Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko Jumalaan?

Vierailija
06.02.2014 |

Kyllä vai ei?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/38 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En kuitenkaan ole mikään hyvä kristitty, olen laiska, mukavuudenhaluinen, heikkoluonteinen, ailahtelevainen, itsekäs ja paljon muuta. Mutta usko, toivo ja rakkaus antaa lohtua.

Vierailija
4/38 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/38 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Auttaa minua jaksamaan, ja rukoilu helpottaa oloa. En koe olevani muita parempi, mutta rukoilu ja usko tuovat minulle todella suuren turvan elämässä.

Vierailija
6/38 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kyllä, mutta minun on vastattava että vaikea sanoa. Toisaalta älyllisesti en usko, eikä minulla ole mitään käsityksiä jumalasta enkä usko mihinkään uskontoon, mutta toisaalta jollain vaistomaisella tasolla minulla on taustalla kokemus jonkun suuremman läsnäolosta.

Vierailija
7/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
8/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
9/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kirkkoon, mutta uskon.

Muutama vuosi sitten mieheni halusi erota minusta, pettikin, mikä sai minut kääntymään Jumalan puoleen, vaikka en vuosiin ollut rukoillut. Koen, että Jumala auttoi minua tuolloin; sain uskoa ja luottoa siihen, että pärjään yksinkin lasten kanssa, ja koen että Jumala auttaa rukousteni kautta liittoamme myös edelleen; emme eronneet, vaan lähdimme hoitamaan suhdettamme, ja nyt olemme hyvin onnellisia perheenä.

Vierailija
10/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon.

Ei vaan just nyt olla väleissä. Olen vihainen sille ja se lienee pettynyt minuun..

En tiedä jaksanko enää kaapia uskoni kokoon..

Vierailija
11/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon. Jeesus on Herra.

Vierailija
12/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskonut.

Vierailija
13/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
14/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni näyttää uskovan. Te jotka uskotte, niin uskotteko myös syntiin, kadotukseen/helvettiin ja ikuiseen elämään? Vai millaiseen Jumalaan uskotte?

Vierailija
15/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
16/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen yrittämällä yrittänyt uskoa niin kauan kuin muistan (muistikuvia yli 30 vuoden takaa). Kun tähänkään mennessä ei ole tullut yhtäkään uskoa tukevaa seikkaa esiin, erosin lopulta kirkosta. Suuri taakka putosi harteilta,  ja elämä on tuntunut siitä asti kevyeltä ja hyvältä.

Vierailija
17/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon itseeni, joten vastaus on kyllä!

Vierailija
18/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 00:20"]

Aika moni näyttää uskovan. Te jotka uskotte, niin uskotteko myös syntiin, kadotukseen/helvettiin ja ikuiseen elämään? Vai millaiseen Jumalaan uskotte?

[/quote]

Kyllä uskon. Uskon myös näihin kaikkiin. Jumalan armo on mittaamaton.

Vierailija
19/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon. Voisi sanoa, että minulla on Jumalaan henkilökohtainen suhde. Ja kyllä, uskon myös koko kristinuskon keskeiseen "pakettiin" (luominen, syntiinlankeemus, lunastus, sovitus, taivas, helvetti...), vaikka tulkitsen esim. Raamattua osittain melko "liberaalisti". Terv. Teologi. :) 

Vierailija
20/38 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 23:46"]

Kyllä. En kuitenkaan ole mikään hyvä kristitty, olen laiska, mukavuudenhaluinen, heikkoluonteinen, ailahtelevainen, itsekäs ja paljon muuta. Mutta usko, toivo ja rakkaus antaa lohtua.

[/quote] Sinunkaltaisesi ovat juuri ne jotka paasevat lopulta sisaan. Kuinka moni kristitty sanoo olevansa jotakin mita ei todellakaan ole. Mina olen juuri niin kuin sina sanot olevasi....olen todella heikkoluonteinen, mutta raamattu sanookin, Spirit is willing but flesh is weak.....Eiko ole ihanaa, etta joka paiva saa alottaa kuitenkin puhtaalta paperilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi