Miten niin sukupuolineutraali avioliitto ei koskee meitä vastustajia?
Miten te puolustajat olette muka eri asemassa (silloin kun asia ei teitä henk.koht. koske)?
Usein argumenttina on et "kun eihän se teidän elämään ees vaikuta" No miten se teidän elämään vaikuttaa ja millä oikeudella käytätte tätä argumentointia näin yksipuolisesti? Siis te, jotka niin teette.
Kommentit (168)
Homoliitot ovat väärä signaali kasvalle lapselle. Kaksi aikuista voivat peuhata komerossa mitä haluavat, mutta ei kukaan, ei ainakaan kukaan selväjärkinen vanhempi, voi haluta kasvattaa lapsestaan homoa. Vaikka taustalla olisi hormonaalinen kehityshäiriö, että lapsi syntyy homoksi, niin edelleen lasta voi ja pitää asiallisesti ohjeistaa oikeaan suuntaan. Kyllä rajoja lapsille asetetaan monissa muissakin asioissa. Homous ei saa olla mikään automaattisesti hyväksyttävä ominaisuus. Sehän olisi syntyvyyden kannalta luonnonvastaista. Arvokkaita elinvuosiaan ei kannata tuhlata parinvalinnan ja lisääntymisen kannalta haitalliseen toimintaan.
Ehdoton ei "sukupuolineutraalille" avioliitolle, ehdoton ei homojen adpotio-oikeudelle ja pitäisi tarkistaa biologistenkin vanhempien soveltuvuus kasvattajaksi, jos suvaitsevaisuus ylittää järjen käytön. Yhteiskunnassa kun ei ole kyse siitä, että mitä minä haluan. Minä, minä ja minä. Kuulostaako tutulta? Vanhempien tehtävänä on tiedostaa omat kipupisteensä vaikka hammasta purren, mutta tästäkin huolimatta kasvattaa ja ohjeistaa lapsiaan oikeaan suuntaan, aivan kuten on tehty lukuisten sukupolvien ajan. Esi-isämme ja äitimme ovat tehneet jotain oikein, koska olemme ylipäätään täällä keskustelemassa asiasta. Tässä jylläävät taustalla voimat, jotka haluavat tuhota perinteiset perhearvot. Maassa, missä syntyvyys on alle väestön uusiutumistahdin (alle kaksi lasta/perhe) ei tähän ole yksinkertaisesti varaa.
Venäjää on kritisoitu olympiakisojen alla Pietarin homopropagandalaista, joka kieltää homoseksuaalisen mainonnan lapsille. Puhutaan vaan, että Venäjä syrjii. Sitä ei kerrota, että taustalla on aito huoli venäläisten alhaisesta syntyvyydestä. Kyse on siis lastensuojelusta, että kehittymätöntä mieltä varjellaan saamasta vääränlaisia signaaleja. Pietarissa ei nähdä Salattujen elämien ainaista homodraamaa, ei sisustusohjelmia sillä silmällä, maajussille "morsianta", ei jaeta valtionapua SETÄ:lle, ei palkata "vähemmistövaltuutettuja", perusteta unisex-päiväkoteja. Ihme touhua. Herätkää nyt hemmetti! En minä mitään aikuisilta kiellä, mutta pitäkää seksuaaliparafilianne komerossa lapsiltanne. Tykkään minäkin punaisista kumisaappaista naisten jalassa, eikä siinä paljon muita vaatteita sitten tarvitakaan, mutta jätän tämänkin, vielä suht harmittoman parafilian opettamatta omille lapsilleni.
Minun elämääni sukupuolineutraali avioliitto vaikuttaisi niin, että pääsisin rakkaani kanssa naimisiin. Kuitenkaan en tahdo olla itsekäs, joten ajattelen lapsia. Meidän tuleva lapsemme varmasti haluaisi, että hänen vanhempansa olisivat naimisissa.
Hyvät ystävät. meidän pitäisi kristtyinä tietää, että Raamattu ehdottomasti kieltä homoliitot. Myös on hyvä tietää mihin se johtaa. TV7:arkistossa voit katsella miten se on johtanut Massachusett'in osavaltiossa Yhdysvalloissa. Olen varma että tämä sama asia toistuu ajan myötä myös täällä rakkaassa syntymämaassamme. Joten nyt on aika unesta nousta!
Sanotaanko näin: on kirkon oma asia vihkiikö homoja ja lesboja. En ymmärrä miksi homoseksuaalit edes haluaisivat astella alttarille, kun kirkon edustajat niin selvästi ovat heitä vastaan..
Mutta kertokaapa yksikin syy, miksi homoparia ei voitaisi vihkiä maistraatissa täysin tasavertaiseksi aviopariksi? Keneltä se on pois???
No miten se vaikuttaa sinun elämääsi? Kerro.
Ei se minunkaan elämääni vaikuta (olen hetero), mutta kannatan siksi, että tasa-arvo toteutuisi niille, joiden elämään se vaikuttaa (homot, lesbot). En katsos ajattele vain omaa napaani.
Ei se vaikutakaan minun eikä sinun elämään. Miksi pitäisi? Haluan sitä niiden puolesta, joiden elämää se koskee ja kenelle se on tärkeää. Se on katsos sitä epäitsekkyyttä.
Ihmisoikeuksien puolustaminen koskee jokaista fiksua ihmistä.
Kerro sinä nyt, miten se on sinulta pois.
Vaikka olenkin hetero, se vaikuttaa elämääni suuresti. Näin pääsen osalliseksi läheisteni ilosta ja onnesta. Eikö hyvän ystäväsi tai vaikkapa oman lapsesi naimisiin meno koskettaisi sinua?
Kylläpähän oli sekava aloitus. Ymmärsin tämän nyt niin että miks puolustaa sitä että miten se minun elämääni vaikuttaa?
Ei se vaikutakaan arkipäivään, mutta mitä merkitystä sillä on? Ei kaiken tarvitse siihen minun napaan liittyäkkään. Eikö tärkeintä ole vain se että jos ihminen rakastaa toista ihmistä, hän saisi juhlia sitä ja virallistaa sen?
Entä jos sinä haluaisit mennä naimisiin rakkaasi kanssa, mutta joku sinulle täysin tuntematon jurpelo vastustaisi sitä?
Hölmö kysymys,samalla tavallahan sitä vastustetaan kuin mitä tahansa epäoikeudenmukaisuutta. Toihan on vähän sama kuin että ei saisi vastustaa rasismia jos ei ole maahanmuuttaja. Mitä järkiperusteita teillä vastustajilla sitten on? Ja kirkkohomma ei kelpaa,naimisiin voi mennä maistraatissakin.
Orjuuttakaan ei vissiin olisi saaneet valkoiset vastustaa...
Jos et hyväksy homoliittoja, älä mene oman sukupuolesi edustajan kanssa naimisiin. Silloin asia ei vaikuta sinuun mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:20"]
[/quote]
No miten se vaikuttaa niiden asiaa puolustavien heteroiden elämään?
Se vaikuttaa mun elämään just samalla tavalla. Mullakin on omat arvoni.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:24"]
Kylläpähän oli sekava aloitus. Ymmärsin tämän nyt niin että miks puolustaa sitä että miten se minun elämääni vaikuttaa?
Ei se vaikutakaan arkipäivään, mutta mitä merkitystä sillä on? Ei kaiken tarvitse siihen minun napaan liittyäkkään. Eikö tärkeintä ole vain se että jos ihminen rakastaa toista ihmistä, hän saisi juhlia sitä ja virallistaa sen?
Entä jos sinä haluaisit mennä naimisiin rakkaasi kanssa, mutta joku sinulle täysin tuntematon jurpelo vastustaisi sitä?
[/quote]
Et ymmärtänyt oikein
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:26"]
Hölmö kysymys,samalla tavallahan sitä vastustetaan kuin mitä tahansa epäoikeudenmukaisuutta. Toihan on vähän sama kuin että ei saisi vastustaa rasismia jos ei ole maahanmuuttaja. Mitä järkiperusteita teillä vastustajilla sitten on? Ja kirkkohomma ei kelpaa,naimisiin voi mennä maistraatissakin.
[/quote]
Eli arvokysymys eikö totta? Miksei minulla ole oikeus omiin arvoihini samoin periaattein? Eikö sekin ole tasa-arvoa?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:24"]
[/quote]
Et ymmärtänyt oikein
[/quote]
No kerrohan toki mitä sitten tarkoitit jos ymmärsin väärin?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:30"]
[/quote]
[/quote]
Voisitko tarkentaa millaisia arvoja vastaan tasa-arvoiset oikeudet sotivat?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:30"]
[/quote]
[/quote]
Ei mitenkään. Eli ei ilmeisesti sinunkaan.
Koska te uskovat alatte vastustaa eronneiden uudelleen avioitumista? Tämähän Raamatussa selkeästi kielletään, toisin kuin nyt vaikka homoliitot. Tämä ei sodi teidän arvojanne vastaan?
Mitä Jeesus sanoi homoista?