Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freshin sisäilmamittaus

Murkku
27.10.2020 |

Onko kokemuksia firmasta?

Kommentit (1265)

Vierailija
621/1265 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ole taas aika lailla uuno noiden elektronisten asioiden suhteen, hyvä kun tietokoneen osaan avata ja sulkea...

Se Freshin mies opasti kärsivällisesti käyttämään sitä järjestelmää, vaikkakin hänellä meni vähän yliaikaakin.

Pisteet siitä!

Kerrotko vielä miksi ostit fressukoiden ylihintaiset muoviputket kun vastaavat saat paljon halvemmalla rautakaupasta?

Vierailija
622/1265 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ole taas aika lailla uuno noiden elektronisten asioiden suhteen, hyvä kun tietokoneen osaan avata ja sulkea...

Se Freshin mies opasti kärsivällisesti käyttämään sitä järjestelmää, vaikkakin hänellä meni vähän yliaikaakin.

Pisteet siitä!

Kerrotko vielä miksi ostit fressukoiden ylihintaiset muoviputket kun vastaavat saat paljon halvemmalla rautakaupasta?

Tuo kysymys on esitetty monelle fressukoiden torvia hankkineelle, mutta yksikään ei ole vastannut. Varmaan siitä syystä, että kyseessä on ollut joku fressukoiden edustaja joka leikkii asiakasta. Ilmeisesti aika pöpi tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1265 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet siitä!

Joo, kärsivällisiä olivat meilläkin, ja arvostan sitä paljon, koska ei kaikki voi hiffata noita nykyajan härpäkkeitä ja niiden käyttöä ihan tuosta vaan.

Vierailija
624/1265 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset raitisilmaräppänät tai miksi niitä nyt pitäisi kutsua ikkunoiden kohdalla. Liesituuletin lisänä, muuten sitten vaan sellainen vanhanaikainen painovoimainen ilmanvaihto tapa. Rintamamiestaloja. Tätä taloa on uusittu vuosien varrella vähän sieltä ja täältä, totta kai 50-lukuinen talo on ikuisen pikkurempan ja miksei vähän isommankin sellaisen tarpeessa.

Tuon freshinin tarjoaman ratkaisun päätin valita kun juttelin lvi-alalla työskentelevän naapurin kanssa, että miten pystyisin vielä parantamaan asuinmukavuutta. Hän suositteli, että lämmöntalteenotto vois olla sellainen helpoin tapa saada rintamamiestalon sisäilma optimaaliseksi. Hän sitten ehdotti muutamaa yritystä, joihin kannattaa olla yhteydessä.

Pienen kilpailutuksen jälkeen freshinin asentaja tuli asentamaan sellaisen järjestelmän.

Vierailija
625/1265 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Olen lievästi kehitysvammainen niin en kauheasti ymmärrä, mutta Freshinin mies selitti kaiken juurta jaksain. Ajattelin että joudun köyhäintaloon laskun kuultuani, mutta olikin todella edullista. Suosittelen ehdottomasti!

Vierailija
626/1265 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen kilpailutuksen jälkeen freshinin asentaja tuli asentamaan sellaisen järjestelmän.

Mitä firmoja "kilpailutit"? Ostit siis tyhmyyksissäsi fressukoiden ylihintaiset muovitorvet. Vastaavat olisit saanut rautakaupasta parilla satasella. Olet kyllä aika tyhmä.

627/1265 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei freshinmies. Miksi teidän venttiilit on parempia kuin nämä K-raudassa myytävät?

https://www.k-rauta.fi/tuote/seinaventtiili-lto-awenta-hrv100/590503331…

Hintaero on kuitenkin melkoinen. Ja kerro vähän miten tämä laite ylipäätään toimii?

Vierailija
628/1265 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi

Olen lievästi kehitysvammainen niin en kauheasti ymmärrä, mutta Freshinin mies selitti kaiken juurta jaksain. Ajattelin että joudun köyhäintaloon laskun kuultuani, mutta olikin todella edullista. Suosittelen ehdottomasti!

Mulla taas tuota kokemusta lvi puolelta ei ole millään lailla, niin en ymmärtänyt oikeastaan mitään mitä ne mittaustulokset tarkoittivat tai mikä se heidän ratkaisunsa oikein oli, mutta ajattelin, että jos se nyt sitten parantaa sisäilmaa niin olkoon. Tilasin sen jutun sitten. Näköjään heillä tuota tietämystä ainakin jonkun verran näyttää olevan koska huoneissa ilman laatu on kohentunut.

Vierailija
629/1265 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuo hyvin toiminut ainakin meidän talossa jo vajaat puoltoista vuotta.

Vierailija
630/1265 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi

Mulla taas tuota kokemusta lvi puolelta ei ole millään lailla, niin en ymmärtänyt oikeastaan mitään mitä ne mittaustulokset tarkoittivat tai mikä se heidän ratkaisunsa oikein oli, mutta ajattelin, että jos se nyt sitten parantaa sisäilmaa niin olkoon. Tilasin sen jutun sitten. Näköjään heillä tuota tietämystä ainakin jonkun verran näyttää olevan koska huoneissa ilman laatu on kohentunut.

Ostit siis tyhmyyksissäsi fressukoiden ylihintaiset muovitorvet. Vastaavat olisit saanut rautakaupasta parilla satasella.

Vierailija
631/1265 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan tuo hyvin toiminut ainakin meidän talossa jo vajaat puoltoista vuotta.

Montako ylihintaista fressukkatorvea laitettiin ja paljonko maksoi?

Vierailija
632/1265 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi

Älä viiti Freshinin sonnanjauhaja, aika alhaista sotkea kehitysvammaiset näihin itse kirjoittamiin tarinoihin. 

Vierailija
633/1265 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle.p kirjoitti:

Meille asennettiin kolmeen makkariin ilmanvaihdon parannukset tältä firmalta. 50- luvun tönö kyseessä, harmittaa etten tehnyt tätä aiemmin, ajattelin olevan helvetin kallista puuhaa ja pihistellyt tästä vaikka ero on huomattava. Meillä käytiin ovella tarjoamassa mittaria ja sain ite rouvan kanssa olla tutkimassa tuloksia, ajattelin että lähettävät vaan raportin jossa sanotaan että polttoon koko talo :D

Täällähän on päässyt firman edustaja heti mainostamaan.

Vierailija
634/1265 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi

Paljonko se "todella edullinen" oli? 10 000 - 15 000 euroa parista muovitorvesta?

Vierailija
635/1265 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi

Helppo uskoa, että fressukkahuijarit huijaavat ilmatorviensa kanssa vaikka kehitysvammaisia. Moraali on huijareilla perin alhainen.

Vierailija
636/1265 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te madot jotka tätä paskaa myytte ni hävetkää saatana. Meette jonku mummon kotii poraatte reijät seinii lyötte jonku kiinalaisen sähkövatkaimen siihe ja pyydätte kymppitonnin. Käsittämätöntä ettei oo hesaris nää teijän metkut.

Vierailija
637/1265 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarit liikkeellä  varokaa 823

Vierailija
638/1265 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia firmasta?

On kokemuksia tämän firman myyjistä. Todella härskiä touhua ja kun yritin ajaa tontiltani pois niin löi minua lapiolla ja haukkui homoksi ja runkkariksi. Freshin, todella laadukkaat myyjät, tosin hieman väkivaltaiset. Siinä on mummo kummissaan kun tällainen Freshin myyjä laittaa jalkaa ovenrakoon ja tinkaa nimeä paperiin. 

Vierailija
639/1265 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

421

Vierailija
640/1265 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi

Paljonko se "todella edullinen" oli? 10 000 - 15 000 euroa parista muovitorvesta?

Tosi edullinen muovikrääsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän