Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kinkkupiirakan tehdä suoraan uunin pellille?

Vierailija
07.02.2014 |

Voiko kinkkupiirakan tehdä suoraan uunin pellille, ilman leivinpaperia? vai palaakohan kiinni? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipaperi on sitkeämpää ja notkeampaa kuin leivinpaperi, ei repeä niin helposti kuin leivinpaperi. Kummallakin on käyttötarkoituksensa.

Vierailija
22/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 19:25"]

No en mä kyllä suosittelis :D Eiks sulla oo mitään vuokaa mihin voisit tehdä sen piiraan?

[/quote]

Taidat olla aika nuori? Miten luulet, että pärjättiin ennen leivinpaperin keksimistä? Iät ja ajat pellit on rasvattu.

[/quote]

Mitenköhän mun ikä liittyy siihen, että en SUOSITTELE? En sanonut että niin ei voi tehdä. En vaan suosittele tekemään suoraan pellille, vaikka niin voisikin tehdä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:17"]

Voipaperia voi käyttää kaavojen piirtämiseen, kuvien läpipiirtämiseen, Leikata ikkunaan lumihiutaleita. Pakastamisessa esim, piirakka- ja kakkupalojen väliin, kaulimisessa alustana, suojakääreenä... Ei tosiaan uuniin.

[/quote]

Mutta onko mikään noista syy ostaa voipaperia? Eikö leivinpaperi tee tuon kaiken myös?

[/quote]Mä ostan leivinpaperin valmiina arkkeina ja valkaisemattomana, voipaperin tai pergamiinin valkoisena ja rullassa. Ja tosiaan voipaperi kestää paremmin käsittelyä, mitä leivinpaperi. Noi on siis mun syyt ostaa voipaperia.