Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!
Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?
Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!
Kommentit (924)
Monetko kengät teillä on lapsille? Meillä on kahdeksan lasta ja kahdet kengät, onko liikaa?
Olipa hyvä ettei Sex Pistolsia päästetty Suomeen nuorisoa turmelemaan!
Maximus taistelee Colosseumilla ensi keväänä ja stadion myytiin täyteen viidessä minuutissa!
Mainoksen mukaan uusin Nokialainen on "varustettu elektronisella matopedillä"... mikä se matopeti on? En kehtaa kysyä meidän nuorisolta...
Pika-apua paiseruttoon! Auttaako suoneniskentä vai maksanko turhasta?
Mitä luulette, valmistuukohan tuo Iisakin kirkko jo tänä keväänä?
Kumpi valinnaiseksi kieleksi, kreikka vai latina?
Meiän naapurissa asuu yks pöpi ukko joka on ruvennu rakentaa arkkia :'D väittää viel et lastaa sen täytee eläimiä - ja asutaa siis paikassa joka ei ole lähelläkää vesistöjä.
Haha, ei taia olla silläkää ihan kaikki eläimet arkissa!
Meiän naapurissa asuu yks pöpi ukko joka on ruvennu rakentaa arkkia :'D väittää viel et lastaa sen täytee eläimiä - ja asutaa siis paikassa joka ei ole lähelläkää vesistöjä.
Haha, ei taia olla silläkää ihan kaikki eläimet arkissa!
Ilmiannoin naapurini Gestapolle, haluatko kysyä jotain?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 15:07"]V*u miten ärsyttää, mun mies rakentaa ihan simona laivaansa, tänäänkin oon ollut koko päivän yksin lasten kanssa. Meidän piti lähtee äidin luo viikonlopuksi mut mies vaan jupisee jotain jostain vedenpaisumuksesta. Me ei vietetä enää yhtään aikaa yhdessä. Ja kaiken huippu, kurkistin ruumaan ja siellä on eläimiä! Pitäiskö kääntyä ammattiauttajan puoleen?
T. Nooan vaimo
[/quote]
Sinäkö siellä naapurissa asustat? :D
t.195
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 15:07"]V*u miten ärsyttää, mun mies rakentaa ihan simona laivaansa, tänäänkin oon ollut koko päivän yksin lasten kanssa. Meidän piti lähtee äidin luo viikonlopuksi mut mies vaan jupisee jotain jostain vedenpaisumuksesta. Me ei vietetä enää yhtään aikaa yhdessä. Ja kaiken huippu, kurkistin ruumaan ja siellä on eläimiä! Pitäiskö kääntyä ammattiauttajan puoleen?
T. Nooan vaimo
[/quote]
Sinäkö siellä naapurissa asustat? :D
t.195
Vaimo käy nykyään jatkuvasti jonkun Lars Levi Laestadiuksen luona. Mitäköhän siitäkin seuraa... Tunteeko kukaan?
Kasiluokkalainen haluaisi valinnaisaineeksi ATK:n, mutta minusta sellainen on ihan turhaa, kuinka saan lapsen suostuteltua valitsemaan konekirjoituksen sen sijaan?
Rahakukkarossani on kaksi rahamarkkaa, miten valmistan ravitsevat ruuat loppuvuodeksi kun omaa multamaata ei ole? Auttaako kirkko vai pitääkö mennä kerjuulle tai Pyhän Hengen huoneelle Kaskenmäelle? Lapseni pelkäävät dominikaaneja, joten kaikki vinkit nyt kehiin!
Kokemuksia Auschwitz-Birkenausta kesätyöpaikkana?
Tapasin erään tunnetun ministerin ja nyt saan häneltä tekstiviestejä puutarhanhoidosta, myynkö ne Seiskalle vai Hymylle?
Vähänkö noloo, harrastettiin seksii heinäladossa mun poikafrendin kaa ja iskä yllätti. Mitä nyt?