitten bileet on kestäneet aamuun ja vielä päiväänkin ja mies pn yrittänyt lähteä kotiin ja sammunut rappuun vasta siinä kohtaa.
Kieltämättä alkaa kuulostaan toki aika uskomattomalta, kun kuitenkin vaan parille lähti..
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:24"]Olen vähän hämmentynyt monista ap:n saamista vastauksista. Elän itse tasapainoisessa, rakastavassa ja kypsässä parisuhteessa. Mieheni on paitsi kumppanini myös hyvä ystäväni, jonka kanssa jaamme niin ilot kuin surutkin. Olemme nähneet toisemme sekä parhaimillamme että pahimmillamme ja kokeneet yhdessä vaikka mitä, sellaistakin, jonka olisi mieluusti jättänyt kokematta. Jos mieheni sanoo minulle "Hei, lähtisin tänään vähän pubiin kaljalle kavereiden kanssa - pärjäiletkö täällä illan?", sanon, että tietysti pärjäilen, mutta ihan itsestään selvää on myös, ettei mies vedä perseitä, päästä mopoa käsistä tai mitään muutakaan älytöntä. En ole ikinä typerämpää kuullut! Jos mies kerran sanoo lähtevänsä parille ja istuvansa iltaa kaveriporukassa, tarkoittaa se, että hän on kotona johonkin ihan tavalliseen aikaan eli viimeistään puoli yhden tai yhden maissa.
Kakarana, siis teininä ja nuorena parikymppisenä, sitä voikin välillä puolihuolimattomasti vetäistä naamat ja ryömiä kaverin sohvalle nukkumaan, mutta ei kai aikuisille ihmisille voi noin käydä? Jotkut jo lähtökohtaisesti villimmät bileet, kuten polttarit, pikkujoulut tai kosteat synttärijuhlat, ovat sitten eri asia, mutta pointti onkin siinä, että tiedän kyllä etukäteen, jos mies on bilettämään lähdössä (ja mies tietää, jos minä olen), eikä silloin tarvitse kenenkään valvoa huolissaan ja harkita sairaaloihin soittamista. Minä olisin todellakin suunniltani huolesta, jos mies ei jostain ihan tavanomaisesta kaveriporukan illanvietosta olisi kello kahteen mennessä tullut takaisin kotiin eikä olisi välissä soittanut minulle viipyvänsä syystä x. Eikä huoleni johtuisi siitä, etten luottaisi mieheeni, vaan siitä, etten luota maailmaan ja pelkäisin, että miehelle on sattunut jotain kamalaa.
[/quote]
Aamen.
Aikuinen ihminen tekee toki mitä tahtoo, mutta kyllä mä odotan, että mulle ilmoitetaan, jos ilta venyy. Varsinkin kun pariin kertaan painotti käyvänsä vain pari juomassa. Lisäksi tosiaan vieraat ovat tulossa tänään, joka oli osaltaan syynä siihen, että ei lähde ottamaan paria enempää.
Ap