Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!

Vierailija
08.02.2014 |

Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?

Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!

Kommentit (924)

Vierailija
121/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin taivaspaikat mutta nyt arveluttaa-maksettiinko liikaa?

Eli kaksi lasimaalausikkunaa plus lahjoitus piispan hautamuistomerkkiin. Isä Bartholomeus sanoi taivaspaikan varmistuneen, mutta nyt mietin että olisiko yksi lasimaalaus riittänyt? 

Naapurin Tellervo sanoo että Jeesuksen silmissä hopeanväristen pannujen paukuttaminen auringon noustessa ajaisi saman asian.... 

Mitä pitäisi uskoa? Miten teillä?

Vierailija
122/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan toi Tshernobyl vaan jenkkien propagandaa? Vai pitäiskö oikeesti pelätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tuosta Jeesuksesta?Musta aika kuumis toi sen parta!Vois tulla tänne Pohjoseenkin vähän "opettamaan"!(; Oma ukko vaan hionu aamusta saakka noita keihäitään,tarpeensa tekee edelleen mihin sattuu,vaikka riuku on meillekin nyt vihdoin hommattu!Parisuhdeaika ei liiemin kiinnosta..

Vierailija
124/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa siskot! Miten ihmeessä saisimme miesystäväni kanssa muut ihmiset hyväksymään tämän suhteemme. Rakastamme toisiamme ihan tosissaan ja haaveilemme jonain päivänä vielä astelevamme alttarillekin yhdessä, mutta ahdistaa jotenkin se, kun kaikki tuomitsee meidät ihan vaan sen takia että suhteemme alkoi jo silloin kun olimme tahoillamme kumpikin vielä naimisissa. Nyt ollaan molemmat siis jo erottu ja periaatteessa ihan vapaita, mutta harmittaa tämä tuomitseva asenne joka muilla on meitä kohtaan. Nyxän exä sen sijaan on ollut tässä muka se "kärsinyt osapuoli", joten hänen rällästystään uuden rakastajan kanssa ei kukaan tuomitse, vaan ovat vaan iloisia kun se on vihdoin löytänyt rakkauden. Nytkin on juuri ollut viettämässä miesystävänsä kanssa lomaa välimerellä ja lentänyt sieltä yksityiskoneella (!) Pariisiin viettämään iltaa Ritzissä. Että suureelliset on elkeet, mutta väitän kyllä, että niiden kahden rakkaus ei tule kestämään heidän loppuikäänsä, toisin kuin minun ja oman kultani. Mitä ihmettä tekisin, onko kellään hyviä neuvoja?

Vierailija
125/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia töitä teetätte orjallanne? Entä millaiset työskentelyajat heillä on? Onko kaksi kolikkoa päivässä tarpeeksi palkkaa? Ostin juuri oman orjan ja mieheni kanssa mietimme näitä asioita.

Vierailija
126/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:27"]

Mun kaverilla on modeemi ja käytiin eilen ensimmäistä kertaa internetissä. Katsottiin yhden koulukaverin kotisivua. Tiedättekö muita sivuja joilla voisi käydä?

[/quote]

Altavista on sellanen niinku hakujuttu! Sieltä löyty joitakin sivuja! Nii ja radiomafialla on sivut siellä internetissä!

Vierailija
127/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt jo. Ei jokainen hankala emäntä ole paholaisen riivaama.

Ärsyttää kun kyökkiteologit jakelevat diagnoosejaan.

Vierailija
128/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää myöntää, mutta mun miehen ollessa pitkällä työreissulla ajauduin samalle kaislapedille tuon tosi hottiksen Yocheved-orjan kanssa ja tulin raskaaksi. Ehdin synnyttää ennen miehen kotiinpaluuta, mutta mitä keksin selitykseksi lapsen suhteen?! Mies ei usko omakseen kun ei olla oltu silleen pitkään aikaan... Jos kerron löytäneeni vauvan korista ajelehtimasta Niilistä? Uskoiskohan?

Vierailija
129/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko, turkki on alkanut vähenemään ja kädet lyhentymään sen jälkeen kun aloitettiin pystykävely! Mut yks juttu mua vaan ihmetyttää: koska noi miehet tulee tuolta alas?

Vierailija
130/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein peseydytte? Naapuri sanoo kylpevänsä kerran viikossa, vähän liioittelua minusta! Parin kolmen viikon välein riittää minulle oikein hyvin.

Vierailija
131/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kun wt-sakki riehuu ja raivoaa! sori nyt vaan, että oon aika hyvänosainen ja on ollut rahaa käytettävissä, ei oo tarvinnut jokasta macaron-leivosta laskea ja on voinut pukeutua muuhunkin ku kyökkipiian essuun. Ja peseytyä kerran viikossa. Mut ei, rupukansa valittaa että minä ja mun perhe (mies ja 150 muuta hoviin kuuluvaa) tuhlataan hillittömästi samaan aikaan ku kansa näkee nälkää?! Viljelisivät sitä ruokaa itelleen, musta on törkeetä että tämmöstä nuorta, hyvin pärjäävää naista kateelliset nälvii! Oonko kohtuuton kun menin sanomaan että jollei oo leipää niin syökööt sitte leivoksia. Niin mekin tehään, en näe ongelmaa?!

Vierailija
132/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan äijän kanssa hiihdetty nyt kolmatta viikkoa Inarista Ruijaa kohti. Muona lopussa ja äsken katkesi suksi. Mikä neuvoksi?

Vierailija
133/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 00:41"]

Kuinka usein peseydytte? Naapuri sanoo kylpevänsä kerran viikossa, vähän liioittelua minusta! Parin kolmen viikon välein riittää minulle oikein hyvin.

[/quote]

Tää on mulle ihan periaatekysymys, peseydyn joka kuukausi, oli tarvetta tai ei. Yököttää noi nykyajan päivittäiset puunaajat. Kuvittelevat varmaan kuppa- arpiensakin näytävän paremmilta puhtaina. 

Vierailija
134/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu naapuri ja vahingon riski!

En tajuu mikä tota naapuria vaivaa. Asutaan täällä Pisassa, ja tossa lähellä on sellanen kiva torni jonka luona meidän lapset tykkää leikkiä. Nyt kuitenkin naapurin Leonardo on ruvennut tiputtelemaan jotain esineitä sieltä tornista ni enhän mä voi päästää lapsia sinne enää leikkimään. Naapuri ei taida olla ihan viisas  kun se ei yhtään tajuu vaikka mä oon sanonu sille jo monta kertaa. Mä niin kantelen siitä inkvisiittorille!

Vierailija
135/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tuosta uudesta kaksiosaisesta uima-asusta? Minusta aivan liian rohkea, ei kai tuollaiset voi koskaan tulla yleistymään. Miehet menevät varmasti sekaisin tuollaisia tuijotellessan!

Vierailija
136/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli reissusta ja toi tullessaan eräänlaisesta kasvista tehtyjä pieniä sytytettäviä soihtuja, joiden aromia sitte hengitetään imemällä niitä soihtuja ja sitte puhalletaan niinku ulospäin sitä savua suusta. Aika vinkeetä! Nyt tekis koko ajan mieli lisää mutta ne loppu :/

Vierailija
137/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aikoo ostaa mikroaaltouunin! Sanoin sille että saa käyttää sitä sit vaan autotallissa ja syödä yksin, mä en ainakaan halua kuolla syöpään!

Vierailija
138/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti! Ukko toi tohkeissaan kotiin jotain tauluja joissa oli jotain ihme käskyjä ja mä tiputin vahingossa pinon äsken lattialle... tosi moni meni tuhannen pirstaleiksi, kymmenen sentään pysyi ehjänä. Lakaisin palaset äkkiä pihalle, huomaakohan se mitään :/

Vierailija
139/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 00:40"]Huomaatteko, turkki on alkanut vähenemään ja kädet lyhentymään sen jälkeen kun aloitettiin pystykävely! Mut yks juttu mua vaan ihmetyttää: koska noi miehet tulee tuolta alas?

[/quote]

Että mua rasittaa kun te bipedalistit ootte tyrkyttämässä tuota kävelyänne joka paikassa! Jos itse hurahtaa johonkin luonnottomaan muotijuttuun niin pitäkää se omana tietonanne! Ei juma, mä kuulin että pari bipedalistia jopa suunnittelee merimatkaa tonne Espanjaan. No heippa ei tuu ikävä!!

Vierailija
140/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qing Jung keksi tänään sellaisen muodin että aletaampa murskaamaan kaikkien pikkutyttöjen jalkojen luut silleen kivasti että ne jalat saa sitten sidottua sellaiseen pakettiin etteivät juurikaan kasva enää. Jalkojen typistystä! Kuinka oiva muotivillitys koko Kiinalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä