Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko teillä nää otsikkotekstit hel...tin ISOLLA?!
17.07.2006 |
Vai onko vika mun koneessa. Otsikot on kissankokoisilla kirjaimilla, kun avaa viestin.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla oli just noin päivällä eri koneella, jossa käyttiksenä xp ja selain IE. Nyt kotikone, käyttis Win2000 ja selain IE, ja kaikki toimii ihan normaalisti :)
Alue: Aihe vapaa
ja sitte samat alotukset koko ajan.. ei vaihdu automaattisesti niinku ennen, jos aukaisi jonku keskustelun ja sitte palas takasin aihe vapaa aloitukseen..