Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän henkinen kanttinne kestää tässä maailman ajassa?

Vierailija
11.12.2025 |

Maailma on murroksessa, eikä mitään käsitystä tulevaisuudesta ole kenelläkään. Miltä se näyttää 25 vuoden päästä? Ei ainakaan samalta kuin nyt. Onko elämämme silloin kuin jostain tieteiselokuvasta? 

Minulta alkaa kuuppa hajota, kun en voi enää luottaa siihen että tulevaisuus on samanlaista, kuin elämäni on tähänkin saakka ollut. Että minulla on elanto, koti, ihan tavallinen elämä. Ja että minusta pidetään huolta, kunnes kuolen. 

Tuntuu että mikään ei ole enää varmaa. Olen jähmettynyt, kuin peura ajovaloissa, enkä uskalla tehdä mitään muutoksia elämääni, koska en kestä stressiä enää lainkaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sinusta eläjäksi ole, jos noin heikko olet

Vierailija
2/6 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamukseni Jumalaan on niin vahva että sitä ei horjuta mikään, siihen luottaen jaksaa, mikään maallinen ei voi musertaa.

Uskokaa aina hyvään.

Kovin moni voi äärimmäisen huonosti, paha vaanii kaikkialla ja houkuttelee mukaan.

Rukoilkaa, niin teille annetaan, näin on luvattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerralla.

Lisäksi vanha viisaus siitä mihin asioihin voi vaikuttaa ja mihin ei.

Me kaikki olemme psykopaattisten hullujen eli maailman johtajien panttivankeja.

Nauti tänään huomenna kaikki on vielä enemmän vinksallaan.

Vierailija
4/6 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta uutisten seuraaminen ap. Ihan oikeasti. Ala harrastamaan liikuntaa. Seurustele rakkaiden kera

Vierailija
5/6 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olen hengissäkään silloin, joten ei huoleta.

Vierailija
6/6 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkettä hiukan iltaisin niin on hyvät unet ja tasaisempi mieli. Kuljemme kohti monialaista tuhoa, mutta kukaan meistä tavallisista ihmisistä ei voi tehdä sille mitään. On luonnollista, että mieli reagoi vahvasti. Kaaos ei kuitenkaan auta lapsia ja nuoria selviämään vaan pahentaa tilannetta ja siksi meidän aikuisten pitää tarvittaessa lääkitä itsemme toimintakykyisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi