Kerro MBTI-persoonallisuutesi ja puoluekantasi?
Tuon toisen MBTI- keskustelun innoittamana tällainenkin.
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
En pysty vastamaan, kun en tiedä, mikä MTBI on.
Et osaa myöskään googlettaa tai lukea tästä ketjusta, johon on jo monesti vastattu, mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty vastamaan, kun en tiedä, mikä MTBI on.
Et osaa myöskään googlettaa tai lukea tästä ketjusta, johon on jo monesti vastattu, mikä se on?
Anteeksi. En osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
INTP-A
Kannatan VKKta. Se ei ole perinteinen puolue.
Loogikolle VKK on ainoa vaihtoehto.
Politiikka on huijausta, tarvitaan kansanvalta, suora demokratia. Vaikka kuinka käännellään asiaa, muuta vaihtoehtoa ei ole. Tutustukaa asiaan. Pois globalistien tyranniasta.
Varoitin tap p o piikeistäkin jo kuukausia sitten täällä. Loogikkona tiesin miten vaarallisia ne ovat.
Uskokaa viimeinnekin loogikkoa ja liittykää mukaan joukkoon! Tehdään yhdessä parempi maailma ilman valhetta.
T. INTP-A
VKK on myös vapautta arvostavalle idealistille (INFP) ainoa vaihtoehto.
T: INFP-T
Vierailija kirjoitti:
ENFJ - äänestän aina periaatteesta vasemmistoa, mutta en ole läheskään aina heidän kanssaan samaa mieltä asioista. Osaksi olen samaa mieltä mm. Perussuomalaisten kanssa.
Arkkityyppinen SJW/woke-aktivisti on tyypiltään ENFJ, mutta hyvä, että sinä et ole kuitenkaan sellainen. ;)
ESTP =on energiaa pursuava persoonallisuustyyppi, seikkailija, innostuja ja toiminnan ihminen, jonka mielestä mahtavinta on siellä, missä tapahtuu. Riskien ottaminen ei ole tälle persoonallisuustyypille vierasta.
Ja puoluekantaa ei ole.
INFP, jousimies ja kiinalaisen kalenterin mukaan ilmeisesti jokin eläin...
Kokoomus, ei persu
En ymmärrä kysymystä. Pääasiassa kokoomusta olen äänestänyt. Mutta myös kepua, vihreitä, KD ja persujakin.
Veikkaan niin, että demareita ja RKP:tä en ole koskaan äänestänyt.
ENFJ-A, äänestän fiksua ja myötätuntoista ihmistä.
Kauhistuksena sivistymättömät persut.
Olen homo ja äänestän vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hlvtti on MTBI-persoona?
Se on mutaatio LGBTQ:sta.
Olen Omg ja otan rusinat pullasta.
ISTJ ja en yleensä äänestä puoluetta, koska pitäisi ensin selvittää puolueiden väliset erot ja faktat kunnolla.
Äänestän hyväksi toteamaani henkilöä (tai faktojen puuttuessa jätän äänestämättä).