Kysely: Millä paikkakunnalla ILKEIMMÄT ihmiset?
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen tämä eli millä paikkakunnalla tai mistä kotoisin olevia joita olet tavannut, olet todennut ilkeimmiksi ihmisiksi täällä Suomessa?
Minulla kokemusta asiakkaista ympäri Suomen, ja ilkeimmät ja kettuilevimmat tapaukset ovat olleet Rovaniemeltä, Varkaudesta ja Kouvolasta. Nuoria naisia tai keski-ikäisiä miehiä olleet kaikki.
Kommentit (151)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:10"]Valitettavasti täytyy sanoa että Pori. Sieltä on kyllä ihaniakin ihmisiä kotoisin, mutta yleensä hekin ovat muuttaneet pois sieltä.
[/quote]
Pori, Forssa, Kemi, Seinäjoki, Imatra, Kajaani.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:40"]No jaa, mun mielestä joka paikassa Suomessa on ihan ihania ihmisiä :)
Paitsi kaikki pohjanmaalaiset, se porukka on ihan perseestä
[/quote]
Seinäjoki ja Lapua ei helvetti mitä porukkaa
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 17:08"]Onpa mukavaa, ettei kukaan ole sanonut kotikaupunkiani Jyväskylää! Mutta täällä ihmiset ovat kyllä tosi ystävällisiä ja auttavaisia.
[/quote]
"Eppu, toppu, kolkki.."
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:40"]No jaa, mun mielestä joka paikassa Suomessa on ihan ihania ihmisiä :)
Paitsi kaikki pohjanmaalaiset, se porukka on ihan perseestä
[/quote]
Seinäjoki ja Lapua ei helvetti mitä porukkaa
[/quote]
Seinäjoki täynnä umpimielisiä juntteja. Sen saa todeta aina Provinssin aikaan
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:11"]Turku! Jatkuvaa vittuilua ja piikittelyä. Ihmiset eivät osaa minkäänlaista small talkia, päästä varpaisiin kyyläämistä ja selän takana puhumista. Jos vähänkin poikkeat perusturkulaisesta muotista, saat kuulla siitä jakuvasti. Ollaan niin bättre folkia ja akateemisia, vaikka todellisuudessa pahempia juntteja ikinä :D Asiakaspalvelu on ihan ala-arvoista ja työnteko ei kiinnosta.
Tampere ja siitä pohjoisemmas löytyy aidoimmat ihmiset.
[/quote]
Tampereen yläpuolella on Lappi. Raja kiinni oikeaan Suomeen.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:10"]Valitettavasti täytyy sanoa että Pori. Sieltä on kyllä ihaniakin ihmisiä kotoisin, mutta yleensä hekin ovat muuttaneet pois sieltä.
[/quote]
Pori, Forssa, Kemi, Seinäjoki, Imatra, Kajaani.
[/quote]
Kemi, Seinäjoki, Forssa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:31"]Kajaani ja Oulu.
[/quote]
Kajaani ja Seinäjoki. Ei Oulu
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 17:08"]Onpa mukavaa, ettei kukaan ole sanonut kotikaupunkiani Jyväskylää! Mutta täällä ihmiset ovat kyllä tosi ystävällisiä ja auttavaisia.
[/quote]
Et oo tosissas. Mun mielestä me ollaan läpivittumaisia kaikki. :(
Hei tää ketju selvensi mulle tosi paljon!!!! Oon siis kotoisin Varsinais-Suomesta, asunut oon myös parjatulla Keravalla, mies on Kouvolasta, ammoinen kämppis kotoisin Seinäjoelta, sukua Kainuussa jne. En siis mielestäni säiky helposti. Niin nyt oon vuoden tehnyt töitä porilaisen kanssa ja jumangauta, kun on ilkein ihminen ikinä!! Oon pääni puhki miettinyt, mitä olen tehnyt, et ansaitsen tämmöstä, mut se onkin sellainen vain siksi, että semmosia porilaiset vaan on. Helpotus!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:45"]Turku, Jyväskylä, Etelä-Pohjanmaa
[/quote]
E-P, totta
Pohjanmaalta löytyy ilkeimmät. Päin naamaa kyllä osataan tarvittaessa käyttäytyä, mutta voi v sitä selkäänpuukottamisen ja kateuden määrää.
Rovaniemi on tosi sisäänlämpiävä paikka. Ulkopaikkakuntalaisena jos sinne erehtyy muuttamaan niin sen kyllä saa tuntea nahoissaan. Oulu, mukaviakin yksilöitä löytyy mutta vähän on samankaltainen meininki kuin Rovaniemellä. Mukavimmat ihmiset on niitä muualta tulleita. Tosi ilkeitä ja pahansuopia ihmisiä molemmat kaupungit täynnä.
Turku! Jatkuvaa vittuilua ja piikittelyä. Ihmiset eivät osaa minkäänlaista small talkia, päästä varpaisiin kyyläämistä ja selän takana puhumista. Jos vähänkin poikkeat perusturkulaisesta muotista, saat kuulla siitä jakuvasti. Ollaan niin bättre folkia ja akateemisia, vaikka todellisuudessa pahempia juntteja ikinä :D Asiakaspalvelu on ihan ala-arvoista ja työnteko ei kiinnosta.
Tampere ja siitä pohjoisemmas löytyy aidoimmat ihmiset.