Freshin sisäilmamittaus
Kommentit (1265)
Hieman mediakriittisyyttä nyt, tällä "uskontokunnalla" näitä firmoja riittää, hankit sitten keittiötä, ikkunoita, pashakaivoa tjms. Kukaan ei kehu tai ainakaan kohtuuhintaiseksi mainitse (jäätäävää hintaa pukkaa) ennenkuin joku haukkuu, sitten koko pärkkeleen asuntovaunukylä laitetaan spämmäämään ja kehumaan.
Vierailija kirjoitti:
Asuttiin vuokralla jonkun aikaa sellaisessa talossa, jossa oli koneellinen ilmanvaihto. Siinä oli raikas sisäilma.
Sitten kun päätettiin viimein tehdä hankinta omasta talosta, niin tehtiin kaupat rintamamiestalosta, ne kun on sellaisia sympaattisen oloisia, niissä on jotekin vaan sitä tunnelmaa. Mutta rintamamiestalon kortin kääntöpuolena taas oli se, että siellä ei ollut koneellista ilmanvaihtoa, eikä sen koommin ilmanvaihtoa muutenkaan. Huoneissa oli sellainen ummehtunut, ilma koko ajan. Me mietittiin, pitäiskö tähän taloon tilata sellaisen koneellisen ilmanvaihtojärjestelmän asennus, ihan niinkuin edellisessä talossa oli. Mutta se, että asennustyö olis vaatinut mittavampia toimenpiteitä, niin ruvettiin miettimään helpompia ratkaisuja. Freshinin tarjoamaan ratkaisuun törmättiin googlaamalla, ja päätettiin ottaa näin ollen heihin yhteyttä.
Samaa mieltä rintamamiestaloista, rapian kymmenen vuoden asumisen kokemuksella.
Se lämmön talteenottava juttu täydentää tämän talon painovoimaisen ilmanvaihdon hyviä puolia.
Meidän talo remontoitiin kunnolla pari vuotta takaperin, niin julkisivu kuin sisältäkin.
Otettiin samalla toi fresh lto. Se on toiminut niinkuin lto järjestelmän kuuluukin, asentaja kytki sen hyvin toimimaan, ja pystyn kontrolloimaan sen toimintaa tarpeen mukaan kännykällä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän talo remontoitiin kunnolla pari vuotta takaperin, niin julkisivu kuin sisältäkin.
Otettiin samalla toi fresh lto. Se on toiminut niinkuin lto järjestelmän kuuluukin, asentaja kytki sen hyvin toimimaan, ja pystyn kontrolloimaan sen toimintaa tarpeen mukaan kännykällä.
Miksi ryöstöhintaisissa torvissa ei ole kiinteää säädintä? Miten te luulette, että vanhukset osaavat noita torvia säätää, jos ei ole edes älykännykkää.
Miksi keksit tarinoita ylihintaisista remonteista, Freshinin kotisivuilla samaa sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuttiin vuokralla jonkun aikaa sellaisessa talossa, jossa oli koneellinen ilmanvaihto. Siinä oli raikas sisäilma.
Samaa mieltä rintamamiestaloista, rapian kymmenen vuoden asumisen kokemuksella.
Se lämmön talteenottava juttu täydentää tämän talon painovoimaisen ilmanvaihdon hyviä puolia.
Huomasitko fressukka, että vastasit taas kerran itsellesi. Olet ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Maksoit siis tuhansia euroja laitteista jotka saisit rautakaupasta muutamalla satasella?
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun päätettiin viimein tehdä hankinta omasta talosta, niin tehtiin kaupat rintamamiestalosta, ne kun on sellaisia sympaattisen oloisia, niissä on jotekin vaan sitä tunnelmaa. Mutta rintamamiestalon kortin kääntöpuolena taas oli se, että siellä ei ollut koneellista ilmanvaihtoa, eikä sen koommin ilmanvaihtoa muutenkaan. Huoneissa oli sellainen ummehtunut, ilma koko ajan. Me mietittiin, pitäiskö tähän taloon tilata sellaisen koneellisen ilmanvaihtojärjestelmän asennus, ihan niinkuin edellisessä talossa oli. Mutta se, että asennustyö olis vaatinut mittavampia toimenpiteitä, niin ruvettiin miettimään helpompia ratkaisuja. Freshinin tarjoamaan ratkaisuun törmättiin googlaamalla, ja päätettiin ottaa näin ollen heihin yhteyttä.
Montako ylihintaista fressukoiden muovitorvea laitatit taloosi? Miksi et ostanut rautakaupasta samanlaisia mutta paljon halvemmalla?
Mulla on ollut talotuuletin käytössä, se on hoitanut asiaansa ihan hyvin.
Päätin kuitenkin ottaa seuraavan askeleen asuinmukavuudessa ja siirtyä lämmön talteen otto jutun käyttäjäksi.
En ole millään lailla kätevä käsistäni, joten oli itsestään selvää, että tilaan sen järjestelmän asennuksen.
Freshinin miehet asensivat sen järjestelmän viime syksynä. Nyt ensimmäistä kevättä odotellessa uudella ilmanvaihtojärjestelmällä varustetussa talossa. Hyvältä vaikuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut talotuuletin käytössä, se on hoitanut asiaansa ihan hyvin.
Päätin kuitenkin ottaa seuraavan askeleen asuinmukavuudessa ja siirtyä lämmön talteen otto jutun käyttäjäksi.
En ole millään lailla kätevä käsistäni, joten oli itsestään selvää, että tilaan sen järjestelmän asennuksen.
Freshinin miehet asensivat sen järjestelmän viime syksynä. Nyt ensimmäistä kevättä odotellessa uudella ilmanvaihtojärjestelmällä varustetussa talossa. Hyvältä vaikuttaa!
joo, se talotuuletin on ihan jees, tyhjää parempi :)
oon samaa mieltä kanssasi, että se on kummiskin jo vanhentunut järjestelmä ja lto on nykyaikaa.
hyvän päätöksen teit
Ja se hinta, minkä maksoit tästä fressukan avustavasta huonekohtaisesta "järjestelmästä" olisit saanut jo ihan oikean LTO ilmanvaihdon. Onnittelut siis herra freshin että keksit taas hienon tarinan joka ei pidä paikkaansa :)
Juuri noin! Tuttu eläkeläispariskunta, toinen muistisairas, Freshin -myyjä änkäytyi sisälle, ja antoi "sisäilmaseurantapurkit" ilmaiseksi, olivat kuusi päivää ja tulos: Radonia! Radonin mittaus kestää vähintäänkin 2-3 kuukautta ja ei tehdä touko-syyskuulla. No vanhukset säikähti ja asennuttivat seinähärpäkkeet 4 huoneeseen, hinta 10000e, työn osuus 7300e, kiinalaiset härpäkkeet yht 2700e (k-rauta myy vastaavia 199e/kpl). Sitten tehtiin luottosopimus, joita maksavat seuraavat kuusi vuotta (ikä 78v). Tuo Radonilla huijaus oli kaiken huippu, ja asennuksen tuntipalkkakin yli 400e/tunti. Eivätkä vanhukset edes osanneet käyttää järjestelmää, kaukosäätimet löytyi paketista avaamattomana, ei ollut juuri perehdytystä!
Minäkin päädyin Freshinin pakettiin ja hyvät kaupat tuli, olenhan kaupungin kovin kauppamies. Olen esimerkiksi ostanut pihaan ajaneilta italialaisilta toimitusjohtajilta messuilta ylitse jääneitä nahkatakkeja, kelloja, aggrekaatteja, työkaluja ja vaikka mitä. Heillä on aina ollut kova kiire lennolle ja lahjoittavat tavaraa lähes ilmaiseksi, hyviä kauppoja olen tehnyt. Äskettäin ostin netistä liettualaiselta autokauppiaalta Audin ja olen sitä tässä muutaman viikon odotellut. Talonkin olen ostanut huutokaupat.com sivustolta, oli hyvät kuvat eikä tarvinnut käydä edes katsomassa. Edullisesti sain ulosmitatun kiinteistön. Mutta nyt on kevään edetessä alkanut sisällä tuoksahdella hieman tunkkaiselta ja vähän päätäkin on alkanut särkeä. Kun tätä Freshiniä on asiantuntijasivustoilla kovasti kehuttu, niin päädyin heidän pakettiinsa. Mittauksia tehtiin ja kaikkea löytyi. Jopa niin paljon oli kaikenlaista ilmassa, että hommat piti ihan seuraavana päivän aloittaa. Ja asennushomma kävi hienosti. Yksi asentaja osasi porata reiän seinään ja toinen osasi piilottaa verkkojohdon muovikouruun ja jopa laittaa töpselin pistorasiaan. Kovia jätkiä! Toinen asentajista kehui että homma käy nopsaan, kun on mukavan pehmeät seinät. Nyt on mukavaa kun kuudesta rööristä tuuppaa raikasta ilmaa. Energiaakin säästyy, ku näissä on joku loto tai semmonen. Talonkin pitäisi lämmetä ihan itsekseen, kun myyjän mukaan näissä on niin kova hyötysuhde. Puhelimellakin voi näitä laitteita veivata, vaikka en ole voinut torista ostamallani puhelimella vielä testata, kun se puhelin on kummallisesti lukittunut. Naapureillekin olen kehunut tätä Freesinin systeemiä. Kyselivät hintaa, ja sanoin ettei toistakymmentä tonttua missään tunnu, kun ostaa osarilla. Nyt voin iskeä kiinni Renoan viemärin sukitustarjoukseen ja Kotisolin aurinkopaneeleihin kun nekin saa mukavasti rahoitussopimuksella. Soittivat yllättäen heti kun kaupat Freshinin kanssa oli lyöty lukkoon. Mutta nyt pitää mennä hakemaan lumilinkoa, ostin sellaisen virolaiselta rakennusmieheltä muutamalla satasella. Se pitää vain noutaa jostain omakotitalon vajasta pimeällä ja hiljaa ettei hän herää..
Vierailija kirjoitti:
Minäkin päädyin Freshinin pakettiin ja hyvät kaupat tuli, olenhan kaupungin kovin kauppamies. Olen esimerkiksi ostanut pihaan ajaneilta italialaisilta toimitusjohtajilta messuilta ylitse jääneitä nahkatakkeja, kelloja, aggrekaatteja, työkaluja ja vaikka mitä. Heillä on aina ollut kova kiire lennolle ja lahjoittavat tavaraa lähes ilmaiseksi, hyviä kauppoja olen tehnyt. Äskettäin ostin netistä liettualaiselta autokauppiaalta Audin ja olen sitä tässä muutaman viikon odotellut. Talonkin olen ostanut huutokaupat.com sivustolta, oli hyvät kuvat eikä tarvinnut käydä edes katsomassa. Edullisesti sain ulosmitatun kiinteistön. Mutta nyt on kevään edetessä alkanut sisällä tuoksahdella hieman tunkkaiselta ja vähän päätäkin on alkanut särkeä. Kun tätä Freshiniä on asiantuntijasivustoilla kovasti kehuttu, niin päädyin heidän pakettiinsa. Mittauksia tehtiin ja kaikkea löytyi. Jopa niin paljon oli kaikenlaista ilmassa, että hommat piti ihan seuraavana päi
Väkevää todistusta. Itse löysin Jeesuksen kun fressukoiden asentaja laittoi ilmatorvet seinään. Jatkojohtoja on siellä täällä, mutta se vaan todistaa väkevää uskoa.
Ja nyt piilotat sen television, kuten kunnon lahkolaisen kuuluukin. Tästä lähtien vahtaat vain sitä freshinin muovilaatikkoa siinä seinällä. Kuten edellä on jo mainittu, se parantaa huimasti elämänlaatuasi. Amen.
telkkariakin on mukavampi tuijotella kun ilmanvaihto talossa on toimiva ;)
Vierailija kirjoitti:
telkkariakin on mukavampi tuijotella kun ilmanvaihto talossa on toimiva ;)
Mulle telkkari on jo antiikkia, läppäri ja älypuhelin on toimiva kombo. Mutta siinä oon samaa mieltä sun kanssa että toimiva ilmanvaihto lisää asuinmukavuutta, olkoon sitten telkkarin tai tietokoneen kuvaruudun tuijottaja. freesun asentama lto mulla.
Onko freshinillä niinkin nuoria ja virkeitä asiakkaita jotka ymmärtävät tietokoneita ja älypuhelimia?
No täällä päässä ainakin yksi sellainen nuori asiakas. Tai nuori ja nuori, 44v. ainakin nuoren oloinen, ja kyllä tietokoneet ja älypuhelimet on mulle tuttuja juttuja. Helppoahan niitä laitteita on säätää.
Mä ole taas aika lailla uuno noiden elektronisten asioiden suhteen, hyvä kun tietokoneen osaan avata ja sulkea...
Se Freshin mies opasti kärsivällisesti käyttämään sitä järjestelmää, vaikkakin hänellä meni vähän yliaikaakin.
Pisteet siitä!
Karmeeta sontaa toi freshinmies kirjottaa. Samat venttiilit K-raudassa 200e mitkä niillä maksaa 4000e
https://www.k-rauta.fi/tuote/seinaventtiili-lto-awenta-hrv100/590503331…