Pidätkö itseäsi rumana?
Pidän. Niin, paljon, että lihotan itseäni. Niin ettei ole enää mitään mistä pitää minusta :( tervetuloa läskiys, tervemenoa mies ja parisuhde. Ehkä eron jälkeen sitten taas piristyy ja treenaa ja sitten taas rakastaa itseään ja sitten toivoo, ettei tule vastaan yhtäkään mukavaa miestä. Miehet ei osaa rakastaa :(
Kommentit (18)
jos meikkaan ja laittaudun muutenkin olen ehkä normaalin näköinen, mutta täysin meikittä; tosiasiat on pakko tunnustaa, olen ruma : (
Ei. En pidä itseäni rumana. Olen tähän ulkomuotoon tottunut. Tosin teen työtä, jossa saan olla paljon yksin. Ei mua jaksa enää kiinnostaa olenko komee, kaunis vai ruma.
Pidän. Olen jotenkin oudon ja eksoottisen näköinen ja mua on usein luultu ulkomaalaiseksi. Tosin olen "luovuttanut", enkä enää harmittele asiaa kuten ennen. Mulla nyt vaan sattui huono tuuri ja synnyin tällaiseksi. Yritän silti pitää itseni jotenkin kunnossa ja ajattelen, että onhan maailmassa kaikennäköisiä ihmisiä. Onneksi poikani on perinyt mieheni ulkonäön. :)
Oon alkanut pitää. Aikaisemmin oon pitänyt itseäni nättinä ja saanut kehujakin. Nykyään mulla on iho kamalan huonossa kunnossa ja näytän aika harmaalta ilman kunnon silmämeikkiä, mitä en arkisin jaksa edes käyttää. Ainoa hyvä puoli minussa on hoikkuus ja pituus, mutta välillä mietin, että pidetäänkö mua muodottomana rimppakinttuna.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:14"]
Oon alkanut pitää. Aikaisemmin oon pitänyt itseäni nättinä ja saanut kehujakin. Nykyään mulla on iho kamalan huonossa kunnossa ja näytän aika harmaalta ilman kunnon silmämeikkiä, mitä en arkisin jaksa edes käyttää. Ainoa hyvä puoli minussa on hoikkuus ja pituus, mutta välillä mietin, että pidetäänkö mua muodottomana rimppakinttuna.
[/quote]
Ai niin, ilman meikkiä näytän tosi valjulta. Ärsyttää, kun toisaalta tuntuu ihmisten huijaamiselta, kun baariin meikkaan itseni nätiksi, vaikka oikeasti oon varmaan monien mielestä suorastaan ruma ilman meikkiä.
En pidä, mutta ymmärrän sinua ap. Tunsin joskus itsekin noin. Muista, että perisuhteen voi lopettaa. Ja jos parisuhteessa rankaisee toista esim. lihottamalla itseään, saa itsekin vahinkoa.
Pidän. Masennuin tänään kun katselin jotain ennen-jälkeen kuvia laihduttaneista ihmisistä ja niistä kaikista tuli niin kauniita. Ei mulla vaan ole enää mistä parantaa :( olen laiha, meikkaan, katson tosi tarkkaan mitä laitan päälle ja pukeudun vain laadukkaisempiin vaatteisiin, hiuksetkin on ihan kampaajatuoreet. Naama se kun vaan näyttää joltain mullasta kaivetulta vihannekselta vaikka mitä tekis. Itkettää kun pitäis mennä vaikka kameran eteen ja oikeastaan koko ajan kun tajuan rumuuteni. Tahtoisin vain olla näkymätön.
No mä oon kanssa ruma. Oon just sellainen, että napsin itsestäni sanotaan 20 kasvokuvaa, joista valitsen sen, jossa näytän vähiten itseltäni eli ei-silmäpussiselta, rypyttömältä, iloiselta ja raikkaalta. En kestä katsoa kuvia, joissa näytän itseltäni.
Olen asteen liian laiha, kelmeä, hiukset aina hirveät tein mitä tahansa, näytän surulliselta ja jotenkin sairaalta, vaikka periaatteessa oon ihan hyväkuntoinen tapaus. Niin ja ai niin, kroppa on kuin hyttysellä: pelkkiä verisuonia, jänteitä ja läpinäkyvää ihoa.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:24"]
En pidä, mutta ymmärrän sinua ap. Tunsin joskus itsekin noin. Muista, että perisuhteen voi lopettaa. Ja jos parisuhteessa rankaisee toista esim. lihottamalla itseään, saa itsekin vahinkoa.
[/quote]
Sun mahdolliset parisuhteet taitaa perustua hyvin syvällisiin asioihin... :D
Pidän itseäni todella rumana, ja kuten joku tuossa mainitsikin, haluaisin usein olla näkymätön. Teen vielä asiakaspalvelutyötä ja varsinkin nyt oma rumuus harmittaa, kun tajuan etten ole laittautuneenakaan nätti. Kotiäitinä oma rumuus ei niin paljon haitannut kun en liikkunut juuri missään ja saattoi aina verhoutua sen taakse, ettei kotiäitinä tartte kummoselta näyttääkään. Eikä tälle rumuudelle oikein mitään voi, ei ole edes laihdutettavaa, olen riittävän hoikka mutta silti ruma.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:24"]
[/quote]
Toivon parantumista suhteeseen. Toivossa hyvä elää -__- Saa nähdä... Huoh.
Kiitos kommenttista :<3
Pidän todellakin. Olen niin ruma, että 39 vuoden ikään mennessä kukaan mies ei ole edes baarista huolinut minua sänkyyn ikinä.
En pidä, kamalaa jos jotkut oikeasti pitävät itseään rumana :(
Tunnustan, pidän. Miehen mielestä olen kaunis. Mistähän se johtuu että meidän käsitykset eroaa niin paljon toisistaan. Ehkä miehet sit vaan pitää enemmän naisista kuin naiset ;)
Minkä ikäisiä te kirjoittajat oikein olette?
Kuulostaa ihan 15v teinitytön jutuilta...............
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:29"]Minkä ikäisiä te kirjoittajat oikein olette?
Kuulostaa ihan 15v teinitytön jutuilta...............
[/quote]
40v
Oho.
Ai niin, se kysymys. En, vähän rupistuneena ja kelmeänä vain.