Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala huoli, mies lähti parille eikä ole tullut kotiin

Vierailija
08.02.2014 |

Ei ole hänen tapaistaan. Puhelimeen ei saa yhteyttä. Oon huolesta suunniltani :(

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella tuli noin kipeäksi parista kaljasta, niin suosittelen , että pitäisi tehdä huumetesti. Joko oli itse ottanut jotakin tai joku toinen laittoi salaa lasiin jotain. Eli lääkäriin. Kannattaa myös katsoa, löytyykö pistosjälkiä tai miettiä onko raiskattu. Pankkitili kannattaa katsoa, oliko kortit viety siis?

Vierailija
42/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hirveän uskottavaa tuo "kaksi kaljaa ja taju pois" -kertomus...selvää valettahan tuo on. Ne muutama kymppi rahaa on kaatunut ukon kurkusta alas ja äijä on puolikoomassa päätynyt jatkoille johonkin luukkuun jossa paneskellut jotain luuskaa. Havahtunut siinä aamulla ap:n soittaessa kulahtaneen pubiruusun kyljestä ja jatkanut unia ja ehkä pientä nylkytystäkin jos ruusu on ollut innoissaan. Sitten herääminen kahden aikoihin ja köntystänyt vielä yhdelle pubiin ja siitä sitten soitellut ap:lle ja selittänyt tämän klassisen "porraskäytäväunensa". Ja viimein hoiperrellut kotiin ah niin kaiken uskovan ja sinisilmäisen pikku vaimokkeensa hoivaan. Voi että kyllä se niiiiin kauniisti lastaankin nyt kattoo että ei varmaan ole vieras pillu maistunut!

Huhhei. Vielä on siis olemassa näitä ap:n tyylsiiä kaiken se uskoo kaiken se nielee -vaimoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:37"]

Aamuyöstä ei sikakännissä luuhata missään jatkoilla ja kotiin tullaan yöksi.

[/quote]

Meillä on juuri päinvastoin eli aamuyöllä ei sikakännissä tulla kotiin vaan jäädään sinne jatkoille mielellään yöksi ja tullaan seuraavana päivänä kotiin. Pystyn kyllä mainiosti nukkumaan sen yön ilman känniläistä ukkoa. Tämä ei tarkoita sitä, että kotiin ei saa tulla, mutta jos mahdollista niin pysyköön siellä kännikavereiden luona yötä.

Vierailija
44/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pettäjien otsassa se pettäjä lukee, mutta kyllä sitä vaan voi toisen aika hyvin tunteakin... Omasta miehestä ainakin tiedän ettei pettäisi, koska häntä on edellisissä suhteissa petetty eikä itse tekis vastaavaa muille. Eikä semmoseen mun kanssa olis tarvettakaan, lapsiperhearjestakin huolimatta seksi maistuis mulle useamminkin kuin hänelle. Varattuna ollessa on mullekin tullut houkutuksia tielle, mutta enpä ole niihin lähtenyt vakavammin mukaan kun tiedän ettei puolisokaan mulle tekisi niin. Kumpikaan meillä ei ole mikään tossukka mutta sovituista asioista (pettämisasiat, kotiintulot ja ilmoittelut yms.) pidetään kiinni jos yhdessä meinataan olla.

Ja sinä "varatun miehen kulli suussa työpaikan vessassa" kylläpä teit itsestäsi oksettavan vaikutelman...

t:75

Vierailija
45/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omasta miehestä ainakin tiedän ettei pettäisi, koska häntä on edellisissä suhteissa petetty eikä itse tekis vastaavaa muille."

Eh.. Ei todellakaan ole mikään tae, etteikö pettäisi. 

Mun eksä oli kanssa tollanen, jota oli ekstyttöystävä niin pettänyt ja hän ei koskaan pettäisi läpäläpä. Pettipä kuitenkin, KOLMEN eri naisen kanssa.

Vierailija
46/175 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä:

mies tarkensi tuota rapussa nukkumistaan. Oli siis herännyt 6. kerroksesta, joka on ylin. Sanoi myös, että on joskus aikoinaan asunut kyseisessä talossa, juurikin ylimmässä kerroksessa. Pohdiskeltiin sitten siinä ja totesi, että varmaan siinä kunnossa luuli asuvansa kyseisessä talossa.

Tuo selittäisi sen miksi kukaan ei ole aikaisemmin potkinut hereille. Myös tuo vaimeasti kuulemani "kuka siellä on" voisi selittyä sillä, että kun soitin 6.30 ja mies vastasi, on rapussa alakerroksessa joku huhuillut kun on kuulunut puhelimen äänen.

Kavereista ei irronnut mitään, kaikki ovat olleen sekaisin kuin seinäkellot.

Edelleenkään en epäile pettämistä. Sanokaa sinisilmäiseksi, mutta olen varma, että parista kaljasta on tullut parikymmentä ja sitten on päässyt nukkumaan rappuun. Tuo talo on lähellä baaria, jossa olivat.

Ap

Vierailija
47/175 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa melkoisen tarinan sepittänyt. 

Hätävalheen jälkeen(rappukäytävä), keksiikin että olikin jotenkin siinä örvellyskunnossa päässyt kutoskerrokseen aamuyöstä. Muisti vielä vissiin ovikoodit ja kaikki siinä kunnossa?

Sitten onkin yllättäen asunut ennen siinä talossa.. :D JOO!  

Vierailija
48/175 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joku on ihmetellyt kuka siellä on eikä ole tarkastellut tilannetta tarkemmin. 

Kaippa sieltä kuutoskerroksestakin joku ehkä aamupäivästä-päivästä lauantaipäivänä luulisi lähtevän kotoaan.

Vierailija
49/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kokenut petetyksi tulemisen kahden eri eksän kanssa ja tässä kun yli 10 vuotta ollaan kaikenlaisesta keskusteltu ja koettu rankkojakin asioita niin joku pettäminen on aika kaukaa haettua. Etenkin kun itse en ole mikään pihtari enkä nalkuttaja, vaikkei nuokaan toki oikeuta vakituista kumppania pettämään. Meillä vaan alusta asti ollut se sääntö että ensin jätettäis ennenkun mentäs pettämään. T:75 ja 144

Vierailija
50/175 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ennen puoli seitsemää joku huhuili, puoli seitsemän siis vastasi.

Ap

Vierailija
51/175 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 10:57"]

Niin siis ennen puoli seitsemää joku huhuili, puoli seitsemän siis vastasi.

Ap

[/quote]

Onko ovet muka kuudelta vapaasti auki lauantai-aamuna kerrostaloissa?

Eikä vaadi avainta tai koodia? Epäilen.

Vierailija
52/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:12"]

Mies on kokenut petetyksi tulemisen kahden eri eksän kanssa ja tässä kun yli 10 vuotta ollaan kaikenlaisesta keskusteltu ja koettu rankkojakin asioita niin joku pettäminen on aika kaukaa haettua. Etenkin kun itse en ole mikään pihtari enkä nalkuttaja, vaikkei nuokaan toki oikeuta vakituista kumppania pettämään. Meillä vaan alusta asti ollut se sääntö että ensin jätettäis ennenkun mentäs pettämään. T:75 ja 144

[/quote]

Niin oli mulla ja eksälläkin, ehdoton sopimus. 

Mutta kaikesta typerintä tuossa kuviossa oli se, että yksi noista naisista oli se parjattu eksä.

Ei meilläkään ollut ongelmia, en pihdannut tai nalkuttanut. Mutta niinpä tuo vaan tuli ilmi, täysin yllättäen. Enää en usko sinisilmäisesti mihinkään lupaukseen.

Vierailija
53/175 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:58"]

Mä en myöskään ymmärrä tuota kostamisen halua. Se oma puoliso pitäisi olla se maailman rakkain ihminen, lasten jälkeen. Se jota kunniotetaan ja rakastetaan. Yhden kerran, kun toinen erehtyy, niin heti pitäisi kostaa.

Mä muistan ikuisesti sen kerran, kun vedin aikuisiällä överiksi alkoholin kanssa. Seuraavana päivänä mulla oli järjetön krapula. Mies osti kaikkea sipsistä karkkeihin ja kun mä sain raahattua itseni pihalle varjoon (silloin oli kesä), niin tuo rakas mies toi sinne mulle juotavaa ja syötävää, ihan pyytämättä, hoisi lapset ja kyseli mitä voi tehdä jne. Tiesi, että mä kärsin ja vaikka olin sen itse aiheuttanut, niin silti halusi helpottaa mun oloa.

Lopettakaa akat se katkeruudessa rypeminen älkääkä aina epäilkö pahinta ja olko heti raivon partaalla kostamassa.

[/quote]

Komppi tälle. Koston kierre on päättymätön.

Vierailija
54/175 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vieläkään tullut kotiin? :DD

Vierailija
55/175 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä epäilen.että mies on ollut jatkoilla joko jossain isommassa porukassa tai kahden kesken jonkun naisen kanssa. Jos miehestä kuului kunnolla vasta kello 16 hänellä on ollut aikaa keksiä tämä sepitys... vaikka sieltä 6. Kerroksesta ei kukaan olisi lähtenytkään mihinkään en usko että kerrostalon ovienpaukuttelussa kovalla lattialla kukaan nukkuu kello 16 saakka. Ja vielä se että miten se olisi muka päässyt sinne rappuun? Alaovet ovat varmasti kiinni. .. ihan selkeetä pajunköyttä syöttää sulle nyt ap... :( en uskoisi itse pätkääkään. Ja vielä kaveritkin kaikki niin sekaisin ettei kukaan tiedä mitään..joopa jooo... uskon että sama show tulee toistumaan joku toinen viikonloppu jos nyt uskot tämän näin sinisilmäisesti. Pettänyt se ei välttämättä ole mutta 100pros varmasto ollut jossain jatkoilla ja ryyppy jatkunut kello 16 asti seur päivään.

Vierailija
56/175 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:01"]

Joo hirveän uskottavaa tuo "kaksi kaljaa ja taju pois" -kertomus...selvää valettahan tuo on. Ne muutama kymppi rahaa on kaatunut ukon kurkusta alas ja äijä on puolikoomassa päätynyt jatkoille johonkin luukkuun jossa paneskellut jotain luuskaa. Havahtunut siinä aamulla ap:n soittaessa kulahtaneen pubiruusun kyljestä ja jatkanut unia ja ehkä pientä nylkytystäkin jos ruusu on ollut innoissaan. Sitten herääminen kahden aikoihin ja köntystänyt vielä yhdelle pubiin ja siitä sitten soitellut ap:lle ja selittänyt tämän klassisen "porraskäytäväunensa". Ja viimein hoiperrellut kotiin ah niin kaiken uskovan ja sinisilmäisen pikku vaimokkeensa hoivaan. Voi että kyllä se niiiiin kauniisti lastaankin nyt kattoo että ei varmaan ole vieras pillu maistunut!

Huhhei. Vielä on siis olemassa näitä ap:n tyylsiiä kaiken se uskoo kaiken se nielee -vaimoja?

[/quote]

Mulle kävi noin. Join kaksi olutta baarissa kun tuli tosi outo olo.

Onneksi tajusin lähteä heti kotiin. Olin seuraavana päivänä vielä aika sekaisin ja seuraavat pari päivää olin ihan tolkuttoman kipeä. Eikä ollut mikään flunssa.

Ihan varmasti oli jotain sujautettu kaljaan. 

Vierailija
57/175 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen mukaan kovassa humalassa tai huumaavien aineiden vaikutuksen alla oleva mies ei paljon paneskele. :D

Vierailija
58/175 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:43"]

Tämän tarinan heikoin lenkki miehen kannalta oli kohta, jossa kertoi nukkuneensa rappukäytävässä iltapäivään, noin klo 16 asti. Kerrostalossa on useita huoneistoja ja asukkaita tulee ja menee jo aamusta lähtien. Jos rappukäytävässä tosiaan makaisi, joku haiseva "pummi", olisi joku talon asukkaista tuuppinut miehen hereille. Jos ei olisi herännyt, niin silloin yleensä soitetaan ambulanssi/poliisi paikalle. Mutta näin ei tapahtunut, vaan asukkaat muka antoivat äijän nukkua rapussa pitkälle iltapäivään? Hah!

[/quote]

En voi tietää onko tämä miehen tarina totta, joten en ota siihen kantaa. Rappukäytävässä on kuitenkin mahdollista nukkua iltapäivään asti. Tämän olen kerran kokenut noin 17-vuotiaana. Lähdin kaverin kämpältä kotiin, mutta muutin mieltäni ennen ulko-ovea. Kännissä koin järkeväksi mennä rappujen alle vetämään sikeitä kunnes piristyisin. Sinne sammuin aamuyöstä ja heräsin vasta päivällä. Minut olisi kyllä nähty, jos joku olisi mennyt häkkivarastoille, mutta kukaan ei kai mennyt kun ei ainakaan herätelty. Rappukäytävässä ulko-oven ja oman oven välin kulkija ei minua voinut nähdä.

Vierailija
59/175 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut matkoilla olla, mutta pettämiseen en vieläkään usko.

Aikoinaan, ennen kun toisiamme edes tunnettiin, mies on joutunut putkaan kun on väärässä talossa hakannut jonkun ovea kun on luullut asuvansa siinä. Tämän on kertonut jo kauan sitten, ei keksinyt sitä nyt.

Kyllä mä uskon, että on voinut päästä kutoskerrokseen asti. Itsekin joskus nuorempana kännänneenä tiedän, että autopilotti ottaa ohjat kun jalat toimii, mutta pää ei.

On myös joitain seikkoja, joitten vuoksi uskon, että on "kiltisti' ollut, mutta en katso tarpeelliseksi niistä tänne avautua. Menee turhan henkilökohtaiseksi.

Voitte jatkaa spekulointia täällä ja syyttää mua sinisilmäiseksi kynnysmatoksi koska tiedän, että on helppo tuomita tuntemattomia, mutta asia ei ole niin mustavalkoinen kuin muutama rivi tekstiä ruudulla antaa ymmärtää. Mun osaltani asia on loppuun käsitelty. Meillä on kaikki hyvin, vauva-arki rullaa ja mies on kunnossa. Kiitos ja näkemiin :)

Ap

Vierailija
60/175 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jatkoilla, ei matkoilla.