Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro MBTI-persoonallisuutesi ja puoluekantasi?

Vierailija
28.10.2020 |

Tuon toisen MBTI- keskustelun innoittamana tällainenkin.

Kommentit (469)

Vierailija
401/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää mitä noi kirjaimet tarkottavat.

Vierailija
402/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä kirjaimet tarkottaa. Tein tuon testin mutta ei noi kirjaimet sano yhtään mitään. Luin kyllä kuvauksen, se piti aika hyvin paikkansa.

Kun tämmösen alotuksen tekee, pitäs selittää niin että kaikki tajuaa mistä on kyse, edes sitä linkkiä ei testiin ollut, piti etsiä siitä toisesta ketjusta joka oli linkattu.

Nämä kirjainyhdistelmät on täyttä hepreaa mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä kirjaimet tarkottaa. Tein tuon testin mutta ei noi kirjaimet sano yhtään mitään. Luin kyllä kuvauksen, se piti aika hyvin paikkansa.

Kun tämmösen alotuksen tekee, pitäs selittää niin että kaikki tajuaa mistä on kyse, edes sitä linkkiä ei testiin ollut, piti etsiä siitä toisesta ketjusta joka oli linkattu.

Nämä kirjainyhdistelmät on täyttä hepreaa mulle.

Kai osaat itsekin tutkia ja lukea lisää, eikä sitä tarvitse täällä kertoa.

Wikipediasta poimittua: Myers–Briggsin tyyppi-indikaattori jakaa väestön 16 toisistaan poikkeavaan persoonallisuustyyppiin, joilla on tiettyjä toisistaan erottavia ominaisuuksia siinä kuinka ihmiset havaitsevat asioita ja millä perusteilla ihmiset tekevät päätöksiä. Myers ja Briggs kykenivät muodostamaan persoonallisuustyypeistä kuvauksia, profiileja, jotka esittelevät eri persoonallisuustyyppien edustajien stereotyyppistä käytöstä.

Sieltä löytyy myös selitykset näille kirjainyhdistelmille ja kritiikki testiä kohtaan.

Vierailija
404/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ-A Perussuomalaiset (ent. SDP:n kannattaja)

Vierailija
405/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen MBTI- testin tehnyt aiemminkin, mutta tein nyt uudestaan ja tulos oli INFP-T. Eli muistaakeni sama, kuin aikaisemminkin. Muuten kuvaus kuulostaa minulta, mutta positiivista asennetta minulla ei kyllä ole.

En ole innostunut politiikasta, enkä ole varma puoluekannastani sen takia. Tein tähän liittyvän testin ja sen mukaan eniten arvojani vastaavat vasemmistoliitto ja vihreät. Ja vähiten kokoomus ja perussuomalaiset.

Vierailija
406/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viel tekee tuollaisia testejä?🤦🏻

Vierailija
407/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISTP-T persut

Vierailija
408/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTP, äänestän mitä milloinkin vastaäänenä jollekin ilmiölle minkä en halua nousevan, eli en ole puolueuskollinen enkä edes usko politiikkaan.

Peliä johon heitän välillä oman pienen panokseni, todellinen vaikuttaminen tapahtuu ihan muualla ja jatkuvissa valinnoissa.

Vierailija
409/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP - VKK

Vierailija
410/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ. Parempien vaihtoehtojen puutteessa & tilanteesta riippuen Kokoomus tai piraatit.

Vierailija
411/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intj. Olen äänestänyt piraatteja, kokoomusta, keskustaa (sukulaisia ja nuorena tietämättömänä), kommunisteja (kunnallisvaaleissa vasemmistolaisempana) ja kristillisdemokraatteja (pressanvaaleissa jossakin mielenhäiriössä). Olen keskustaliberaali ja liikkuva äänestäjä, nuorempana olin vasemmistolaisempi. Nyt kun vihreiden ydinvoimakanta on muuttumassa neutraalimmaksi ja jopa myönteiseksi, niin olen aikonut tukea tulevaisuudessa näitä ekomodernistisesti ajattelevia vihreitä.

Vierailija
412/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTP. Arvon valintani ehdokasnumeroiden joukosta, josta hylkään kaikki mahdolliset vihreät, demarit tai vasemmisto -tulokset. Luon näin kuvitteellista, mutta aavistuksen kontrolloitua sattumanvaraisuutta poliittiseen järjestelmään, joka on kyllä oikeasti ennalta käsikirjoitettua teatteria.

Vierailija
413/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ. Olen ollut aina vasemmiston äänestäjä, en koskaan kyllä demarien. Nyt en enää ole äänestänyt, saa nähdä miten seuraavissa vaaleissa.

Vierailija
414/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTP-A ja Sdp ja vasemmisto. Jotain vihreetäkin voisin äänestää.

Vierailija
415/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTP-A

Kannatan VKKta. Se ei ole perinteinen puolue.

Loogikolle VKK on ainoa vaihtoehto.

Politiikka on huijausta, tarvitaan kansanvalta, suora demokratia. Vaikka kuinka käännellään asiaa, muuta vaihtoehtoa ei ole. Tutustukaa asiaan. Pois globalistien tyranniasta.

Varoitin tap p o piikeistäkin jo kuukausia sitten täällä. Loogikkona tiesin miten vaarallisia ne ovat.

Uskokaa viimeinnekin loogikkoa ja liittykää mukaan joukkoon! Tehdään yhdessä parempi maailma ilman valhetta.

T. INTP-A

Vierailija
416/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VASSARINPASKOILLE ANNETAAN ALAPEUKKUA!

Vierailija
417/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ ja SKP/Vasemmistoliito. En tosin usko tuohon testiin enkä sitä ole vuosiin tehnyt.

Vierailija
418/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ. Nukkuvien puolue, kun mikään ei oikein puhuttele.

Vierailija
419/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loogikko - Vihreät/Kokoomus

Vierailija
420/469 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ ja vihervasemmisto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi