Nuorten naisten tusinatyyli hiuksissa
Suurella osalla nuorista naisista hiustyylinä näkyy olevan pitkät tai pidennetyt, latvoista hieman kiharretut, keskellä päätä jakaus olevat roikkohiukset.
Ani harvalle sopii hiukset, jotka roikkuvat poskia pitkin jättäen puolet kasvoista piiloon. Joskus, kun näkee jollain tuon tyylin jälkeen hiukset vaikka ponnarilla pois kasvoilta, niin ilme raikastuu ja nuorenee kertaheitolla. Onko kukaan samaa mieltä?
Kommentit (70)
mä en oikeasti enää jaksa lukea blogeja joiden pitäjällä on vuodesta toiseen sama kampaus eli ihan kuin olisi ollut se sama päätä muhinut peruukki vuosikausia yök (ja ne samat logomerkkilaukut ja ne samat raa'an katkaravun väriset-trenssit) kroooooh.
Joskus oikein pelästyy että minäkö olen tehnyt tänne aloituksen, juuri noin ajattelen, itse olen joutunut sattuneista syistä "kasvattamaan" pitkää tukkaa pari vuotta ja se on juuri tuollainen roikkotukka ja siksi se on aina kiinni.
Sille joka ei asu Suomessa katso kuva prinsessa tms.Catherinesta niin juuri sellainen roikko on kyseessä, ohuempana tai paksumpana. Harvalle tosiaan sopii.
Ja mitä tulee katkeraan mummoon, niin juuri tuollaiset oli minun mummollani kun avasi lettinsä ennen saunaan menoa eli se aito oikea mummotukka on tosiaan kyseessä, naisen tukka vuosisatojen ajan, onneksi meillä nykyisillä mummoilla on valinnan varaa eikä tarvitse kulkea samassa mallissa.
Nuoret naiset on tusinakamaa, kukaan ei uskalla vielä poiketa jengin koodista.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:40"]
No, miettikääpä vaikka miltä Alexa Dagmar näyttäisi polkkatukassa tai pixiessä, Ilman niitä Victoria's Secret -laineita....
[/quote]
Niinpä. Hän ei ole mikään klassisen kaunis nainen, joten suuri osa hänen hyvännäköisyydestään tulee juurikin niistä pitkistä hiuksista.
Ainakin omalla kohdalla olen samaa mieltä kuin ap, vaikkei minulla juuri samanlaisia hiuksia ollutkaan. Nyt lyhyen mallin leikattuani olen saanut paljon enemmän kehuja hiusistani, ja omasta mielestänikin nämä sopivat minulle paremmin.
Mitäs sitten jos pidän mun pitkistä tusinahiuksista? Mulla on ollut polkka monta kertaa ja aina olen näyttänyt yhtä rumalta. En leikkaisi mun alaselkään ulottuvaa tummaa tukkaa lyhyeksi vaikka siitä maksettaisiin.
t. 22 v.
Kouvola-tukka on sellainen päältä lyhyt, pitkät hiukset takana.
Mut entä jos tää sattuu olemaan kiva tyyli. Mulla ei oo pidennyksiä kun paksuutta on omastakin takaa ja pituutta hieman takapuolen allrmSaa tehtyä kivoja kampauksia ja on aukikin näyttävä. Olen värjännyt hevarityylini mukaisesti mustaksi. Ne vois näyttää ohuita jos en trimmaisi latvoja säännöllisesti tai jos nämä olis kerrostetut.
Omasta mielestäni (ja monen muun myös) näytän kivemmalta pitkillä ja tummilla, kuin lyhyillä ja jonkin muun värisillä.
O'ou!
Mulla on pitkä, paksu, (luonnollisen) vaalea ja luonnonkihara tukka keskijakauksella.
Hieman siis tähän tyyliin:
http://www.lily.fi/blogit/pupulandia/taydellinen-toisen-paivan-surffitukka
Tosin mun tukka on vaaleampi, pidempi ja paksumpi mutta kihara on samantyylistä. Ei siis afro.
Mä oon aina pitänyt hiuksistani enkä ole ajatellut että jonkun mielestä ne olisi rumat :(
Kuulunko mä ap:n mainitsemaan kastiin??
esim bloggari kalastajan vaimolla on aivan ihana tukka,ei pitkä,ei lyhyt, olisko pitkä polkka. taipuisa ja kuohkea! saa vielä näköjään kampauksiakin.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:44"]
O'ou!
Mulla on pitkä, paksu, (luonnollisen) vaalea ja luonnonkihara tukka keskijakauksella.
Hieman siis tähän tyyliin:
http://www.lily.fi/blogit/pupulandia/taydellinen-toisen-paivan-surffitukka
Tosin mun tukka on vaaleampi, pidempi ja paksumpi mutta kihara on samantyylistä. Ei siis afro.
Mä oon aina pitänyt hiuksistani enkä ole ajatellut että jonkun mielestä ne olisi rumat :(
Kuulunko mä ap:n mainitsemaan kastiin??
[/quote]
Luonnonkihara on luonnollinen ja sopii sinulle varmasti hyvin. :)
Lähinnä tusinatyylillä tarkoitin pitkiä tai pidennettyjä, värjättyjä, suoristusraudalla latvakiharrettuja tönkköhiuksia, jotka roikkuvat tiukasti poskien molemmin puolin heilahtamatta. Useimmille ne eivät sellaisenaan sovi, mutta pois kasvoilta nostettuna näky on jo erilainen.
Jokainen toki pitää kuontalonsa kuten parhaaksi näkee. Halusin vain herätellä, että muitakin tyylejä on.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:45"]
Alexa esitteli juhlakampauksen, sileän nutturan jokin aika sitten ja voi että sopi hänelle ja oli kaunis. Aivan eri näköinen ja sopi kasvoille tosi hyvin.
ap
[/quote]
Miten tästä aloituksesta paistaakaan taas kerran läpi KATEUS?
Ensinnäkin: miksi kukaan tuohtuu toisten ihmisten kampauksista niin paljon, että aloittaisi niistä keskustelun av-palstalle? Ja ylipäätään, ihmisillä on ollut AINA pitkiä hiuksia, ja nykyinen hiusmuoti on hyvin luonnollinen ja mielestäni siksi erittäin piristävä ja ap:n sanoin RAIKAS. Ei ole kovia värjäyksiä nuorisomuodissa eikä litroittain geeliä ja tupeerausta. Mahtava juttu! Pitkät, luonnollisen väriset hiukset nuorella naisella ovat lähes poikkeuksetta kauniit ja RAIKKAAT.
Ja toinen juttu: pitäisikö ap mielestäsi pitää nutturaa tai poninhäntää joka päivä? Älytön ajatus. Toisekseen, minun havaintojeni perusteella nykyään on paljon korkealla olevia nutturoita ja poninhäntiä, lettejä ym. joten ÄLÄ AP VALITA ja kasvata itsellesikin pidemmät hiukset jos pahasti korpeaa nuoret kauniit naiset.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:01"]Nuoret naiset on tusinakamaa, kukaan ei uskalla vielä poiketa jengin koodista.
[/quote]
Ne on toistensa kopioita.
Littana pitkä on yhtä karsea kuin kananpersetukka. Pitkä polkka (siis niin pitkä että saa ponnarille) on useimpien kasvonpiirteisiin sopiva. Lyhyt tai pitkä harvemmin sopii kellekään.
Minulla oli lapsena ja nuorena lyhyet ja värjätyt hiukset.
Nyt hiukseni ovat olleet jo 8 vuoden ajan lapaluumittaiset pitkät ja kerrostamattomat, kauttaaltaan omaa luonnollista väriä, yleensä auki ja rennoilla lainekiharoilla, sellaiset klassisen ja vaivattoman näköiset. Tuntuu että voin viimein ihan luvalla olla NÄTTI ja naisellinen, ei tarvitse olla enää jotain "erikoista" vain koska ajattelee ettei ansaitse muuta. Tähän ajatukseen piti vain kasvaa ja kypsyä.
Tällainen mulla tässä taustalla.
Kyllä se vaan niin on että pitkä tukka tekee naisen. Ei sille mitään voi
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 18:47"]Kyllä se vaan niin on että pitkä tukka tekee naisen. Ei sille mitään voi
[/quote]
Kyllä, mutta silläkin rajansa. Tunnen 51-vuotiaan naisen jolla tosi pitkä tukka.
Kuin täynnä hiirenhäntiä, mustia.
Roikkuu rumasti.
Ei leikkaa koskaan!
Alexa esitteli juhlakampauksen, sileän nutturan jokin aika sitten ja voi että sopi hänelle ja oli kaunis. Aivan eri näköinen ja sopi kasvoille tosi hyvin.
ap