Freshin sisäilmamittaus
Kommentit (1265)
Meillä oli kotona vanha painovoimainen ilmanvaihtojärjestelmä, joka ei tuntunut toimivan enää kunnolla. Sisäilma tuntui tunkkaiselta, ja olimme hiukan huolissamme perheemme terveydestä.
Kuitenkaan, kuten tavallista, emme olleet saaneet aikaiseksi tehdä asialle mitään konkreettista. Sikäli sattui sopivasti, että Freshin Oy teki mittauksia alueella ja luonnollisesti otimme mittauksen mielellämme vastaan, koska asia oli jo pidemmän aikaa mietityttänyt.
Freshin Oy:n tapa toimia teki vaikutuksen heti alusta lähtien. He olivat erittäin ammattitaitoisia. Mittauksen suoritimme itse noin viikon aikana, mutta vasta asiantuntijan kanssa tehty mittaustulosten analysointi ja huoneiston perusteellinen kartoitus avasi silmämme. Edustaja kertoi meille selkeästi, kuinka heidän huonekohtainen LTO-ilmanvaihtojärjestelmänsä voisi parantaa sisäilman laatua ja samalla säästää kustannuksia verrattuna perinteiseen ilmanvaihtoremonttiin. Edustajan toiminnassa ei ollut mitään kiihkoa tai hän ei käynyt päälle. Koimme että hänellä oli aito halu ratkaista meidän ongelmaamme meille parhaiten soveltuvalla tavalla.
Edustajan ammattitaito oli herätti luottamusta ja hänellä oli esittää uskottavia referenssejä jo toteutetuista kohteista. Asiakkaat vaikuttivat olevan tyytyväisiä palveluun ja kuvailivat kokemustaan omin sanoin. Olimme tehneet taustatyötä ja haastetelleet tuttua pariskuntaa, joka oli jo aiemmin teettänyt vastaavan remontin Freshin Oy:llä. He uskalsivat myös suositella tätä urakoitsijaa.
Asennusprosessi sujui uskomattoman nopeasti ja vaivattomasti. Freshin tiimi oli erittäin tehokas ja huolellinen. He pitivät kiinni sovituista aikatauluista ja hinnoittelusta, joten meillä ei ollut mitään yllätyksiä. Itse remontti kesti vain muutaman päivän, ja kotimme pysyi asuttavana koko ajan.
Kun ilmanvaihtoremontti oli valmis, huomasimme heti eron. Sisäilma tuntui paljon raikkaammalta, ja hiilidioksidiarvot pysyivät hyvällä tasolla ympäri vuorokauden. Perheemme nukkui paremmin, oli virkeämpi, ja kaikki tunsivat olonsa miellyttävämmäksi kotona.
Olemme todella tyytyväisiä Freshin Oy:n palveluun. Heidän huonekohtainen ilmanvaihtoratkaisunsa on tehnyt kodistamme paikan, jossa voimme nauttia tasapainoista perhe-elämää terveellisessä ympäristössä. Heidän luotettavuutensa, ammattitaitonsa ja tulokset olivat meidän tapauksessa ihan huippuluokkaa.
Firmalla on näköjään joku sopimus Sanoman kanssa kun tätä toimitusjohtajan kuukaudesta toiseen jatkuvaa yksinpuhelua ei saa poistettua millään. Olet nolo.
Kävi Freshin myyjä eläkkeellä olevilla vanhemmillani. He pitivät muutaman päivän laitetta vain keittiön pöydällä, mutta siitä huolimatta makuuhuoneiden(!) hiilidioksidiarvot olivat laitetta tarkastamaan tulleen myyjän mukaan todella korkeat! Huvittaa, että mistäs se laite tietää missä huoneessa sitä on pidetty? No ei näköjään mitenkään. :D Oli kyllä sen verran kusetuksen makua koko jutussa, että onneksi vanhempani eivät langenneet mihinkään tyyriiseen remonttihuijaukseen. Kaikkihan tietää että näitä riittää, vanhuksilta rahat pois. Poliisille pitäisi moisesta ilmoittaa!
Outoa toimintaa. Jättivät laitteen testaamaan viikoksi sisäilmaa, piti vaihtaa huonetta joka päivä. Kun tuli hakemaan laitteen, olisi pitänyt käydä tulokset läpi, mutta ko. hlö oli sekoittanut aikataulut, tuli tunnin myöhässä eikä ehtinyt käymään mitään läpi. Sanoi menevänsä toimistolle ja lähettävänsä tiedot sieltä käsin. No, yli kuukauden olen odotellut, laittanut viestiäkin ko. henkilölle, muttei ole vastattu viestiin eikä lähetetty tietoja. Ei kyllä herätä luottamusta yhtään.
Yksinhuoltajana eurot ovat tiukassa, mutta päätös valita Freshin ilmanvaihtoremontin tarjoajaksi osoittautui lopulta erinomaiseksi ratkaisuksi. Alusta asti tunsin, että yritys oli tosissaan auttamassa minua parantamaan kotini ilmanvaihtoa. Heidän asiantuntijansa selitti selkeästi huonekohtaisen LTO-järjestelmän edut ja kuinka se eroaa perinteisestä remontista. Tärkeää oli erityisesti se, että he tarjosivat rahoitusvaihtoehdon, joka sopi taloudelliseen tilanteeseeni ilman suurta kertaluontoista kulua. Remontin jälkeen huomasin nopeasti, että kotimme ilmanlaatu oli parantunut. Samaa sanoi miesystäväni minulle hankkima mittari. Liekkö insinöörinä epäluuloinen, mutta lopputulos on nyt saanut myös häneltä hyväksynnän.
Asiallinen kohtaaminen täällä kokemuksena. Aluksi olin kyllä hieman epäileväinen, kun tuntematon henkilö tarjosi ilmaista sisäilmamittausta, mutta päätin kuunnella, mitä hänellä oli sanottavanaan. Edustaja kertoi lyhyesti Freshin taustoista ja siitä, miten he erikoistuvat pientalojen ilmanvaihtoremontteihin.
Hän selitti, että Freshin toteuttaa nykyaikaisia ilmanvaihdon parannuksia pientaloihin ja tämä mittaus on heidän tapansa hankkia uusia asiakkaita, nimenomaan oikeasta kohderyhmästä - eli remonttipalveluita ei tarjota, ellei niille ole tarvetta - ja parhaassa tapauksessa mittaus varmistaa, että ihmisillä on terveellinen sisäilma kodeissaan.
Vaikka aluksi olin epäröivä, päätin silti antaa mittauksen tehdä, koska ajatus oli houkutteleva. Mittaus olikin lopulta nopea ja vaivaton prosessi, jonka suoritin itse annetun ohjeistuksen mukaisesti. Tapaamisella edustaja tutki laitteiston tuottamia raportteja tarkistaakseen hiilidioksidin ja VOC-arvot sisäilmassani. Hän selitti mittauksen tulokset minulle selkeästi ja kertoi, että kaikki näytti olevan kunnossa eikä suurempia ongelmia ilmennyt.
Olin erittäin tyytyväinen tähän toimintaan. Heidän edustajansa oli ammattitaitoinen, ystävällinen ja selitti asiansa selkeästi, sekä ennen kaikkea oikeilla nimillä. Vaikka en tarvinnutkaan remonttia, kokemus Freshinin kanssa oli erittäin positiivinen, ja se vahvisti minun luottamustani heihin luotettavana ilmanvaihtoremonttien asiantuntijana.
Meille on asennettu tämä huonekohtainen ilmanvaihto ja kokemus on hyvä. Kaikki sujui juuri niin kuin oli sovittu, eikä yllättäviä piilokuluja ilmaantunut. Saamamme tarjous oli kilpailukykyinen ja reilu verrattuna muihin vaihtoehtoihin. Remontin jälkeen uni on ollut entistä parempaa, ja tunsimme nopeasti olevamme virkeämpiä ja energisempiä päivittäisessä elämässämme. Laitteet äänettömiä ja toimineet moitteetta.
Otin ovelta mittauksen kun mahdollisuus tarjoutui. mielenkiintoista oli mitata vaikka meillä koneellinen tulo ja poistoilma onkin molemmat. Arvot oli ok ja edustaja tämän totesikin ettei tässä tarpeita ole, asiallisesti käytiin käytiin tutkimus ja tulokset + johtopäätelmät läpi, sain minusta hyvää ja asiantuntevaa palvelua ja voisin hyvin kuvitella käyttäväni yrityksen remonttipalvelua jos urakka olisi tarpeellinen.
Olimme tietoisia jo ennen mittauksia kotimme ongelmista, ja harkitsimme ilmanvaihtoremonttia. Alussa olimme epävarmoja siitä, mikä olisi paras ratkaisu perheellemme. Tiesimme kuitenkin, että jotain oli tehtävä.
Sikäli sattui sopivasti että Freshin lähestyi asialla ja pääsimme tutkimaan maksuttomasti sisäilmaa kotona. Mittaaminen oli mielenkiintoista ja tapaamisella myyjä oli erittäin ammattitaitoinen ja halusi ymmärtää perheemme tarpeet. Hän selitti meille huonekohtaisen LTO-ilmanvaihtojärjestelmän edut ja vastasi kärsivällisesti kaikkiin kysymyksiimme.
Freshin asennustiimi oli erittäin ammattitaitoinen ja huolellinen asennuksen aikana. He pitivät kiinni aikataulusta, ja koko projekti sujui vaivattomasti. Olimme erityisen tyytyväisiä siitä, että Freshin remontti oli siisti ja nopea, eikä se vaatinut suuria purku- ja rakennustöitä.
Kun ilmanvaihtoremontti oli valmis ilma tuntui raikkaammalta ja terveellisemmältä. Lapsemme nukkuivat paremmin, ja heillä oli enemmän energiaa päivittäisissä aktiviteeteissaan. Olemme erittäin tyytyväisiä Freshin tarjoamaan palveluun ja ammattitaitoiseen tapaan toimia.
2,5 vuoden kokemus laitteistosta ja on toiminut. Asennus oli ripeä ja ongelmia ei ollut, kuulemma oli helppo kohdekin toteuttaa. Ilmanvaihto on nenätuntumalla tehostunut merkittävästi ja ilma on raikas, ero aikaan ennen remonttia on huomattava. Tätä on moni muukin sanonut, kun vieraita käynyt. Me päädyttiin Freshiniin sitä kautta, että tuttavilla oli tämä laitteisto ja oltiin jo jonkin aikaa tuumittu, että onko tämä painovoimainen ilmanvaihto sillä tolalla millä sen pitäisi olla. Tätä Freshiniä kehuttiin ja tilasin itse mittaajat meille tutkimaan ja sitä kautta päädyttiin tähän.
Olin aluksi hieman epäileväinen tähän hommaan, mutta päätin kokeilla mittaamista, koska olin kuullut Freshinistä ja heidän toiminnasta hyvää aiemmin. Mittausten tulokset olivat luottamusta herättäviä, koska olin kokenut tiettyä painostuneisuuden tunnetta jo pidempään kotona, ja hiilidioksidiarvot olivatkin korkealla tasolla.
Edustaja selitti minulle, miten heidän huonekohtainen LTO-ilmanvaihtojärjestelmänsä voisi auttaa tilannetta ja miten se eroaa muista malleista. Lisäksi tutkimme yhdessä netistä kilpailevia vaihtoehtoja ja niiden hintoja ominaisuuksia.
Vaikka päätös oli yllättävän nopea, oli se lopulta helppo tehdä. Minusta tuntui että toiminta oli todella läpinäkyvää ja ei pelätty tuoda faktoja esiin myös muista vaihtoehdoista. Edustajalla oli selvästi kova luotto että hänen tarjoamansa palvelu on hyvä ja kilpailukykyinen. Lisäksi hän oli erittäin avulias ja selitti kaiken ymmärrettävästi. Sain nähdä useita esimerkkejä tehdyistä kohteista ja kävimme läpi palautteita. Tämä sinetöi päätökseni.
Kun remontti alkoi, se sujui nopeasti ja vaivattomasti. Asentajat olivat selvästi ammattilaisia. Kun huonekohtainen ilmanvaihtojärjestelmä oli asennettu, huomasin, että Ilmanvaihto toimi heti paremmin, ja sisäilma tuntui raikkaammalta kuin pitkään aikaan. Nyt myöhemmin olen jopa yllättynyt siitä, kuinka suuri vaikutus ilmanvaihdolla voi olla hyvinvointiin. Nukun paremmin ja tunnen olevani energisempi arjessa. Olen erittäin tyytyväinen päätökseeni valita Freshin ilmanvaihtoremontin toteuttajaksi. He olivat ammattitaitoisia, luotettavia ja toimivat nopeasti.
Olin hieman hämmentynyt, kun avasin oven, ja siellä seisoi Freshin edustaja, joka tarjosi meille ilmaista sisäilmamittausta. Aluksi olin epäileväinen, kuten monesti ollaan tungettelevien myyntiedustajien kanssa. Mutta sitten hän alkoi kertoa Freshistä yrityksenä ja minulle tuli fiilis, että tämä yritys tuntui olevan avoin ja läpinäkyvä. Hän kertoi tämän mittaamisen olevan keino hankkia oikeanlaisia asiakkaita ja selvittää onko talossa tarpeita ilmanvaihdon parannukselle. Hän kertoi että heidän järjestelmänsä on tarkoitettu taloihin, joissa on painovoimainen ilmanvaihto ja luonnollisesti jos tarpeita ilmenee, mielellään ratkaisuja tarjotaan tarpeeseen, mutta ei muussa tapauksessa. Itse mittaaminen on ilmaista eikä se velvoita sen kummempaan, pahimmassa tapauksessa saa tiedon kuinka ilmanlaatu kotona on.
Päätin antaa heille mahdollisuuden suorittaa tämän sisäilmamittauksen, ja se oli silmiä avaava kokemus. Hiilidioksidiarvot olivat todellakin huomattavan korkealla, ja tajusin, että tämä voi olla syynä monille asioille mitä olimme kokeneet jo pidemmän aikaa kuten uupumus ja heikot yöunet minun kohdallani.
Pyysin tarjouksen samantien remontista ja nopean taustaselvityksen perusteella totesin, että yritys vaikuttaa luotettavalta ja samaa sanoi oma kokemukseni asioinnista, palvelu oli ammattitaitoista ja ei todellakaan perinteinen tungetteleva myyntiedustaja tuppautuu kotiin tyyppinen, vaan päinvastoin.
Remontti päätettiin tehdä ja se ei kestänyt kuukausia vaan ainoastaan 1 päivän, mikä oli erittäin positiivinen yllätys. Sen jälkeen ilma tuntui täysin erilaiselta ja puhtaammalta. En herännyt enää öisin hengästyneenä ja olin aamulla virkeä, olo tuntui levänneeltä. Tämä oli juuri se, mitä olimme toivoneetkin.
Nyt kun katson taaksepäin, olen erittäin tyytyväinen siihen päätökseen, että avasin oven tuolle Freshinin edustajalle. Kaikki tapahtui vähän yllättäen ja nopeasti, mutta rehellisyyden nimissä on sanottava, että tehty toimenpide on parantunut selvästi elämänlaatua. Olen harkitseva luonne ja tämä oli minulle yllättävän nopea liike päättää remontista, mutta jälkeenpäin hyvä, että tein sen. Yrityksen palvelu oli ammattitaitoista ja he hoitivat koko prosessin alusta loppuun jämäkästi. Ehkä tästä rohkaistuneena voisin useammin koittaa heittäytyä hetkeen, kokemus oli positiivinen.
Pölynimurikauppiaan ja helppo-heikin sanaan voi aina luottaa. Nyt on sun paikkas, heittäydy rohkeasti. Katolta voi aloittaa.
Meille on tehty Freshinin toimesta huonekohtainen ilmanvaihtoratkaisu vanhan painvoimaisen tueksi. Vakuutuimme ennenkaikkea asiantuntijan ammattitaidosta ja lähestymistavasta. Oli myös rohkaisevaa nähdä esimerkkikohteita ja kuulla asiakkaiden kokemuksia jo tehdyistä remonteista, nämä olivat mielestämme ratkaiseva tekijä urakoitsijan valinnassa.
Koko prosessi sujui yli odotusten. Asennus oli nopea ja siisti, ja asennusporukka ystävällinen. Parasta oli, että ilmanvaihdon parantuminen oli havaittavissa välittömästi, eikä tarvinnut arvuutella oliko tehdystä toimenpiteestä todellista hyötyä - se kirjaimellisesti tuntui. Saisivat vielä järjestää sellaisen palvelun, että uudet suotimet tulisivat automaattisesti postiluukusta pari kertaa vuodessa, jolloin ne muistaisi vaihtaa aina ajallaan.
Ihan täyttä kusetusta! Vie rahat ja ilma on yhtä huono kuin aikaisemminkin.
Juma mikä kehitysvammatason gubbeligoo markkinointisatuketju.
Ei teidän uhrit eli seniilit vanhukset varmaan täällä päivystä. Hukkaan menee paskapuhe.
Tämä Freshin teki vaikutuksen varsinkin selkeällä viestinnällä ja huoneiston perusteellisella kartoituksella. Se, mikä todella erottui, oli halu räätälöidä remontti juuri tarpeiden mukaan. Ei tarjottu pakettiratkaisua ja ammattitaito vaikutti olevan huippuluokkaa.
Kun remontti oli valmis, asentaja teki kattavan testauksen varmistaakseen, että uusi ilmanvaihtojärjestelmä toimii optimaalisesti ja antoi ohjeita käyttöön arjessa, helppoa on ollut eli käytännössä suotimet vaihtanut itse.
Ilmanvaihtolaitteiden laatu on ollut vaikuttava. Kaiken kaikkiaan kokemus tästä ilmanvaihtoremontista oli poikkeuksellisen positiivinen. On selvästi parantunut ilmanlaatu ja mukavuutta jokapäiväseen elämiseen saanut lisää. Ei tarvi räppänöitä enää miettiä ja lämpö pysyy jatkuvasti tasaisen miellyttävänä vuodenajasta riippumatta.