Eikö kukaan muu syö juustoa paloina?
Kaveri ihmetteli miten käyrän goudaa, grueria jne. No ihan vaan leiklaan palan ja syön. Olenko ainoa?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:37"]
Juusto otetaan jääkaapista pois, hyvissä ajoin ennen syöntiä. Juusto maku eivätkä aromit pääse oikeuksiin jääkaappikylmänä. Aina palasina. Ettette häpäise itseänne Ranskassa.
[/quote]
Mitä sinä sitä Ranskaa siellä jankkaat, kun jokainen palstalainen tietää miten juustot tarjotaan.
Paloina ja viikunahilloa päälle, niin on herkkua!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:24"]
Kaveri ihmetteli miten käyrän goudaa, grueria jne. No ihan vaan leiklaan palan ja syön. Olenko ainoa?
[/quote]
Näin tekee kaikki paitsi metsäläiset jotka syö juusto vain ruisleivän päällä. Kuulut ihan normaaleihin ihmisiin. Juustoa syödään paloina, paitsi oltermanni jota syödään metsäläistyyliin viipaleina aamuisin.
[/quote]
Ai, hassua. Asuin jonkun aikaa Lontoossa ja tämä brittiperhe söi aamupalalla juustoa näkkileivän(!) päällä. Juusto oli jotain cheddaria.
[/quote] Mita vikaa on nakkileivassa ja juustossa?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:44"]
Minä käytän juustohöylää vain voin höyläämiseen, juusto leikataan reilusti veitsellä. Meillä puhutaankin voihöylästä.
[/quote]
Heh, ja heti joku virallisperseellinen keijun sipaisija alapeukuttaa! ;)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:23"]
Mä syön juustoja paloina, siivuina, raasteena, murustettuna ja sulatettuna. Ihmeellistä, eikö olekin.
[/quote]
Mä kans!! Ja olen tämän pahan tapani opettanut kohta 3v täyttävälle tyttärellenikin.. Goudat, cheddarit, parmesanit, "perusjuustot", valko-, sini-, punahomejuustot, tuorejuustot jne..
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:37"]
Juusto otetaan jääkaapista pois, hyvissä ajoin ennen syöntiä. Juusto maku eivätkä aromit pääse oikeuksiin jääkaappikylmänä. Aina palasina. Ettette häpäise itseänne Ranskassa.
[/quote]
Mitä sinä sitä Ranskaa siellä jankkaat, kun jokainen palstalainen tietää miten juustot tarjotaan.
[/quote]
Valitettavasti ei tiedä. Se on sitä yleissivistystä.
Tunnustan syöneeni juuri hetki sitten banaanin ja Kuusamon Paimenpoika-kermajuustoa paloina. Muutama päivä sitten mietin miten elämäni romuttuisi, jos juustoa ei voisi enää syödäkään. Ja paloina juuston maku tulee paremmin esille.
Pitäähän sitä ihmisellä paheita olla;)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:24"]
[/quote]
Näin tekee kaikki paitsi metsäläiset jotka syö juusto vain ruisleivän päällä. Kuulut ihan normaaleihin ihmisiin. Juustoa syödään paloina, paitsi oltermanni jota syödään metsäläistyyliin viipaleina aamuisin.
[/quote]
Ai, hassua. Asuin jonkun aikaa Lontoossa ja tämä brittiperhe söi aamupalalla juustoa näkkileivän(!) päällä. Juusto oli jotain cheddaria.
[/quote] Mita vikaa on nakkileivassa ja juustossa?
[/quote]
Tirsk, nakkileipä...!
Ala tirsku vaan selita. En muuta vikaa siina nae kuin etta sita syodaan aamiaisella.
Meilla syodaan valipalana.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:14"]
Ala tirsku vaan selita. En muuta vikaa siina nae kuin etta sita syodaan aamiaisella.
Meilla syodaan valipalana.
[/quote]
Näkkileipä on hyvää, tirskun nakkileivälle, ja tiedän, että sekin on tyhmää!
Minä käytän juustohöylää vain voin höyläämiseen, juusto leikataan reilusti veitsellä. Meillä puhutaankin voihöylästä.