Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi minun ihanaa 5-vuotiasta, olemme todella köyhiä ja elämme kaksistaan.
24.07.2006 |
Hän olisi tahtonut mennä Linnanmäelle, mutta jouduin jälleen kerran sanomaan ettei ole rahaa...:(
Hän näki, etää tulin itsekin surulliseksi tilanteesta. Reipas tyttöni sanoi: " Älä välitä äiti, kun minusta tulee iso ja rikas, vien sinut monta kertaa karuselliin ja jos uskallat niin vaikka kummitusjunaan."
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
on tyttösi sanonut =) Äläkä välitä näiden idioottien puheista, kaikki kun eivät tajua, ettei Lintsillä käynti ole ainut autuaaksi tekevä asia.