Voiko kinkkupiirakan tehdä suoraan uunin pellille?
Voiko kinkkupiirakan tehdä suoraan uunin pellille, ilman leivinpaperia? vai palaakohan kiinni?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 19:25"]
No en mä kyllä suosittelis :D Eiks sulla oo mitään vuokaa mihin voisit tehdä sen piiraan?
[/quote]
Taidat olla aika nuori? Miten luulet, että pärjättiin ennen leivinpaperin keksimistä? Iät ja ajat pellit on rasvattu.
[/quote]
Mitenköhän mun ikä liittyy siihen, että en SUOSITTELE? En sanonut että niin ei voi tehdä. En vaan suosittele tekemään suoraan pellille, vaikka niin voisikin tehdä ;)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:17"]
Voipaperia voi käyttää kaavojen piirtämiseen, kuvien läpipiirtämiseen, Leikata ikkunaan lumihiutaleita. Pakastamisessa esim, piirakka- ja kakkupalojen väliin, kaulimisessa alustana, suojakääreenä... Ei tosiaan uuniin.
[/quote]
Mutta onko mikään noista syy ostaa voipaperia? Eikö leivinpaperi tee tuon kaiken myös?
[/quote]Mä ostan leivinpaperin valmiina arkkeina ja valkaisemattomana, voipaperin tai pergamiinin valkoisena ja rullassa. Ja tosiaan voipaperi kestää paremmin käsittelyä, mitä leivinpaperi. Noi on siis mun syyt ostaa voipaperia.
Voipaperi on sitkeämpää ja notkeampaa kuin leivinpaperi, ei repeä niin helposti kuin leivinpaperi. Kummallakin on käyttötarkoituksensa.