Kerro MBTI-persoonallisuutesi ja puoluekantasi?
Tuon toisen MBTI- keskustelun innoittamana tällainenkin.
Kommentit (469)
Olen persu henkeen ja vereen! Ei maahanmuutolle!
INTP-A, äänestän perussuomalaisia.
INTP, olen äänestänyt vasemmistoa ja vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet tässä tai huijasit testissä. Tai et vain ymmärrä politiikasta mitään tai ole vielä edes äänioikeutettu.
jotex kirjoitti:
Olen persu henkeen ja vereen! Ei maahanmuutolle!
Veit sanat suustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet tässä tai huijasit testissä. Tai et vain ymmärrä politiikasta mitään tai ole vielä edes äänioikeutettu.
En, mutta samaa ihmettelen INTP-tyypeistä, jotka äänestää persuja. Ei looginen ja analyyttinen ihminen voi äänestää tuollaisia populisteja.
Alapeukutin kaikkia langan porvaristoa kannattavia!
ENFJ - äänestän aina periaatteesta vasemmistoa, mutta en ole läheskään aina heidän kanssaan samaa mieltä asioista. Osaksi olen samaa mieltä mm. Perussuomalaisten kanssa.
RUNK/ EJAK. Puoleista kannatan Kuisman Isänmaallista oikeistoa.
Olen kahta tyyppiä, eli NAT ja SI. Kasslerin evvk on lähinnä sydäntä, koska se painottaa rokotekriittisyyttä, saunailtoja ja peräsuolen siemennystä. Viiksi-Ossi on myös ihana.
Vierailija kirjoitti:
Olen kahta tyyppiä, eli NAT ja SI. Kasslerin evvk on lähinnä sydäntä, koska se painottaa rokotekriittisyyttä, saunailtoja ja peräsuolen siemennystä. Viiksi-Ossi on myös ihana.
Täältäkin kannatus evvk:lle. Siellä ei anneta puolueen Venäjän sponsoroinnin vaikuttaa negatiivisesti isäm maallisuuteen, vaan mennään ylpeästi äiti Venäjän suojeluksessa eteenpäin, apukoulun suomilla opeilla. Oma perstyyppini on HEI-L!
INTP ja punamulta, eli joskus äänestän demareita ja joskus kepua. En tykkää vihreistä, persuista enkä kokkareista, koska ilmastoöyhötys, maahanmuuttoöyhötys tai rikkaiden ihmisten öyhötys ei vaan ole mun juttuja.
INFJ ja Vasemmistoliitto tai SDP.
En kerro kenellekkään noin luottamuksellista tietoa joka on yhdistettävissä ip osoitteeseen. Sinisilmäiset suomitytöt ja pojat kertoo kaiken.
En pysty vastamaan, kun en tiedä, mikä MTBI on.
Intj ja vihreät. Joskus (pari kertaa kunnallisvaaleissa) tosin äänestänyt myös tuttua demaria. Presidentinvaaleissa olen äänestänyt eri puolueita.