Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!
Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?
Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!
Kommentit (924)
Mannerheim tuli kaapista
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Hitler_Mannerheim.png
Tää oli niin arvattavissa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 00:45"]
ärsyttää kun wt-sakki riehuu ja raivoaa! sori nyt vaan, että oon aika hyvänosainen ja on ollut rahaa käytettävissä, ei oo tarvinnut jokasta macaron-leivosta laskea ja on voinut pukeutua muuhunkin ku kyökkipiian essuun. Ja peseytyä kerran viikossa. Mut ei, rupukansa valittaa että minä ja mun perhe (mies ja 150 muuta hoviin kuuluvaa) tuhlataan hillittömästi samaan aikaan ku kansa näkee nälkää?! Viljelisivät sitä ruokaa itelleen, musta on törkeetä että tämmöstä nuorta, hyvin pärjäävää naista kateelliset nälvii! Oonko kohtuuton kun menin sanomaan että jollei oo leipää niin syökööt sitte leivoksia. Niin mekin tehään, en näe ongelmaa?!
[/quote]
Hyvä stoori, mutta vähän harhaanjohtava. M.A. pyysi köyhiä ostamaan leivoksia, koska ne olivat halvempia kuin leipä.
Hitler lomaili exänsä kanssa
Luin tänään sanomalehdestä tällaisen uutisen:
"Suursuosiosta nauttiva Hitler lomaili hiljattain. Hän ihastutti kannattajiaan julkaisemalla lomakuvia ylellisistä matkakohteistaan. Matkaseuraansa yksityiselämästään vaitonainen hallitsija ei ole paljastanut.
Tuore Stern-lehti kertoo, että Hitler vietti lomansa ex-naisystävänsä kanssa. Sternin silminnäkijöiden mukaan hallitsijan lomaseuralainen on Hitlerin valokuvaaja Heinrich Hoffmanin assistenttinakin toiminut nainen, jonka kanssa Hitlerillä on ollut huhujen mukaan lämpimät välit vuodesta 1929. Lehti uskoo, että romanttinen loma kielii parin palanneen takaisin yhteen."
Eli onko tämä ex nyt se paljon puhuttu Eva Braun?
Hitler lomaili exänsä kanssa
Luin tänään sanomalehdestä tällaisen uutisen:
"Suursuosiosta nauttiva Hitler lomaili hiljattain. Hän ihastutti kannattajiaan julkaisemalla lomakuvia ylellisistä matkakohteistaan. Matkaseuraansa yksityiselämästään vaitonainen hallitsija ei ole paljastanut.
Tuore Stern-lehti kertoo, että Hitler vietti lomansa ex-naisystävänsä kanssa. Sternin silminnäkijöiden mukaan hallitsijan lomaseuralainen on Hitlerin valokuvaaja Heinrich Hoffmanin assistenttinakin toiminut nainen, jonka kanssa Hitlerillä on ollut huhujen mukaan lämpimät välit vuodesta 1929. Lehti uskoo, että romanttinen loma kielii parin palanneen takaisin yhteen."
Eli onko tämä ex nyt se paljon puhuttu Eva Braun?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 05:59"]
Olen IHAN SATA varma, että eilisellä Hitlerin puhe
tilaisuudessa oli Hitlerin joku exhoito kattomassa sitä KOSKA se silmäpeli mitä ne piti siin välillä kun Hitler katto sinne päin! NÄKIKÖ KUKAA MUU?!
[/quote]
Kuka muu muka? ;D
Meille tuli sisävessa. Miten siellä voi käydä ääneti ja miten sen molskahduksen voi estää? Entä pitääkö pytty pestä sillä harjalla aina käynnin jälkeen?
Näin tänään kaupassa naisen, jolla oli housut, meikkiä ja joka hymyili tuntemattomalle miehelle. Hyi mikä wt-horo, Mieheni ei pidä lainkaan tuollaisista hempukoista, kysyin mieheltä. Mitä nuo naiset luulevat olevansa?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 06:43"]Olen jo 25v, olenko liian vanha synnyttämään?
[/quote]
Tässäpä muuten hassu juttu, että 1700-1800-luvulla ensisynnyttäjien keski-ikä oli n. 25-vuotta! (lähde kirjasta ujostelemattomat) Suomessa on koko 1960-luvultakin synnyttäjien keski ikä ollut aina sen väh. 25-vuotta, nykyään taitaa olla 28?
Avustiko teitä synnytyksessä lapsenpäästäjä vai oppinut kätilö? Synnytittekö saunassa vai sairaalassa? Tuliko teille rintakuumetta yms?kokemuksia
Tuleekohan tuosta meidän Pauli Matti Juhanista yhtään mitään? Lukemaan se kyllä oppi itsekseen jo nelivuotiaana, mutta nyt vaan kitaraa rämpyttelee! Kyllä noitten teinien kanssa on vaikeaa! No, toivottavasti ei lauluhommin ala, eikä kirjoituksia värkkämään, niillä hommilla ei leipäänsä tienaa!
Mies lähti taas Esson baariin istuskelemaan.
Kummalla on ihanammat rintakarvat: Burt Reynoldsilla vai Barry Gibbillä? <3
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 21:46"]
nyt ne meni tappamaan sen piispa henrikin. Jos Henrik olisi syönyt karppaus ruokavalion mukaisesti tätä ei olisi tapahtunut.
[/quote]
Ei tästä nyt pidä alkaa vaimoa syyttämään! :( Ihan tarpeeksi rankkaa muutenkin...
144
Olettekos kuulleet, että jossain Japanissa tai Koreassa on kuulemma sellaisia kännyköitä, joissa on värinäyttö! Ja soittoääneksi voi kuulemma valita musiikkikappaleen, joka kuulostaa ihan alkuperäiseltä. Voiko tuollaisia puhelimia muka olla? En kyllä usko!
Onx täällä ketään muita tän kesän riparilaisia? Mitä te aiotte toivoa rippilahjax? Mä aattelin pyytää porukoilta ihan ikiomaa kännykkää. :-)
T. Mari 14-w.
Meni myöhään eilen kun oltiin ravintolassa pilkkuun asti eli kotiin lähdettiin vasta yhdeltä.
Ottiko kukaan videoille Melroce Placea? Harmittaa kun jäi eilinen jakso näkemättä.
Galluppia: kumpi parempi kanava, ykkönen vai kakkonen?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 06:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 00:45"]
ärsyttää kun wt-sakki riehuu ja raivoaa! sori nyt vaan, että oon aika hyvänosainen ja on ollut rahaa käytettävissä, ei oo tarvinnut jokasta macaron-leivosta laskea ja on voinut pukeutua muuhunkin ku kyökkipiian essuun. Ja peseytyä kerran viikossa. Mut ei, rupukansa valittaa että minä ja mun perhe (mies ja 150 muuta hoviin kuuluvaa) tuhlataan hillittömästi samaan aikaan ku kansa näkee nälkää?! Viljelisivät sitä ruokaa itelleen, musta on törkeetä että tämmöstä nuorta, hyvin pärjäävää naista kateelliset nälvii! Oonko kohtuuton kun menin sanomaan että jollei oo leipää niin syökööt sitte leivoksia. Niin mekin tehään, en näe ongelmaa?!
[/quote]
Hyvä stoori, mutta vähän harhaanjohtava. M.A. pyysi köyhiä ostamaan leivoksia, koska ne olivat halvempia kuin leipä.
[/quote]
Turha yrittää korjata mediavahinkoa. M. A. lipsautti huonosti harkitun kommentin ilmeisesti konsultoimatta hovin viestintäalan asiantuntijoita, ja somelynkkausta ei voi mikään enää estää. Pitäisi aina uskoa ammattilaisia, että näinä aikoina kaikki, mitä sanot, voidaan hetkessä asettaa toiseen asiayhteyteen, joten kannattaa oikeasti vähän miettiä niitä omia päivityksiä. Joku jakaa ne eteenpäin alta aikayksikön ja toisin kuin sinun lapsuudessa, mikään palkomuuri ei enää jätä niitä sisäpiiritiedoksi.
Olen IHAN SATA varma, että eilisellä Hitlerin puhe
tilaisuudessa oli Hitlerin joku exhoito kattomassa sitä KOSKA se silmäpeli mitä ne piti siin välillä kun Hitler katto sinne päin! NÄKIKÖ KUKAA MUU?!