Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala huoli, mies lähti parille eikä ole tullut kotiin

Vierailija
08.02.2014 |

Ei ole hänen tapaistaan. Puhelimeen ei saa yhteyttä. Oon huolesta suunniltani :(

Kommentit (175)

Vierailija
21/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 01:08"]

Onnittelut hyvästä provosta! Mysteerit koukuttaa lukijat ihan eri tavalla kuin pelkää uhoaminen/loukkaaminen.

[/quote]

Lisäyksenä vielä, että tässä provossa on myös se koukuttava puoli, että mukaanlähtijät saavat kokea ylemmyydentuntoa "ei se idiootti tajua, miten mies pettää".

Vierailija
22/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi nyt on ihan itsestään selvä juttu, kun järjellä ajattelet. Se petti sua ja piste. Toi huonovointisuus johtuu osaksi krapulaa ja osaksi huonoa omaatuntoa. Nyt ratsaat sen taskut, lompakot, puhelimet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 18:17"]

En todellakaan paina tätä villaisella ja olen vihainen moisesta tempusta, mutta en mä usko sen käyneen paneskelemassa ketään. Ehkä se voi kuulostaa oudolta, mutta tunnen tuon kuitenkin niin hyvin ja musta vaan tuntuu, että puhuu totta.

Ei toi voi osata näytellä olevansa niin pahoillaan ja häpeissään kuin nyt on. Rakastan tota idioottia kuitenkin ihan hirveästi ja haluan uskoa tuosta hyvää.

Tein kuitenkin selväksi, että se oli sitten eka ja vika tuollainen temppu. Jokainen tekee virheitä, mutta jos tällainen toistuu, sitä ei anteeksipyynnöllä kuitata.

Ap

[/quote]Jos ikinä sama toistuu,, jätä se heti äläkä ikinä anna  nähdä lapsia! Ja vaadi kunnon elarit tolta sialta!

Vierailija
24/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän sama tilanne. Nyt mies nukahti ja ratsasin sen taskut. Selvisihän se syykin. Povitaskusta löytyi Alepan kuitti, jolla oli ostettu kaksi (!!!) käpykakkua.

Vierailija
25/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että on ryypännyt koko yön ja sitten nainut iltapäivään asti, jonka vuoksi ei ole ehtinyt nukkua. Siinä tilassa näyttää melko kuolleelta joo.

Mä en katselisi tuollaista yhtään kertaa. Ei ole aikuisen ihmisen touhua, kun kotona on vauva ja pitäisi harjoitella isänä olemista. Luottamuksen voi menettää vain kerran ja mulla se menisi tuollaisesta kyllä jo.

Kandee muistaa, että suurin osa miehistä ei myönnä pettämistä kysyttäessä, jos ovat 99% varmoja, ettei nainen saa sitä mistään selville, vaikka yrittäisi.

Vierailija
26/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:37"]

Yllätä se mies. Ole hyväntuulinen, jääkaappiin valmiiksi jotain hyvää evästä, hae vaikka kaupasta herkkuja.

Ei sillä, että tota tarvis hyväksyä missään nimessä, mutta saat mieheltä pasmat täysin sekaisin. Nyt kun se tulee kotiin, se on jo kerännyt itseensä raivoa, koska odottaa sun olevan vihainen. Sillä on koottuna miljoona meriselitystä, päälimmäisenä "kerran lipsahtaa ja akka on ihan skitsona! Mitään ei saisi mies tehdä!" Ja sen jälkeen se ulisee, kun elämä on kurjaa.

Jos sä ootkin hyväntuulinen, ni sen kiukku muuttuu aidoksi hävetykseksi "voi ei, mä vaan kännissä luuhaan menemään ja sä vaan jaksatja kestät. Karkkiakin oley hakenut. Mua niin hävettää, anteeksi kun olin hölmö, en ole ansainnut edes sunlaista ihanaa naista. Nyt kyllä hyvittelen ja hieron sua ja hoidan vauvaa ja ja ja.. Voi minua".

Testattu, toimii xD

[/quote]

Tää oli hauska :) 

Vierailija
27/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti parille naiselle kyläilemään. Menee varmaan loppuyö ja huominen aamukin, ennenkuin ehtii ajattelemaan että tuleeko sun kamalien keitosten pariin kotiin vai jääkö vetäseen vielä pari varvia tytsyjen kanssa. Puhelimessa on kertonut varvausten välillä jotain satuja tyyliin : "puhelin jäi takin taskuun, en kuullut kun soitit, kentät tökkii täällä keskustassa, olen ihan kohta lähdössä kotiin, tms"

Vierailija
28/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, ylös, päivitystä. lisää.

Vierailija
29/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä en hyväksy, mutta laitatteko te ihan oikeesti miehille kotiintuloaikoja? Joku tuolla mainitsi, että "ilmanmuuta olettaa, että mies on kotona viimeistään klo kaksi" jne.

Vierailija
30/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille tämä keskustelupalsta, niin eiköhän ymmärrä ja hae jonkun täysipäisen naisen itselleen. 

Muista nyt ottaa vielä kuva siitä ja päivittää tila faceen.

Vierailija
31/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:22"]Jos ja kun mies on ulkona juhlimassa niin meillä on ehdoton sääntö, että puhelin on aina päällä ja siihen aina vastataan. Turhan takia en soittele, mutta täytyy kyetä voida saada yhteys puolisoon. Kyllä Se kertoo jo miehestäkin jotain, jos häviää kuin tuhka tuuleen ilman että ymmärtää että toinen puoliskon huolissaan ja vielä pienen vauvan kanssa kotona.

[/quote]

Meillä on ehdoton sääntö, että kun lähtee liikenteeseen, pidetään hauskaa. Hauskanpitoon ei kuulu se, että tarvi kytätä puhelinta ettei vaan missaa armaan siipan soittoa. Baarissa puhelinta ei aina edes kuule.

[/quote]

Siis juuri näin. Mikä olisi asia jonka takia pitää HETI saada kiinni. Olen nykyisin yh ja lasten kanssa, ja jos minulle tulee hätä, soitan kyllä ambulanssin ;) tai poliisin, en mä siihen miestä tarvii (siis jota mulla ei ole). Eli hyvät perheelliset & vaimot, kyllä nainen pärjää hyvin yksin muutaman tunnin, yöaikaankin, lasten kanssa. Antakaa miesten juhlia silloin kun ne juhlivat. Jutelkaa sitten kun tulee kotiin. (toivottavasti ajallaan..)

Vierailija
32/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tarinan heikoin lenkki miehen kannalta oli kohta, jossa kertoi nukkuneensa rappukäytävässä iltapäivään, noin klo 16 asti. Kerrostalossa on useita huoneistoja ja asukkaita tulee ja menee jo aamusta lähtien. Jos rappukäytävässä tosiaan makaisi, joku haiseva "pummi", olisi joku talon asukkaista tuuppinut miehen hereille. Jos ei olisi herännyt, niin silloin yleensä soitetaan ambulanssi/poliisi paikalle. Mutta näin ei tapahtunut, vaan asukkaat muka antoivat äijän nukkua rapussa pitkälle iltapäivään? Hah!

Vierailija
33/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne selitykset, ne tunnetaan

Vierailija
34/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja kun lukee, niin en ihmettele et niin moni mies pettää ja löytää paremman..

Vierailija
35/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:44"]

Näitä juttuja kun lukee, niin en ihmettele et niin moni mies pettää ja löytää paremman..

[/quote]

Ai kun ei saa Jampan kanssa lähtee parille ja ilmoittamatta olla seuraavan päivän iltapäivään saakka kadoksissa?

Mun puolesta sellanen mies sais etsiäkin kaltaisensa. Minä en sellasta kattelis. :D

Vierailija
36/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mikä teillä nyt tilanne? Kertoiko miehen kaveri illan kulusta lisää valaisua asiaan?

Vierailija
37/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:44"]

[/quote]

Ai kun ei saa Jampan kanssa lähtee parille ja ilmoittamatta olla seuraavan päivän iltapäivään saakka kadoksissa?

Mun puolesta sellanen mies sais etsiäkin kaltaisensa. Minä en sellasta kattelis. :D

[/quote]

Eihän tässä tapauksessa oltu iltapäivään asti kadoksissa, vaan vastasi puhelimeen aamuyöstä?

Vierailija
38/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:44"]

[/quote]

[/quote]

Eihän tässä tapauksessa oltu iltapäivään asti kadoksissa, vaan vastasi puhelimeen aamuyöstä?

[/quote]

Niin, niin tiedottomassa tilassa ettei itsekään muista. 

Pointti nyt on se, että siitä voi edes kohteliaasti tekstiviestillä ilmottaa että otankin enemmän ja jään xn luo yöksi. Eikä huolestuttaa toista turhaan.

Vierailija
39/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin tässä parisuhteessa ihan selvät "säännöt".

Yhdessä on oltu jo yli 20 vuotta ja lapsia on kaksi.

Ja ne säännöt koskee kumpaakin eikä olla kumpikaan mitään kynnysmattoja, ei pidetä toista itsestäänselvyytynä eikä kohtella toista huonosti.

Jos toinen lähtee parille kavereiden kanssa niin hän lähtee vain parille.

Ja jos ilta syystä taai toisesta venyy niin soitetaan tai laitetaan viestiä niin ei tarvitse toisen huolehtia.

Aamuyöstä ei sikakännissä luuhata missään jatkoilla ja kotiin tullaan yöksi.

Jos haluaa elää täysin vapaana ja rymytä kylillä ympärikännissä niin ei ole mikään pakko olla parisuhteessa ja hankki lapsia senkun vain bailaa vapaana...elämä on valintoja.

Meistä kumpikaan ei ole niin tyhmä että uskoisi jotain paskapuheita rappukäytävässä nukkumisesta ym hätävalheita.

Tosin eräs kaverini uskoi kun ukkonsa valehteli nukkuneensa ravintolan vessassa yönsä kun oli panemassa jotain eukkoa. Uskoi petturiksi vasta kun ukko toi hoitonsa heidän yhteiseen kotiin kun nainen oli töissä ja tulikin aikaisemmin kotiin...ero tuli.

Vierailija
40/175 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap käyhän päivittämässä mikä teillä tilanne, kovin mystiselta tämä tarina vaikuttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän