Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!
Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?
Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!
Kommentit (924)
Meidän tyttö haluaisi mennä kouluun vaikka täällä tilalla olisi töitä vaikka kuinka! En ymmärrä miten nuo nykyteinit ovat tuollaisia hienostelijoita että pitäisi päästä "lukemaan" vaikka paskaakin olis lapioitavana.
Milloin on seuraava W. A. Mozartin keikka?
Miehen kahden edellisen aviliiton lapset laiskottelee eikä tee tilan töitä. Minulla on kuudes tulossa ja mun lapset osallistuu kyllä kaikkeen vaikka on pieniä vielä. Nyt alan epäillä että ne entiset vaimot kuoli väsymiseen. Miten saisi miehen olemaa jämäkämpi noille aikuisille kakaroilleen?
Löytöretkileskenä jo yli puoli vuotta ja nyt silmäpeliä orjan kanssa! Miten te muut löytöretki-/ristiretkilesket kestätte miehenne pitkät poissaolot?
Ei tuu menestyyn semmoset matkapuhelimet. Kamalan painavia ovat ja kuka haluaa olla aina tavoitettavissa?
Mies haluaisi ostaa jonkun automobiilin. En tajua. Hevosella pääsee ja minusta olisi noloa kulkea jollain itsestään liikkuvalla kärryllä. Muita jolla samanlaisia tuntemuksia?
Suosittele hyvää kirjoituskonetta!
Epäilen, että naapurimme on miehimys! Viiksissä hieman liikaa vahaa, eikä ole vielä naimisissa, vaikka on jo 24. Jos mieheni saa tietää, hän karkottaa tuon sodomiitin varmasti. Mitä pastori-appenikin sanoo?
Lapsi tuli tänään takaisin Ruotsista, mutta eipä se puhu enää ollenkaan suomea. Minua juoksee karkuun :(
Yess! Sain vihdoin syrjäytettyä salarakkaani mahon vanhan vaimon ja nyt minusta tulee Englannin kuningatar!
T: Anne B
V***u mua ottaa päähän tuo meidän gallialainen naapuri! T. Roomalainen
Lähetin vauvani maaseudulle imettäjän hoiviin ja nyt sieltä tuli takaisin ihan vieraan oloinen lapsi, olen varma että se on vaihtunut! Mitä teen?
Saatii joku perhanan iso hevonen lahjaksi! :) kiva että välillä jotain piristystä arkeen, kun noi roomalaiset on kuitenki piirittäny tätä kaupunkia jo pitkään... :(
T.yks troijalainen
Mieheni on ollut jo viikon Kämpin kabinetissa ryyppäämässä. Halautko kysyä jotain?
Kumman kanssa, Nikolaus Kopernikus vai Galileo Galilei?
V*u miten ärsyttää, mun mies rakentaa ihan simona laivaansa, tänäänkin oon ollut koko päivän yksin lasten kanssa. Meidän piti lähtee äidin luo viikonlopuksi mut mies vaan jupisee jotain jostain vedenpaisumuksesta. Me ei vietetä enää yhtään aikaa yhdessä. Ja kaiken huippu, kurkistin ruumaan ja siellä on eläimiä! Pitäiskö kääntyä ammattiauttajan puoleen?
T. Nooan vaimo
Olin tänään muotokuvamaalattavana Peter Paul Rubensilla, paikalla oli yllättävän paljon muitakin AV-mammoja!
Ihan huippu ketju! Keksikää lisää!! :)