Kamala huoli, mies lähti parille eikä ole tullut kotiin
Ei ole hänen tapaistaan. Puhelimeen ei saa yhteyttä. Oon huolesta suunniltani :(
Kommentit (175)
kaverit kantaneet sen nukkumaan jonkun kaverin luo. Tai sitten putka. Älä murehdi, kyllä se kotiin tulee!
Toivon tosiaan, että on putkassa tai jollain kaverilla.
Soitin taas. Nyt linja aukesi, ja tosi tosi vaimeasti olin kuulevinani jonkun sanovan "kuka siellä on". Mieheni se ei kyllä ollut. Mitä helvettiä mä voin tehdä, jos ei ala kuulua??
Ap
Voi ei ap :(
Tiedätkö, kenen kanssa on liikkeellä? Voisitko soittaa sille kaverille?
No et voi tehdä mitään muuta kun jatkaa sitä soittelua siihen puhelimeen joten mene nukkumaan. Jos soitat poliisille ja tee katoamisilmoituksen aikuisesta joka on 4h myöhässä baarista kotiin tullessa niillä menee pullat väärään kurkkuun.
Soita sairaalaan jos siitä saat mielenrauhan, voihan se olla saanut vaikka turpaansa.
Mies vastasi. Oli aivan ympäripäissään, ja ilmeisesti jollain kaverilla. Tuskin edes muistaa aamulla, että soitin. Noh, kotona odottaa vakava keskustelu, nyt huoli vaihtui raivoksi.
Sen kerran kun vauva olisi antanut nukkua niin mies piti huolen, että ei tarvitse.
Kiitos teille, jotka vastasitte asiallisesti. Nyt menen keittämään kahvia.
Huh, no onneksi mies löytyi. Ymmärrän raivosi, mutta onhan siinä varmaan helpotustakin mukana.
Ensin on puhelin kiinni ja sitten auki mutta ei vastaa ja viimenään vastaa. No tuohan on selvääkin selvempi eli oli naimassa. Jos se kavereiden kanssa dokaisi ei se mitään puhelimia tajuaisi sulkea/aukaista ja miksi edes niin tekisi jos kaveri porukassa olisi.
No hyvä että löytyi. Toivottavasti tajuaa, miksi tuollainen käytös huolestuttaa ja ärsyttää.
Oon mä toki helpottunutkin.
22, joo ehkä asia voi olla noinkin. En vain halua uskoa tuota. Hyvin on mies viilannut mua linssiin sanoessaan, ettei koskaan halua menettää meitä ja on innoissaan remontoimassa taloamme, jos nyt sitten paljastuukin toinen nainen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 06:52"]
Sitä saa mitä tilaa. Onneksi minä valitsin raittiin ;-)
[/quote]
Aikanaan kun petin tein sen aina selvinpäin.
1. Seksi on sata kertaa parempaa selvinpäin.
2. Olin ajokunnossa joten pääsin helposti naisen luokse.
3.Selvinpäin on tarkempi eikä tule tehtyä tyhmiä kännimokia.
Helvetin hävettävää mutta totta.
Unohda se kiukun kasaaminen ja ota mies vastaan ystävällisesti. Tuolla raivoamisella viet vain lapseltasi isän ja sinusta tulee yksinhuoltaja, ei ehkä nyt mutta heti kun miehesi löytää jonkun tasapainoisemmin käyttäytyvän ja arvostavan. Sitäkö haluat? Riittävätkö rahkeesi yksin?
Yllätä se mies. Ole hyväntuulinen, jääkaappiin valmiiksi jotain hyvää evästä, hae vaikka kaupasta herkkuja.
Ei sillä, että tota tarvis hyväksyä missään nimessä, mutta saat mieheltä pasmat täysin sekaisin. Nyt kun se tulee kotiin, se on jo kerännyt itseensä raivoa, koska odottaa sun olevan vihainen. Sillä on koottuna miljoona meriselitystä, päälimmäisenä "kerran lipsahtaa ja akka on ihan skitsona! Mitään ei saisi mies tehdä!" Ja sen jälkeen se ulisee, kun elämä on kurjaa.
Jos sä ootkin hyväntuulinen, ni sen kiukku muuttuu aidoksi hävetykseksi "voi ei, mä vaan kännissä luuhaan menemään ja sä vaan jaksatja kestät. Karkkiakin oley hakenut. Mua niin hävettää, anteeksi kun olin hölmö, en ole ansainnut edes sunlaista ihanaa naista. Nyt kyllä hyvittelen ja hieron sua ja hoidan vauvaa ja ja ja.. Voi minua".
Testattu, toimii xD
Teillä on siis pieni lapsi? Mies ehkä valvonut enemmän ja väsynyt. Nyt sitten homma karkasi käsistä. Älä oleta heti, että hänellä on toinen nainen. Voi olla vain oikeasti ollut niin kännissä ettei ole tajunnut mistään mitään.
Äläkä nyt hyvä nainen ala heti raivoamaan! Tietysti kysyt missä on ollut jne. mutta ole rauhallinen ja ystävällinen. Vasta sitten, JOS on jotain aihetta, alat raivoamaan, muuten pysyt rauhallisena ja annat nukkua känninsä pois.
Mikäli on kuollut niin poliisit olisi olleet jo ovella. Taitaa olla vaan ryyppäämässä tai sitten vieraassa punkassa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:27"]
Unohda se kiukun kasaaminen ja ota mies vastaan ystävällisesti. Tuolla raivoamisella viet vain lapseltasi isän ja sinusta tulee yksinhuoltaja, ei ehkä nyt mutta heti kun miehesi löytää jonkun tasapainoisemmin käyttäytyvän ja arvostavan. Sitäkö haluat? Riittävätkö rahkeesi yksin?
[/quote]Pitäisi vaan ymmärtää ,eikö niin? Hoitoon-ohjaus jos alkoholi ongelma.
Jätä vauva tänään isälleen ja lähde itse ryyppäämään niin minä tekisin en ole kynnysmatto.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:27"]
[/quote]Pitäisi vaan ymmärtää ,eikö niin? Hoitoon-ohjaus jos alkoholi ongelma.
[/quote]
Jos äijä jää kerran reissun päälle, ku karkaa dokatessa mopo käsistä, ni heti on alkoholiongelma?
Anna mun taas kaikki kestää...
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:37"]
Yllätä se mies. Ole hyväntuulinen, jääkaappiin valmiiksi jotain hyvää evästä, hae vaikka kaupasta herkkuja.
Ei sillä, että tota tarvis hyväksyä missään nimessä, mutta saat mieheltä pasmat täysin sekaisin. Nyt kun se tulee kotiin, se on jo kerännyt itseensä raivoa, koska odottaa sun olevan vihainen. Sillä on koottuna miljoona meriselitystä, päälimmäisenä "kerran lipsahtaa ja akka on ihan skitsona! Mitään ei saisi mies tehdä!" Ja sen jälkeen se ulisee, kun elämä on kurjaa.
Jos sä ootkin hyväntuulinen, ni sen kiukku muuttuu aidoksi hävetykseksi "voi ei, mä vaan kännissä luuhaan menemään ja sä vaan jaksatja kestät. Karkkiakin oley hakenut. Mua niin hävettää, anteeksi kun olin hölmö, en ole ansainnut edes sunlaista ihanaa naista. Nyt kyllä hyvittelen ja hieron sua ja hoidan vauvaa ja ja ja.. Voi minua".
Testattu, toimii xD
[/quote] Sitten taas toinen ja kolmas repsahdus ja minä tyttö se vaan ymmärrän tätä mun miestä vaikka aina ei ole ruoastakaan tietoa kun viinaan menee rahaa
Sieltä se taapertaa taatusti jossain vaiheessa kotiin pienessä sievässä. Tee valmiiksi muutama sämpylä reilulla kinkulla, pari olutta jääkaappiin jos happi heikko ja hymyile, niin on miehen mukava tulla kotiin. Itselläkin välillä menee pitkäksi ja ärsyttää kun vaimo ymmärrä että olisi mukava jos vastaanotto ei olisi kovin kiukkuinen.