Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!
Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?
Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!
Kommentit (924)
Apua! Mies soitti, että lähtee tulemaan Troijasta kotiinpäin. Nyt menny 10 vuotta, ei vastaa puhelimeen, missä Haadeksessa se harhailee??? Pitäiskö huolestua? En usko, että ois lähtenyt minkään seireenien matkaan, mutta... :(
Kuinka monta päivää olit sairaalassa synnytyksen jälkeen? Minä 10. Kaikki sujui normaalisti.
Auttaakaa, ensi lauantaina likkaporukalla ravintolaan, kumman otan, kokopermanentin vai otsispermanentin?
Opiskelijapoikani Gavrilo on hurahtanut johonkin ihme salaseuraan. "Musta käsi" tai joku. Pitäisikö olla huolissaan vai onko tämä vain jotain ohimenevää nuorisohömpötystä?
Vituttaa kun se ei voi vaan ryypätä ja sekoilla tyttöjen kanssa niinkuin normaalit pojat.
t: Principin mamma
Hei apua, lapsi taitaa olla jumissa, ei se vaan ala syntyä! Lapsenpäästäjä väittää, että peräsuolen levittämällä lapsi saa vaihtoehtoisen tien syntyä, onko totta? Ei oikein innosta! Tuossa se vaan vetää isännän paloviinaa ja hihittää.
Istuskelimme tuossa iltanuotiolla, ja taas ne saamarin pedot tulivat lähistölle norkoilemaan. Yritin mölistä ja karjua niille jotta lähtisivät pois, mutta eivät lähteneet minnekään. Häntäänsä vain viuhtoivat ja kallistivat päätään. Vaimo sanoi, että antaisit olla, söpöjähän nuo ovat. Epäilen, että akka ja lapset antavat noille elukoille ruuantähteitä, kun en huomaa. Mitähän seuraavaksi? Sudenpentu kotaan lasten kaveriksi? Se joen rannassa asuva ukko oli kuulemma antanut lastensa ottaa sellaisen pennun, kun oli muka jäänyt orvoksi. Minähän en elukkaa kotaan sisälle ota! Eihän sellaisesta elikosta ole edes mitään hyötyä. Kotieläimiä muka, pah. Mitähän seuraavaksi? Pitäisikö alkaa paijailemaan lintuja ja pikkujyrsijöitä ja ottaa niitä lemmikiksi? No, onneksi tämä villitys menee pian ohi.
Naapurissa palaa! Kukahan pölvästi on jättänyt lastensa kottikärryt porstuaan taas, kauhean vastuutonta tuollainen toiminta. Koko kortteli puuta. Onko tätä ongelmaa muualla kuin täällä Turussa? Pitäisi varmaan lappu kirjoittaa...
Naapurissa palaa! Kukahan pölvästi on jättänyt lastensa kottikärryt porstuaan taas, kauhean vastuutonta tuollainen toiminta. Koko kortteli puuta. Onko tätä ongelmaa muualla kuin täällä Turussa? Pitäisi varmaan lappu kirjoittaa...
Kun jätän vaunut kaupan eteen, vauvani alkaa aina itkeä, kun joku muu vauvoista herää. Nukkuvatko teidän muiden vauvat rauhassa vai heräävätkö toisten itkuun? Hävettää, kun melkein joka kerta joku tulee kauppaan huhuilemaan kesken ostosten, että "ruskeissa vaunuissa, joissa on punainen nalle, itkee vauva".
Mikä neuvoksi?
Puuuh, tossa ois kesällä näillä näkyminen vähä pidempi työreissu tulossa. Pomo sanonut että pitäs keksiä joku hyvänkuuloinen lausahdus reissun päälle. Kyseessä tosiaan aika pitkä reissu ja muutenki toivottavasti uraauurtava...oon mielessäni tämmösiä pohtinu:
"pieni askel ihmiselle, mutta suuri harppaus ihmiskunnalle"
"no nyt alkaa uusi aika!"
"päästiin perille, päästäänkö takasin kans?"
tai sitte vaikka joku Raamatusta...?
Itse olen kallistumassa tohon ekaan, oisko ihan korni ja mauton?
Onko kenelläkään vinkkejä kuinka voisin käyttää ylivuotisia pettujauhoja?
Apua, olenko raskaana?
Mentiin yhden vieraan kanssa vähän liian pitkälle ja nyt pelottaa, että olenko raskaana. Onneksi tuo yksi leskimies olisi kiinnostunut kihlaamaan minut. Toivottavasti sitä ei haittaa vaikka saisinkin lapsen, kun se on itse jo aika vanha, ainakin yli 30 v.
t. Maria
Mies tahtoo joka päivä, mitä tehdä? Meillä on viisi elävää lasta. Olisi kymmenen, mutta heistä viisi on kuollut pienenä, kuka mihinkin. Kaksi kertaa olen meinannut itse kuolla synnytykseen. Jos en antaisi, ottaa kuitenkin, se tuntuu nöyryyttävältä, joten en enää liiemmin vastustele, kun ei siitä ole hyötyä. Mutta koetan pysyä poissa miehen näkyvistä ja muiden seurassa, koska muiden nähden hän ei ole kimpussani sillä tavalla. Joskus piiloudun mieheltäni tahallani. Miten saisin hänet ymmärtämään, että pelkään, että kuolen? Olen hyvin riutunut, ja viisi elossa olevaa lastamme ovat vielä pieniä.
Mies sanoo joskus, että hän menee sitten piian luokse. Arvelen, että on käynytkin jo monesti. Tyttö on viisitoista. En jaksa välittää hänestä... Mutta joskus mietin, että joskopa he oikein toivovatkin, että kuolisin pois, niin piiasta tulee sitten uusi nuori emäntä.
Onko muilla vastaavaa? Olen yrittänyt puhua miehelle, mutta hänen mielestään valitan turhasta ja kyllähän vaimon pitää kuitenkin olla suostuvainen, sitä vartenhan vaimot ovat. Joskus hän yrittää jättää minut enemmän rauhaan, kun olen puhunut hänelle, mutta ei hän sitten kuitenkaan kovinkaan monta päivää jaksa olla ilman, ja taas ollaan samassa tilanteessa ja vastustelu on turhaa. Joskus en voi olla itkemättä, kun mieheni makaa kanssani, ja se ärsyttää miestä.
Oletteko jo kokeilleet pingoitettua sianrakkoa ikkuna-aukossa ikkunaluukkujen sijaan? Minkälaisia kokemuksia? Kannattaako asentaa?
Naapurin Alma sanoi että kylällä on nähty hevosettomat vaunut. Kulkivat mukama itsestään. En kyllä usko. Pelkkää huomionhakua tollaiset typerät jutut.
Naapurtorpan Irmeli juur kertoi uudesta kauneudenhoitotavasta. Nimeltänsä oli kuppaus! Kuulemma pitäisi poistaa saastaista ja pahaa verta minusta. Onko kokemuksia ja missä teille tehtiin hoito? Irmeli suositteli saunaa.
No nyt ne menee ja muuttaa LA Beatin nimeksi Beverly Hills 90210. Eihän tota ikinä tule oppimaan. :(
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 02:54"]
No nyt ne menee ja muuttaa LA Beatin nimeksi Beverly Hills 90210. Eihän tota ikinä tule oppimaan. :(
[/quote]
Isoveljeni väittää, että ne näyttelijät on muka liian vanhoja. En ole ollenkaan samaa mieltä! Dylan on ihanin <3
Uskotko Elizabeth Báthoryn syyllisyyteen?
Minusta Ellua vastaan viime viikolla esitetyt jutut menee nyt jo vähän liian pitkälle. Olen ihan varma, että kaikki perustuu väärinkäsitykseen. Perustin just oman ryhmän, jossa voimme omista möksistämme käsin järkeillä, miksi Ellu ei yksinkertaisesti voi olla tehnyt murhia, joista häntä syytetään.
Noi wt-neitsyet on luultavasti itse syyllisiä omiin kohtaloihinsa. Ja miksi piti muka mennä johonkin linnaan töihin, minä ainakaan en olisi mennyt, vaikka miten olisi käsketty.