Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!
Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?
Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!
Kommentit (924)
Evakot tulee! Kai Jumala antaa meille ruoan. Peltoja on, kantturoita ja renkikin.
T. Martta.
Apua, oon Titanicissa ja me kuollaan tänne!
Hyvästi kaikki. Elisabeth.
Mitä mieltä uudesta Salatut Elämät-sarjasta?
Uskaltaako Bodomille lähteä telttailemaan?
Epileptikoita ei enää pakko steriloida mielipiteitä?
Kuinka Wilma sietää niin läskiä miestä kuin Retua?
No voihan p*ska! Mä en saa nukuttua täällä Bethlehemissä, kun tuolla taivaalla loistaa tuollaine kauhian iso tähti!
Kyllä sukissa pitää saumat olla! Saumattomat saavat sääret näyttämään paksuilta.
Mitä mieltä olette värillisistä villahousuista, ns. charlestonhousuista?
Mielipiteenne Salaman Juhannustansseista.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 15:41"]
No voihan p*ska! Mä en saa nukuttua täällä Bethlehemissä, kun tuolla taivaalla loistaa tuollaine kauhian iso tähti!
[/quote]
Älä sinä inise siellä!! Mää on just synnyttäny (ja vittu jossain tallissa..!) ja täällä ramppaa jotain tyyppejä kokoajan..! Ovat tietävinään kaikki! Vietä tässä lapsivuodeaikaa. Sole poika yks tähti mithän tässä.. :(
Homoseksualismi ollaan poistamassa tautiluokituksesta! Sairasta?
Kuulin tänään Rockradiossa jonkun porilaisen bändin singlen, joku Sinä ja Minä.
En tykänny, tuskin tuosta mitään suosittua bändiä koskaan tulee.
Hanoi Rocks on paljon parempi, Razzlekin on niin söpö!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 15:41"]
[/quote]
Kirjoita aiheesta kirja, taatusti best seller.
Minoon navetas ja lehmä poikii! Mutta nyt tuo peijakkaan naapurin kylän Vilho tuli ja tuppas
ihtensä mun lanteille, ihan liki!
Ja isäntä kylillä.
Naapurin rouva kuljeskelee täällä jonkun saksalaisen sotilaan kanssa vaikka oma mies on rintamalla. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 15:37"]Uskaltaako Bodomille lähteä telttailemaan?
[/quote]
Älä lähde. Ei o paluuta jos on v. -60.
Elviksen lantio on kuin paholaisen riivaama!
Jess, joulu ja uus vuos Thaimaassa. Mepäs todistetaan kun vuosi 2005 vaihtuu hiekkarannalla, kuun valossa. Mädäntykää sinne Suomen kylmyyteen <3
Daavidintähti hihaan ommeltuna on niin WT!!!