Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!

Vierailija
08.02.2014 |

Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?

Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!

Kommentit (924)

Vierailija
141/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa, ei olis pitänyt luvata mitään :( Mulla oli tosi kiihkeät sessiot rakastajan kanssa ennen kuin se joutui sotaan. Lupasin et otan siltä heti poskeen kun se palaa takas Ateenaan, muuten se ois myöhästynyt taisteluista persialaisten kanssa. Ihmettelin kun äijää ei kuulu vaikka taistelut on ohitse, niin just kuulin et se JUOKSI koko paluumatkan Marathonista Ateenaan saakka! Voitte arvata kuinka siinä käy kun ylipainoinen äijä juoksee helteessä yli neljä peninkulmaa...

Vierailija
142/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:48"]

Onko kenelläkään yhtä paskaa miestä?

Mieheni meni sen typerän häjyporukkansa kanssa riehumaan kylän raitille ja puukotti jonkun hengiltä. Nyt lähtee sitten Siperiaan kahleissa. Saanko edes avioeroa?

[/quote]Hei, älä huoli, pappi merkkaa sinut leskeksi heti kun mies lähetetään Siperiaan. Ei se sieltä kuitenkaan palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pakkosuomea on nyt käytettävä myös opetuksessa!? Ihmeellistä fennomaanien hömpötystä, ei muissakaan maissa opiskella jotain marginaalikieliä, jota puhuu muutama prosentti väestöstä! Toivottavasti ei ole pysyvä uudistus...

Vierailija
144/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vituttaa kun Suomi pakkokäännytettiin! Mä kyllä jatkan vielä Ukko-ylijumalan palvomista, sanoisi kirkki mitä tahansa!

Vierailija
145/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kantaa kaikki rasvaisimmat hylkeet naapurikodan eukolle!

Vierailija
146/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että hävettäisi kun äitiäni haki ajelemaan moottoripyötäremmi jonka suuntana oli eurooppa. Samalla hetkellä kun tämän naisen piti nousta kyytiin, pihalle käveli mies keekoilemaan naisten punaisessa olomekossa jota käytettin ehkä kotitöissä siihen aikaan.

Äitini oli moottoripyöräremmissä, jossa käytettiin nahkaliivejä ihan tunnuksineen päivineen ja sama kaiffa tuli sekoileen samaan aikaan pihamaalle kun äitini pakkasi itseään kyytiin, joten aloitukseni olisi "Miten selviäisin häpeästä?" Tapahtuma on aito 76- vuodelta, ja olen nauranut tälle monet kerrat lapsuudesta lähtien.!

Vierailija
147/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Tutankhamon sanoisi tähän?

Vierailija
148/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hatullisen paskaa jos toi Antin ja Matin laulu- ja soitinyhtye tekee yhdenkin keikan nuorisoseuran juhannusjuhlien jälkeen. Niin typerän nimenkin antoivat yhtyeelleen... joku Hanoi Rocks. eihän tuota osaa kukaan edes lausua.

Vierailija
149/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 14:33"]

Mieheni haluaa kokeilla lobotomiaa, kysyttävää?

[/quote]

Ei kannata, mun mies kävi jo siinä, enkä huomaa mitään eroa! :(

Vierailija
150/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 02:13"]

Mieheni kantaa kaikki rasvaisimmat hylkeet naapurikodan eukolle!

[/quote]

Älä huoli, mulla oli sama tilanne ja kävin shamaanin luona apuja saamassa. Se sanoi että näitä juttuja on tosi paljon, mutta ei hätää, asian voi hoitaa itsekin loitsimalla!

Näin se tehdään: Kun olette lähdössä kesäkylille, unohdat muka meripihkakorun kotiin. Kun palaat sitä hakemaan, niin avaat naapurin oven huuat kolmasti karhua, kippaat perkuukorin sisälle ja sitten ovi tiukasti kiinni! Siinä on akka ihmeessä kun syksyllä palaatte ja on karhu käynyt repimässä seinät. Mutta vitsasalpa pitää muistaa laittaa tiukasti kiinni, muuten henget karkaa ja taika ei tehoa!

Vierailija
151/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä ja mies ollaan oikein ajan hermolla! Nimittäin hankittiin meille molemmille neonväriset pyöräilyhousut, samanlaiset kuin Bogart Co:n pojilla. Nämä on niin nykyaikaiset ja ajattomat! Nämä eivät takuulla mene koskaan pois muodista, aion käyttää näitä vielä 2010-luvullakin.

Vierailija
152/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 03:30"]

Nyt minä ja mies ollaan oikein ajan hermolla! Nimittäin hankittiin meille molemmille neonväriset pyöräilyhousut, samanlaiset kuin Bogart Co:n pojilla. Nämä on niin nykyaikaiset ja ajattomat! Nämä eivät takuulla mene koskaan pois muodista, aion käyttää näitä vielä 2010-luvullakin.

[/quote]Ja mitenköhän kuvittelet sen olevan mahdollista? Tyhmä, Etkö tiedä että maailmanloppu tulee 21.12.2012, koska inkakalenteri loppuu siihen? Kyllä mayat tietää! 

Vierailija
153/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 03:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 03:30"]

[/quote]Ja mitenköhän kuvittelet sen olevan mahdollista? Tyhmä, Etkö tiedä että maailmanloppu tulee 21.12.2012, koska inkakalenteri loppuu siihen? Kyllä mayat tietää! 

[/quote]

Ehei, ihmiskunnan loppu saattaa hyvinkin koittaa jo 1.1.2000! Tuolla kellonlyömällä kaikki maailman tietokoneet sekoavat ja ylikuumenevat, mistä seuraa lentokoneiden putoamisia, talojen sortumisia, autokolareita, yms. yms. Mikäli muutamia ihmisiä jää henkiin, tietokoneet ottavat vallan ja orjuuttavat nämä ihmisraukat. Sano minun sanoneen.

Vierailija
154/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivostuttavaa! Mies tulee aina pellolta suoraan ruokapöytään pesemättä käsiä.

Vierailija
155/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Kumpi on ihanampi, Brandon vai Dylan?

Vierailija
156/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet siitä uudesta sairaudesta, jota USA:ssa on esiintynyt? Ihminen laihtuu ja saa sinipunaisia kasvaimia ympäri kehoaan. On kuulemma harvinainen sairaus, joten ei tuosta mitään maailmanlaajuista epidemiaa voi tulla. Tuskin on edes tarttuva, todennäköisesti se on jonkin huumeen aiheuttama! Taudinaiheuttaja ja parannuskeino löydetään varmasti ihan lähikuukausina.

Vierailija
157/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä wieniläisessä huippusairaalassa, ja yksi kollegoistani on ihan sekopää. Tyyppi on alkanut vaatia, että lääkäreiden tulisi pestä kätensä ruumiinavausten jälkeen! Onkos kummempaa kuultu. Kyllähän kädet joskus ruumiinavauksen jälkeen saattavat hieman tuoksahtaa, mutta mitäs se haittaa. Nehän likaantuvat joka tapauksessa hyvin pian uudestaan, ainakin jos tekee leikkauksen tai hoitaa synnytyksen.

Tuo sekopää ei osaa edes esittää mitään perusteluja vaatimukselleen. Höpöttää vain jotain siitä, että potilaita kuolee. Onpas pöyristyttävää - mehän teemme kaikkemme potilaiden eteen! Pelkkää saippuan ja veden tuhlausta semmoinen käsien lotraus, sanon minä! Pyykkimuijat liottakoot käsiään, ne on akkojen kotkotuksia tuommoiset. Minä olen huippukirurgi ja minähän en käsiäni pese!

Vierailija
158/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:02"]

Sain just mitä suloisimman pojan! Olisko Adolf hyvä nimi? Sopisko sukunimeen, Hitler? Vai onkohan liian WT...

[/quote]

Musta tuntuu, et oot narsisti-psykopaatti-äiti. Lapsesi pitäisi antaa ottopojaksi, jotta hänestä kasvaisi terve, hyvinvoiva ihminen.

Vierailija
159/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 04:42"]

Olen töissä wieniläisessä huippusairaalassa, ja yksi kollegoistani on ihan sekopää. Tyyppi on alkanut vaatia, että lääkäreiden tulisi pestä kätensä ruumiinavausten jälkeen! Onkos kummempaa kuultu. Kyllähän kädet joskus ruumiinavauksen jälkeen saattavat hieman tuoksahtaa, mutta mitäs se haittaa. Nehän likaantuvat joka tapauksessa hyvin pian uudestaan, ainakin jos tekee leikkauksen tai hoitaa synnytyksen.

Tuo sekopää ei osaa edes esittää mitään perusteluja vaatimukselleen. Höpöttää vain jotain siitä, että potilaita kuolee. Onpas pöyristyttävää - mehän teemme kaikkemme potilaiden eteen! Pelkkää saippuan ja veden tuhlausta semmoinen käsien lotraus, sanon minä! Pyykkimuijat liottakoot käsiään, ne on akkojen kotkotuksia tuommoiset. Minä olen huippukirurgi ja minähän en käsiäni pese!

[/quote]

Ignaz Semmelweis! Sankarini. Ehkä yksi niistä ihmisistä joita arvostan kaikkein eniten.

Vierailija
160/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa hep kaikki jotka olleet sängyssä Carl Gustavin (Mannerheim) kanssa?

Ap sanoo "hep" ja uskoo että Suomessa on monta sataa samassa tilanteessa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi