Pysyykö synnyttäneillä tamponi sisällä?
Vai pitääkö käyttää isoja ja rumia siteitä tai 5cm halkaisijaltaan olevaa kuukuppia?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:41"]
yök. Et ota tamponia pois, kun käyt kakalla? Yök, yök, yök...
[/quote]
Tuskin hänellä tampponi on peräsuolessa.
[/quote]
toivottavasti ei :) mutta on se silti ällöä kakata tamponi paikallaan naru roikkuen ja kakka siihen hipoen...
[/quote]
Sitä narua voi pidellä pois tieltä.
Ei pysy. Siksi kaupungilla niin usein näkeekin verisiä tamponeja pitkin poikin.
Ootko tosissas? :D tai siis onhan se varmaan yksilöllistä mutta kyllä se alapää palautuu ihan ennalleen, jopa parempaan kuntoon jos vaan älyää treenata paikat kuntoon. ;)
Ei. Osta paketti vanulappuja ja työnnä se sellaisenaan niin se ehkä pysyy. Ehkä.
No ei tietenkään pysy. Se aukko jää ikuisiksi ajoiksi lapsen pään kokoiseksi ja siellä on kätevä säilyttää vaikka eväitä. Pysyvät lämpimänäkin.
Ei, ainoa vaihtoehto on maxi-super-hypersiteet ja vanhuksille tarkoitetut vaipat.
Voi sua synnyttämätöntä tyhmää! Luuletko TODELLA, että muovisia kestokasseja myydään ostoksille? Se on vain harhutus. Jokainen synnyttänyt tietää, että alapää on niin löysä, että kestokassin kun holauttaa sangoistaan jalkoihin, siten että kassi jää värkin alle, niin just ja just pärjää. Sinne se Punainen Niagara sitten ihan itsestään kohisee.
Mietihän vielä sitä, miksi IKEA:n isot siniset kassit on NIIN suosittuja?
Mä joudun laittamaan kolme yhtäaikaa että pysyy.
t. kuuden äiti
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:38"]Kuinka pian synnytyksen jälkeen?
[/quote]
Eikö kukaan osaa kertoa edes suunnilleen?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:34"]
mutta kyllä se alapää palautuu ihan ennalleen, jopa parempaan kuntoon jos vaan älyää treenata paikat kuntoon. ;)
[/quote]
HAHHAHAaaaaaaaha Päivän ellei jopa koko viikon paras vitsi...kiitos nauroin makeasti ja pitkään.
Jälkivuodon aikana ei saa käyttää tamponia. Sen jälkeen ihan vapaasti. tamponikoko voi jopa pienentyä, sillä monilla joilla on ollut runsaat kuukautiset, ne saattaa normalisoitua synnytyksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:43"]
Mä joudun laittamaan kolme yhtäaikaa että pysyy.
t. kuuden äiti
[/quote]
Ai hitsi kun olen kade, mie olen kaksi äkistänyt maailmaan ja viisi menee tampsua kerralla. Hain juuri Kelalta avustusta, kalliiksi tulee tämä!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:01"]
mä en käytä tampponeja, luulen että ne ja kuukuppi ei kuulu siihen sisään, sen alueen ei kuulu tottua siihen jokakuukautiseen hankaukseen, käytän siteitä, vaikka vuoto on voimakas ja viikon pitkä.
[/quote]
kai siellä jokin muukin joskus hankaa ;)
[/quote]
kunpa hankaisi, viimeinen seksi oli viikko ennen Ystävänpäivää 2012, olen nyt 27. voitte vaan kuvitella:( olen torjunut muutaman kundin, koska haluan löytää juuri sen sopivan mutta kun ei löydy ja en mäkään mikään kovin kaunotar niin joo :)
[/quote]
Ei kukaan kukaan täydellinen oo :D