Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro MBTI-persoonallisuutesi ja puoluekantasi?

Vierailija
28.10.2020 |

Tuon toisen MBTI- keskustelun innoittamana tällainenkin.

Kommentit (469)

Vierailija
381/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESTJ-T, ei puoluekantaa, koska melkein kaikissa puolueissa on plussia ja miinuksia, mutta jos aivan pakko olisi joku valita, se olisi PS.

Vierailija
382/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP, ja tyytymätön kaikkiin puolueisiin. Ennen äänestin vihreitä ympäristösyistä, mutta mun mielestä nykyinen meno on vihreillä ja vassareille ylipäätään lähtenyt aivan ihne suuntiin enkä kannata moniakaan heidän ajamista asioista. Joten nykyisin sitten persuja, olen nääs isänmaallinen viherpiipertäjä.. Ei tunnu ihan oikealta puolueelta tämäkään mulle, mutta haluan silti äänestää ja tällä hetkellä persut on vähiten huono vaihtoehto huonoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTP, Sinimusta liike

Vierailija
384/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYRV/ NUSS Kansallinen liittoneuvosto. Se on AINOO joka saa ne kuntoon. Katkase.

Vierailija
385/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYRV/ NUSS Kansallinen liittoneuvosto. Se on AINOO joka saa ne kuntoon. Katkase.

Enhän minäkään mene syömään heidän banaanejaan.

Vierailija
386/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minäkään mene syömään heidän banaanejaan.

MULK/ RAISK Ei enempää, eikä vähempää, vaan Väinö Kuisma!

Vierailija
387/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANAL/ SQRT P.Siitoin. Meikäläiselle ei koskaan tule vierasrotuiset kieroilemaan.

Vierailija
388/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt Pekka S. ja Kristian Arje appreciation -ketju!

Vierailija
389/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla kalu seisoo parhaiten, ovat otollisia S aatanalle, ja ne, joiden kalu ei seiso, tai seisoo huonosti tarvitsevat lisäharjoittelua orgioiden tai ryhmäsexin avulla. Myös sipulin syönti lisää potenttisuutta."

Vierailija
390/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ-T, perussuomalaiset. Tärkein syy puolueen kannatukselle on se, että nautin polttomoottorikäyttöisillä autoilla ajelusta myöskin vapaa-ajan aktiviteettina, eikä 1.9€/L maksava ysikasi ja uhkailu päästökaupoilla sekä GPS-seurannalla helpota yhtään asiaa. Olen joissain asioissa aika vanhanaikainen ja haluan jotain kohtuutta tässä digitalisaation, käteisvihan ja kaikkialle tunnistautumisen kehityksessä. Haluan myös, että suomella ja suomalaisilla olisi mahdollisimman paljon itsemääräämisoikeutta. Kaikesta en ole samaa mieltä konservatiivisten puolueiden kanssa, kuten aborttivastaisuudesta ja kovien arvojen kannattamisesta.

Vierailija
391/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen okkultisti, ja minä luen harvase ilta iltarukouksen: Jeesus Kristus anna minulle rakkautta ystäviäni kohtaan. Kunnioitettu Lucifer anna minulle tahdonvoimaasi, että pääsisin harmaan kiven lävitse. Saatana, anna minulle saatanallista järkeäsi. Koska Saatana on järjen isä, ja mitä enemmän meillä on järkeä ja oveluutta, sitä paremmin me pärjäämme tässä maailmassa.

Vierailija
392/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni haistan vittua, ja minulla on tapana vielä nuollakin päälle. Eli jos kiinnostaa...

Vierailija
393/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irstailija olen kyllä. Olen perverssi. Äitini toivoi minusta teologia, mutta minusta tulikin rivologi

Vierailija
394/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ, äänestän henkilöä. Puolueessa ei saa olla mitään rasismiin tai muuhun syrjintään liittyvää ajattelua, eli tämä sulkee persut pois, mutta myös kd:n,

Vierailija
395/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP-persut kombinaatio on anomalia. Luulisi, että nämä hylkisivät toisiaan kuin öljy ja vesi. Toisaalta onhan tuolla moni INTJ/P sanonut äänestävänsä populistipuolueita myös, mikä ei mene mun jakeluun. Eikös heillä tulisi olla analyyttistä kykyä... Noh. 

Vierailija
396/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä persoonallisuudella on puoluekannan kanssa? Eiköhän kaikista puolueista löydy kaikkia 16 MBTI luokkaa.

Vierailija
397/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin löytyy. Silti suuria ihmismassoja tutkittaessa voi löytyä painotuksia. Esim. SJ:t ovat keskimäärin konservatiivisia.  

Vierailija
398/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISFP & vihreät

Vierailija
399/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

INFP, ja tyytymätön kaikkiin puolueisiin. Ennen äänestin vihreitä ympäristösyistä, mutta mun mielestä nykyinen meno on vihreillä ja vassareille ylipäätään lähtenyt aivan ihne suuntiin enkä kannata moniakaan heidän ajamista asioista. Joten nykyisin sitten persuja, olen nääs isänmaallinen viherpiipertäjä.. Ei tunnu ihan oikealta puolueelta tämäkään mulle, mutta haluan silti äänestää ja tällä hetkellä persut on vähiten huono vaihtoehto huonoista.

Infp-t, ja sama homma täällä :

Vierailija
400/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuoosi

ISTP-T

SDP:tä olen äänestellyt enimmäkseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä