Mainos jossa mummo hyppää taaperon kanssa uima-altaaseen!
Hirveetä katsottavaa. Onko tilanne totta vai jotenkin muokattu?
Kommentit (37)
Se antaa elämyksiä vastapainoksi sille curling lapselle, jota vanhemmat vaan paapoo ja lellii..
Miksi s on mielestäsi hirveä? Eikö taaperon kanssa saa sukeltaa vai mistä kyse? Kuvattu useissa pätkissä. Ilmakennon aikana sylissä ei taida olla lapsi. Ainakin siltä minusta näytti.
Mä järkytyin kans samasta mainoksesta!!
Joo, olipa outo mainos. Tuli mieleen, että meinaa hukuttaa sen muksun. Jonkun matkatoimiston, mutta minkä?
Hyvä mainos. Ettekö te hypi lasten kanssa veteen?
Voihan sen lapsen kanssa juu hypätä altaaseen muttei tollai juosten ja pommilla yks kaks!
Kyllä meidän taaperot ovat osanneet sukeltaa. Hyppivät itekkin reunalta altaaseen jo enne 1v. Synttäreitä.
Minustakaan sylissä ei ollut lapsi, vaan nukke tuossa ilmalennon aikana. Uppoavat sen verran syvälle veteen, että jos lapsi ei mikään uima-ihme ole (kuten suurin osa parivuotiaista lapsista ei tosiaan ole) niin tilanteessa olisi riski siihen että lapsi vetää hädissään vettä henkeen.
Mitä kamalaa siinä on? Me on pompittu samoin, se on hauskaa... Vai yrittää se mamma hukuttaa lapsenlapsensa :D
Ei näytä mukavalta kun mummo nappaa lapsen syliin ja pomppaa altaaseen.
Minulla meinasi kanssa mennä jogurtti väärään kurkkuun kun näin mainoksen. Vanhemmat häsläävät ja stressaavat lapsien kanssa, ja mummu sivusta katsoo, että rentoutuisivat nyt, nythän ollaan lomalla. Sitten tämä sieppaa taaperon syliinsä, ja hyppää tämän kanssa uima-altaaseen. Lapsi näyttää niin kovin pieneltä moiseen, osaako semmonen ees pidättää henkeä noin yllättävässä tilanteessa? Eikö mummo vedä lapsen turhan syvälle mukanaan. Krääh. Jäi paha mieli.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:34"]
Kyllä meidän taaperot ovat osanneet sukeltaa. Hyppivät itekkin reunalta altaaseen jo enne 1v. Synttäreitä.
[/quote]
Jeps. Meillä kans muksut hyppivät jo synnärillä suoraan jalkovälistä uimalasit päässä lavuaariin pesulle.
Minua tuo mainos ainakin loukkaa. Tv:ssä ei saisi näyttää yli 40-vuotiaita, kun sitä vanhemmat ovat niin rumia. Lasten näkyminen mainoksissa loukkaa minua myös, koska olen vela ja lapsettomuus on tärkeä osa identiteettiäni.
Sitä paitsi mainos voi loukata vähävaraisia, joilla ei ole varaa matkustaa etelään.
Tuo mummo on aivan varmasti ANOPPI!
Eikö teidän lapset ole olleet vauvauimareita?
Mä arvasin että se herättäisi pahennusta jossakin palstamammassa! :D
Huoli pois: se on mainos, siis fiktiota. Ja lapsella on kellukkeet. Ne on oranssit ja erottuu kuvassa hyvin.
Fiktioksi sen tunnistaa mm. siitä, että "lapsiystävällisen" lomahotellin uima-altaalla on tyhjää ja rauhallista.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:41"]
Eikö teidän lapset ole olleet vauvauimareita?
[/quote]
Mainoksessa lapsi kaapataan syliin, pinkaistaan juoksuun ja hypätään vauhdilla altaaseen. Lapsi on selkä altaaseen päin ja tilanne katsojan silmiin ei ole mukava.
Ei liity mitenkään siihen kuinka taitavia lapseni ovat uimaan ja sukeltaaan.
Missä sellainen mainos on ja mikä siitä tekee hirveän?