Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten naisten tusinatyyli hiuksissa

Vierailija
07.02.2014 |

Suurella osalla nuorista naisista hiustyylinä näkyy olevan pitkät tai pidennetyt,  latvoista hieman kiharretut, keskellä päätä jakaus olevat roikkohiukset.

Ani harvalle sopii hiukset, jotka roikkuvat poskia pitkin jättäen puolet kasvoista piiloon. Joskus, kun näkee jollain tuon tyylin  jälkeen hiukset vaikka ponnarilla pois kasvoilta, niin ilme raikastuu ja nuorenee kertaheitolla. Onko kukaan samaa mieltä?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkahan suomalaiset oppii olemaan omia itsejään ja valitsemaan itselleen sopivimman hiustyylin, vaatteet jne? Nyt on se meininki, että kun kerran pitkät hiukset on muotia, niin nehän ne täytyy saada ja äkkiä, joten mars pidennyksiä ostamaan. Jos haluaa nähdä persoonallisia ihmisiä, niin heitä löytyy lähinnä taidepiireistä, esim. ihania vähän vanhempia hippinaisia ja nuoria, mielenkiintoisia persoonia, joiden päässä liikkuu muutakin kuin ulkonäkö. Huono itsetunto taitaa monilla olla tämän massakulttuurin orjallisen noudattamisen takana. Ja monet naiset hakevat niin kiihkeästi sitä ihailua ja miesten huomiota, että tehdään melkein mitä vaan. Saahan sitä huomiota, tietynlaista.

Vierailija
62/70 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:44"]

Vain brittiläisten hiuspidennykset on yhtä karseita kuin suomalaisten, ja ehkä vielä jenkkien asuntovaunupuistojen typyjen joillakin haja-alueilla.

[/quote]Ruotsissakin on raikkaampaa naiskauneutta. Ja iloisemmat naiset.
[/quote]

Ehkä täälläkin ihmisten pitäis kohdella toisiaan paremmin ja suomalaiset sika miehet kuvittelee ittestään liikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla suomalaisilla on vielä ohut, tuulessa klimppiin menevä tukka joka näyttää pitkänä KAMALALTA. siihen kun lisätään halvat pidennykset niin auts!

Vierailija
64/70 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paksu tukkamatto näyttää eläimen turkilta, sellaiselta isolta laatalta. Normaali tai jopa hento, kihartuva ja fairy tail ends -latva on paljon kauniimpi.

Vierailija
65/70 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi näyttää eri ikäiseltä ja tyyliseltä kuin miltä itse haluan näyttää? Olen tosin viisikymppinen "roikkotukka".

Vierailija
66/70 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:44"]

Vain brittiläisten hiuspidennykset on yhtä karseita kuin suomalaisten, ja ehkä vielä jenkkien asuntovaunupuistojen typyjen joillakin haja-alueilla.

[/quote]Ruotsissakin on raikkaampaa naiskauneutta. Ja iloisemmat naiset.

Vierailija
67/70 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:01"]Nuoret naiset on tusinakamaa, kukaan ei uskalla vielä poiketa jengin koodista.
[/quote]

Väärin, itse muistan jo yläasteelta "jengiytymistä" samanhenkisten kanssa. Yhdellä porukalla oli sen ajan tusinatukka eli mikä kauneusihanne vallitsi. Sitten oli esimerkiksi meikäläiset shokkiväreineen ja graafisine leikkauksineen.

Vierailija
68/70 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät latvoista luonnollisesti kihartuvat hiukset. En siis tarkoituksella laita hiuksiani tälläisiksi. Toki voisin leikata hiukset lyhyemmäksi mutta olen kokeillut ja silloin kaverit naureskeli kuinka näytin kiltiltä koulutytöltä.. Ei oikein napannut se tyyli siis. Mun naama on hyvin pyöreä ja leveä, vaikka olenkin laiha. Ihoni on melko huonokuntoinen, sen takia en tykkää kauheasti pitää hiuksia kiinni. (jos hiukset kiinni, sivusta näkee poskien finnit paremmin)

Vierailija
69/70 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon just sellasta tusinajenkkitukkaa. Keskijakaus, sit latvoissa ne ylisuuret kiharat. Se on niin tylsä ja bimbo ja ei vaan istu monillekaan.

Vierailija
70/70 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se HAITTAA jos se kampaus ei mielestäsi "istu"? Miksi häiriinnyt siitä, että joku tykkää erilaisesta tukasta kuin sä?