Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freshin sisäilmamittaus

Murkku
27.10.2020 |

Onko kokemuksia firmasta?

Kommentit (1265)

Vierailija
561/1265 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi Freshinin asiantuntija kylässä. Käytiin rehdisti tulokset hänen kanssa läpi, emmekä huomanneet minkään näköistä pakkomyyntiä. Jäimme miettimään vaihtoehtoja, puntaroitiin niitä jonkin aikaa.

Veera

Mitä vaihtoehtoja tarkoitat? Halvempia ja parempia? Niitä saa rautakaupasta.

Vierailija
562/1265 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika huonosti pitää fressukka-firmalla mennä, jos pitää jossain vauva-palstalla kehua ylihintaisia muoviromuja. Säälittävää. Jos olisin lukenut tämän ketjun jo ennen kuin fressukkamies tuli esittelemään haistapaska-torviaan, en olisi ollut kovinkaan kohtelias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1265 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi Freshinin asiantuntija kylässä. Käytiin rehdisti tulokset hänen kanssa läpi, emmekä huomanneet minkään näköistä pakkomyyntiä. Jäimme miettimään vaihtoehtoja, puntaroitiin niitä jonkin aikaa.

Päädyttiin tähän heidän tarjoamaan ratkaisuun ja ollaan oltu tyytyväisiä.

Hyvä sisäilmaratkaisu talossa on ainakin omasta mielestäni tärkeä asia, se vaikuttaa paljon mm. viihtyvyyteen. Ollaan huomattu selkeä ero vuoden takaiseen tilanteeseen ennen heidän ilmanvaihtojärjestelmän asentamista.

Veera

Ne kaverit kävi myös meilläkin. Mittarin antoi ovella kohtelias nuorimies, joka opasti selkeästi, miten mittailla sisäilmaa eri huoneissa.

Sitten sovittiin kalnteriin aika työkiireiden jälkeen, ja katsottiin ne tulokset yhdessä läpi. Ei meidänkään mielestä tuputtamisesta ollut tietoakaan. Mittaustulokset näkyi selkeästi tietokon

Mä olen huomannut suurimman vaikutuken siinä, että nukun rauhallisemmin. Hyvät yöunet kumminkin on mielestäni tosi tärkeä juttu, hyvin nukkuneena seuraavan aamun herääminen tuntuu paljon paremmalta, on virkeämpi olo ja arkirutiinit sujuu sutjakkaammin.

Vierailija
564/1265 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 3 vuotta Freshinin ilmanvaihtoratkaisu ollut asennettuna talossamme. Hyvin on toiminut.

Jokainen voi itse päättää minkälaista sisäilmaa hengittää, mutta tämä ratkaisu oli meille mieleinen.

Vierailija
565/1265 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus tätä näiden touhua. On tämä kaupankäynti mennyt ihan kohtuuttomaksi näiden kanssa. Kyllä näille pitäisi joku kielto tulla. Yks kaks ilmestyvät ovelle ja sitten pitäis tehdä monen tonnin kaupat. Vaikka ei ole itse mitään aikonutkaan hankkia. Keksivät ihmisten kodeista kaikki mahdolliset puutteet ja puhuvat kuin ei olisi alaleukaa. Uskookoha nuo itsekään mitä puhuvat. Miettikää monta kertaa ennenkuin teette päätöksiä näiden kanssa.

Vierailija
566/1265 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n. 3 vuotta Freshinin ilmanvaihtoratkaisu ollut asennettuna talossamme. Hyvin on toiminut.

Jokainen voi itse päättää minkälaista sisäilmaa hengittää, mutta tämä ratkaisu oli meille mieleinen.

Meillä on ollut rautakaupan LTO-putket yli 4 vuotta. Maksoivat murto-osan fressukoiden putkista. Meille se ratkaisu oli mieleinen ja järkevä. Säästimme sen verran rahaakin, että saimme tehtyä vielä ikkunaremontinkin. Jos olisimme ostaneet kalliit Fresh-putket, ei olisi raha riittänyt enää remonttiin.

Vierailija
567/1265 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Mä olen huomannut suurimman vaikutuken siinä, että nukun rauhallisemmin. Hyvät yöunet kumminkin on mielestäni tosi tärkeä juttu, hyvin nukkuneena seuraavan aamun herääminen tuntuu paljon paremmalta, on virkeämpi olo ja arkirutiinit sujuu sutjakkaammin.

Hei fressukka. Huomasitko, että vastasit taas kerran itsellesi?  

Vierailija
568/1265 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkojohtoja ilmatorvia varten on siellä täällä?

Vierailija
569/1265 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei jatkojohtoja löydy. Freshinin asentaja asensi ne LTO laitteet siten, että ne pystyttiin kytkemään lähimpään pistorasiaan tosi helposti. Ylimääräisiä johtorimpuloita ei tullut. Siistiä työtä!

Vierailija
570/1265 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei jatkojohtoja löydy. Freshinin asentaja asensi ne LTO laitteet siten, että ne pystyttiin kytkemään lähimpään pistorasiaan tosi helposti. Ylimääräisiä johtorimpuloita ei tullut. Siistiä työtä!

Sama täällä, siististi tehty asennustyö. En siedä kodissani johtohässäköitä ollenkaan, sellaiset kun ei huoneissa edistä estetiikkaa, pikemminkin toisinpäin vähentää sitä.

Vierailija
571/1265 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintavetoina halvalla kourulla ja vie viellä pistorasian että pääsee serkun sähköurakoitsija firma, kuin sattumalta tarjoamaan seuraavaa remonttia hyvä uskoisille höynäytettäville. Kyllä teillä selkärangattomilla on pokkaa

Vierailija
572/1265 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, siististi tehty asennustyö. En siedä kodissani johtohässäköitä ollenkaan, sellaiset kun ei huoneissa edistä estetiikkaa, pikemminkin toisinpäin vähentää sitä.

Vierailija
573/1265 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Mä olen huomannut suurimman vaikutuken siinä, että nukun rauhallisemmin. Hyvät yöunet kumminkin on mielestäni tosi tärkeä juttu, hyvin nukkuneena seuraavan aamun herääminen tuntuu paljon paremmalta, on virkeämpi olo ja arkirutiinit sujuu sutjakkaammin.

Mulla meni yöunet ihan täysin, kun tajusin maksaneeni karmeaa ylihintaa Freshin asennuksesta.

Mikään ei oikein suju kun olo on niin kusetettu.

Vierailija
574/1265 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli sun mielestä laitetta ei ole kytketty jatkojohdolla jos virta otetaan lähimmästä pistorasiasta?

lapsellisia virityksiä.

Vierailija
575/1265 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko kokemuksia firmasta?"

Täysi huijausfirma.

Vierailija
576/1265 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sellaisia fressukat ovat.

Vierailija
577/1265 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle asensivat hieman ennen joulua järjestelmän. Olen ollut tyytyväinen puolison kanssa.

Se on toiminut niin kuin ajattelimmekin että lämpöä talteen ottavan järjestelmän pitäisi toimia.

Vierailija
578/1265 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin tämä nykyinen talo viime vuonna. Jo asuntonäytön aikana huomattiin, että tässä on LTO-järjestelmä. 

Rupateltuani edellisen omistajan kanssa hän sanoi että hän tilasin freshinin järjestelmän vuotta aiemmin.

Tarkistettiin vielä sisäilmamittarilla, että huonekohtainen ilma on kohdillaan, ja hyväthän ne arvot oli.

Se oli yks tärkeä osasyy, joka johti lopulliseen ostopäätökseemme.

Vierailija
579/1265 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle asensivat hieman ennen joulua järjestelmän. Olen ollut tyytyväinen puolison kanssa.

Se on toiminut niin kuin ajattelimmekin että lämpöä talteen ottavan järjestelmän pitäisi toimia.

Miksi ostitte fressukoiden ylihintaiset muovitorvet kun vastaavat saa rautakaupasta paljon halvemmalla?

Vierailija
580/1265 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin tämä nykyinen talo viime vuonna. Jo asuntonäytön aikana huomattiin, että tässä on LTO-järjestelmä. 

Rupateltuani edellisen omistajan kanssa hän sanoi että hän tilasin freshinin järjestelmän vuotta aiemmin.

Tarkistettiin vielä sisäilmamittarilla, että huonekohtainen ilma on kohdillaan, ja hyväthän ne arvot oli.

Se oli yks tärkeä osasyy, joka johti lopulliseen ostopäätökseemme.

Miksi ostitte fressukoiden ylihintaiset muovitorvet kun vastaavat saa rautakaupasta paljon halvemmalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi