Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!
Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?
Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!
Kommentit (924)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 14:58"]
V***u mua ottaa päähän tuo meidän gallialainen naapuri! T. Roomalainen
[/quote]
Hulluja nuo roomalaiset!
T. Aladobix
Ai mikä ettei avoautolla. Jos vaikka kuvitellaan pahinta eli sieltä väkijoukosta joku ampuis niin ei kyllä liikkuvassa autossa olevaan osu mitenkään. Kyllä te naiset, Jackie, olette aina NIIN ylivarovaisia. Dallasissa on niin kuumaakin ja sitäpaitsi äänestäjille pitää näkyä. Ja vanhaan Edgariin luotan enemmän kuin itseeni.
Naapurinrouva ihan hurahtanut plastiikkiin! Ei kuulemma puu kelpaa :-(
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:02"]
Sain just mitä suloisimman pojan! Olisko Adolf hyvä nimi? Sopisko sukunimeen, Hitler? Vai onkohan liian WT...
[/quote]
Nii ja mä jatkan vielä, että mun IDIOOTTI perhe yritti pakottaa mua aborttiin! Mut mä en suostunu! Jokaisella ihmisellä on oikeus elää! Ja eihän näin suloinen ja viaton vauva mitään harmia voisi tehdä, eiks nii?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:02"]
Sain just mitä suloisimman pojan! Olisko Adolf hyvä nimi? Sopisko sukunimeen, Hitler? Vai onkohan liian WT...
[/quote]
Liian harvinainen, muut lapset kiusaa ja se voi aiheuttaa traumoja. Ne voi ilmetä vasta aikuisiällä ja saada aikaan henkisiä häiriöitä.
t. Küche-psykologi
kumpi auto 5 henkiseen perheeseen kuplavolkkari vai Fiat 600?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:41"]
Hyi helvetti! Yhdysvaltain presidentillä lehtolapsi neekerin kanssa!
Tämän siitä saa, kun apinankalloiset negridit päästetään turmelemaan länsimaista kulttuuria edes pakkotöyn merkeissä.
- Vanhus 28v. -
[/quote]
Et sitten kykene muihin kuin rasistisiin juttuihin?
Otin poskeen Amerikan presidentiltä. Kysyttävää?
Argh näitä maitopusseja, ihan älytön keksintö! Taas oli yksi pussi rikki, kun tulin kaupasta kotiin. Kyllä irtomaito ja maitokannu oli paljon parempia. Nyt vinkkejä miten saatte maitopussit ehjänä kotiin?!
Mistä hankitte kontoomit? Ukkoo en piästä meiän kylän apteekkiin niitä hakemaan. Sehän ois iso häppee jos joku tuttu kuulis että kontoomi ostettiin
Miksi miehet saavat harrastaa seksiä keskenään tai vaikka aasien kanssa, mutta nainen ei saa rakastella toista naista? Nyt eletään Antiikissa eikä kivikaudella. Luulisi, että maailmassa kyettäisiin jo suvaitsemaan ihmisten välistä rakkautta. Toivottavasti keskiajalla ihmiset ovat jo päässeet tästä yli. Kiitos.
Olen salaa iloinen siitä että anoppi kuoli. Nyt tässä meidän 70 neliön tuvassa alkaa olla jo tilaa kun on enää mies, lankomies, appiukko, 5 omaa ja 2 ottolasta.
Miten teidän 3 kk vauvat viihtyy lastentarhan seimessä?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:16"]
[/quote]
Keneltä niistä?
[/quote]
Onko sulla jotain todistusaineistoa? Kuvaa se, muuten en usko.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:24"]
[/quote]
Keneltä niistä?
[/quote]
Ps. älä sit kerro kellekään, mut siltä nykyiseltä tietty.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:29"]
[/quote]
Onko sulla jotain todistusaineistoa? Kuvaa se, muuten en usko.
[/quote]
Mä toivon, että se mällinen vaatekappale ei koskaan päädy julkisuuteen....
Kyllä nyt nuapuri pröystäilee. Rakentivat talon jossa jokaiselle neljälle lapselle oma huone.
Yritin harrastaa seksiä Hitlerin kanssa, mutta sillä ei seisonut.