Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ei lapsiperheitä tarvii auttaa!

Vierailija
26.11.2022 |

Saavat kaksinkertaiset lapsilisät!
Kyllä niillä joulu laitetaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheet saisi auttaa nyt lapsettomia köyhiä.

Vierailija
2/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, taas nähdään miten suositaan haistattelevia,kiroilevia ja röyhkeitä lapsiperheitä.

Vierailija
4/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin kuulostaa kummalta saada tuet tuplana Takuulla niin iso summa ei mene vain lasten tarpeisiin, varsinkin sellaiset jotka ei osaa käyttää rahaa viisaasti. Ostetaan äidille hiustenpidennystä ja isä saa kartongin tupakkaa. Kiva näin veronmaksajana joutua maksumieheksi tällaiseen, varsinkin kun itse en ole koskaan käyttänyt valtion tukia, aina tienannut omat rahani siitä asti kun ollut työikäinen. Joskus kun saan itse lapsia niin parempi minunkin saada tuplalisät sitten.

Vierailija
5/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minustakin kuulostaa kummalta saada tuet tuplana Takuulla niin iso summa ei mene vain lasten tarpeisiin, varsinkin sellaiset jotka ei osaa käyttää rahaa viisaasti. Ostetaan äidille hiustenpidennystä ja isä saa kartongin tupakkaa. Kiva näin veronmaksajana joutua maksumieheksi tällaiseen, varsinkin kun itse en ole koskaan käyttänyt valtion tukia, aina tienannut omat rahani siitä asti kun ollut työikäinen. Joskus kun saan itse lapsia niin parempi minunkin saada tuplalisät sitten.

Iso summa? Meillä 95 e ja ihan lapsen tarpeisiin menee.

Vierailija
6/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiustenpidennykset maksaa satasista tonniin. Pitää olla jo suurperheen verran lapsia tehtynä että lapsilisistä jää vielä äidin hiustenpidennyksiin.

Vierailija
7/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku malttaa ostaa kinkun, ei sillä rahalla kyllä kuuhun mennä. Harvassa on niitä suurperheitäkään jotka "takoo" hyvät massit. Jospa hakevatkin kaikille pesueessa uudet kengät ja toppavaatteet tänä vuonna.

Vierailija
8/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso summa? Meillä 95 e ja ihan lapsen tarpeisiin menee.

Sama. Sipilän hallitus sitäpaitsi pienensi lapsilisiä. Aiemmin se oli yhdestä lapsesta 104e, nyt se 95e.

Eipä tuolla nyt kouluikäiselle ihmeitä ostella. Ennen meni kokonaan pk-maksuihin eikä edes riittänyt.

Vierailija
9/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kateellinen muutamasta satasesta?

Vierailija
10/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiustenpidennykset maksaa satasista tonniin. Pitää olla jo suurperheen verran lapsia tehtynä että lapsilisistä jää vielä äidin hiustenpidennyksiin.

Kylläpä näillä pissis vanhemmilla, on aina, tekoripset, tukkavärjättynä, tekokynnet ja muoti vaatteet, kyllä ne näitten naikkosten rahat menee just näihin. Aikamoista äly jättiläisiä. Yrittävät varmaan miestä metsästää yksinhuoltajat ressukat, kovin kunnosta ukkoo ei nuo kyllä löydä.

Vierailija
11/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikea on aikuisten ihmisten ymmärtää, että lapset tarvitsevat enemmän apua kuin aikuiset. Joskus tuntuu että lapsettomat ovat keskkenkasvuisia henkisesti. Ei pystytä yhtään ymmärtämään muita. Esimerkiksi aikuinen kyllä pärjää jopa syömättä viikkokausia, mutta lapsi (ja varsinkin mitä pienemmästä kyse) kuolee tuossa ajassa. Lapsettomat voivat käyttää kaikki saamansa rahat itseensä, mutta lapsiperheissä elätettäviä on huomattavasti enemmän kuin tienaavia. En ole ennen ajatellut lapsettomat mitään pahaa, mutta tämä palsta on saanut silmäni avautumaan.

Vierailija
12/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku malttaa ostaa kinkun, ei sillä rahalla kyllä kuuhun mennä. Harvassa on niitä suurperheitäkään jotka "takoo" hyvät massit. Jospa hakevatkin kaikille pesueessa uudet kengät ja toppavaatteet tänä vuonna.

Toivon sydämestäni, että käyttävät nämä lapsilisät lapsiinsa.

Vierailija
13/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyllä on taas ilkeät akat nousseet väärällä jalalla.

Vierailija
14/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä...

Vierailija
15/15 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheet saisi auttaa nyt lapsettomia köyhiä.

Miksi? Eikö riittänyt lasten elämästä muutaman vuoden vieminen ikäihmisten takia? Auttoiko kukaan lapsiperheitä karanteenien keskellä? Tuettiinko? Ei, sillä sitä ei kuulemma tarvittu kun se oli kuulemma ihan oikein että lapset kärsii paremman väen takia.

Koronavuodet opetti että kaikki omillaan, pulinat pois ja koittakaa pärjätä. Päälle vähän pään aukomista että muilla on kuule pahemmin.

Joten ihan olette omillanne, se on jokaisen valinta olla köyhä ja lapseton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä