Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi minun ihanaa 5-vuotiasta, olemme todella köyhiä ja elämme kaksistaan.

Vierailija
24.07.2006 |

Hän olisi tahtonut mennä Linnanmäelle, mutta jouduin jälleen kerran sanomaan ettei ole rahaa...:(

Hän näki, etää tulin itsekin surulliseksi tilanteesta. Reipas tyttöni sanoi: " Älä välitä äiti, kun minusta tulee iso ja rikas, vien sinut monta kertaa karuselliin ja jos uskallat niin vaikka kummitusjunaan."

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyttösi sanonut =) Äläkä välitä näiden idioottien puheista, kaikki kun eivät tajua, ettei Lintsillä käynti ole ainut autuaaksi tekevä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla