Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysely: Millä paikkakunnalla ILKEIMMÄT ihmiset?

Vierailija
05.02.2014 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen tämä eli millä paikkakunnalla tai mistä kotoisin olevia joita olet tavannut, olet todennut ilkeimmiksi ihmisiksi täällä Suomessa?

Minulla kokemusta asiakkaista ympäri Suomen, ja ilkeimmät ja kettuilevimmat tapaukset ovat olleet Rovaniemeltä, Varkaudesta ja Kouvolasta. Nuoria naisia tai keski-ikäisiä miehiä olleet kaikki.

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:45"]Turku, Jyväskylä, Etelä-Pohjanmaa
[/quote]
E-P, totta
[/quote]
Seinäjoki

Vierailija
102/151 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:03"]

Kun av:sta on kyse, tulee "Hesa" saamaan paljon ääniä.

[/quote]

Helsingin ilkeät ja diivat ovat junantuomia.

Munkin on pakko antaa ääneni Porille, ihan kauheita ihmisiä tais itten olen sattunut vain huonoihin porukoihin. Ihmeellistä tulotason ja ulkonäön palvontaa. Vähän kuin Turku, joka on hyvä kakkonen, mutta Turussa sentään on oikeasti vähän perinteitä, niitä "hienoja" sukuja ja missejä ja jääkiekkoilijoita kadut tynnä :)

T: Helsingistä ulkomaille muuttanut, joka ei koskaan ole tavannut "heeeszzzaaaalaisempaa" kuin työharjoittelun kautta helsinkiläistynyt lahtelainen :)
[/quote]

Helsinki on joka tapauksessa se paikkakunta, jossa on ilkeimmät ihmiset. Sitähän tässä kysyttiin. Maakuntien persereiät muuttaa Hesaan. Tervetuloa meille Vesalaan! On taloyhtiön taululla sellaista legendaa että! Milloin lukee lappu, että eikö ihmiset osaa varata vuoroja ja noudattaa pyykkituvan aikoja ja milloin huudellaan naapurille parvekkeelta uhkauksia. Mitä se on, jos ei silkkaa ilkeyttä? Tervehtimistä nämä uhkausten huutelijat ei harrasta. Yhdelle naspurille huusivat, että tappavat sen koiran, jos se vielä kerran haukkuu, kun ihmiset kulkee rappukäytävällä. Se naapuri muutti itku kurkussa pois. Tervetuloa Vesalaan (tai Kontulaan) toteamaan, mitä on ilkeys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vissiin vähän yksinkertainen, kun en ole koskaan tavannut yhdessäkään kaupungissa jatkuvasti mulkvisteja. Vaikeinta ihmisiin tutustuminen on ollut Espoossa, mutta en nyt lähtis sen takia näitä ihmisiä haukkumaan :) Joka paikassa ihmiset on tosi mukavia, kun vain pääsee tutustumaan. Ja itse Varsinais-Suomesta lähtöisin olevana sanoisin, että enemmän ihmiset on varmaan minua pitänyt töykeänä kusipäänä, kun eivät ole tajunneet huumoriani.

Vierailija
104/151 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää, että Espoo. Siellä syntynyt ja lähes 20 vuotta asunut. On joo hienojakin ihmisiä, mutta kyllä voi sanoa, että mahdottoman paljon järkyttävän ylimielistä ja ilkeää porukkaa. Menkääpä vaikka Haukilahteen, tähän ihanaan kaupunginosaan merenrannalla, niin tulette todella nopeasti huomaamaan, mitä on ilkeys. Koulun loputtua lähden mahdollisimman kauas, enkä takaisin tule.

Vierailija
105/151 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki! Töissä siellä hoitoalalla 8 vuotta ja sitten katkesi kamelin selkä. Asiakkaistakin osa oli sellaisia, että ei missään muualla. Odotetaan erityiskohtelua, haukutaan päin naamaa ja esitetään hienoa ihmistä, vaikka salassa juodaan pullo viiniä joka ilta ja maataan kuset housussa. "Ettekö te osaa edes minun nimeäni lausua? Eikö sinne kouluihin ole nykyisin pääsykokeita lainkaan? Vähälahjaiset ja rumat valitaan hoitoalalle, minua oksettaa katsella teitä turpeita punanaamoja...."
Tällaista kun kuuntelet krapulaisen henkilön suusta, joka sylkee kohti, kun yrität pestä paskat pois, niin tulee mieleen, että mikä tahansa kunta on miellyttävämpi tehdä työtä.

Vierailija
106/151 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
107/151 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAMPERE

Vierailija
108/151 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailma. Ilkeitä on joka puolella, koska ihmiset.

Vierailija
109/151 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemi ;(

Vierailija
110/151 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihti. Yök

Vierailija
111/151 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savo1!!!

Vierailija
112/151 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:10"]

Valitettavasti täytyy sanoa että Pori. Sieltä on kyllä ihaniakin ihmisiä kotoisin, mutta yleensä hekin ovat muuttaneet pois sieltä.

[/quote]

Porissa on kyllä ihan uskomatonta porukkaa. Itse olen muuttanut sieltä opiskelujen takia pois, ja osannut vasta täällä muualla verrata väestöä muihin. Asuuhan siellä tietty mukavia ja normaalejakin ihmisiä, mutta ilmapiiri ylipäänsä on umpimielinen ja vittuileva.

Vierailija
113/151 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani olen itse asunut Virroilla ja siellä on ilkeitä ja vittumaisia ihmisiä mutta myös mukaviakin.

Vierailija
114/151 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on lueteltu kaikki Suomen paikkakunnat :D Yllättäen joka paikassa kaikista ilkeimpiä ovat ne, joilla on juuret  kotipitäjässään tyyliin kivikaudelta asti. Muualta tulleita ei suvaita, mielellään se puolisokin otetaan siitä naapurimökistä.

Vierailija
115/151 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virrat.

Vierailija
116/151 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut sellaisen kuvan että Seinäjoelta on tulleet kaikista vihaisimmat, ilkeimmät, kateellisimmat päällepäsmäri-päänaukojat. Ihan kuin heidän elämäntehtävä olisi pelkkä muille v***uilu! Tunnen kokonaiset 6 tapausta erikseen, kavereiden ja työn kautta, ja yllättäen kaikki paljastuneet sieltä kotoisin oleviksi ja kaikki tulleet tänne Helsinkiin töihin. Voi tosin olla että heidät on karkoitettu sieltä?

Sama

Vierailija
117/151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on lueteltu kaikki Suomen paikkakunnat :D Yllättäen joka paikassa kaikista ilkeimpiä ovat ne, joilla on juuret  kotipitäjässään tyyliin kivikaudelta asti. Muualta tulleita ei suvaita, mielellään se puolisokin otetaan siitä naapurimökistä.

Kyllä.

Keskimäärin kivikautinen oman paikan asuja on ilkeämpi narsistisempi ja pahansuovempi kuin muuttaja.

Ehkä vaatimattomat ja joustavat ylipäänsä ovat valinneet väistyä, kun työt ovat vähenneet ja suvun talo siirtynyt sukupolvessa. Eivät ole halunneet riitaa.

Lisäksi asetelma että tuntee "kaikki" ja tietää kaikki, voi antaa tunteen ylivertaisuudesta ja seurata jonkinlaiseen rjattomuuteen, "meille et voi mitään".

Lisäksi koska ihmiset ovat laumaeläimiä, moni tykkää sosiaaliseerata sellaisten kanssa, joilla on jo valmiiksi paljon verkostoa joten paskamaisuudesta huolimatta heillä riittää tuttuja eli minkäänlaista muutosta ei ole tarve tehdä omassa itsessä.

Lisäksi tietenkin nämä osaavat käyttäytyä sen mukaan miten kannattaa oman edun nimissä eli ihmisille ei käyttäydytä samalla tavallavaan sen mukaan kuka kyseessä.

Vierailija
118/151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:03"]

Kun av:sta on kyse, tulee "Hesa" saamaan paljon ääniä.

Hesan ilkeimmät ja katkerimmat ihmiset ovat Itä-Suomesta kotoisin. Ihan selvästi, vaikka kuinka yrittävät matkia ja narista Hgin tyylistä murretta vuosikaudet niin se itäinen alkuperäisyys paistaa läpi kitkerän piikittelevästä puheesta ja siitä että arvostellaan kaikkea ja kaikkia negatiivisesti, vaikka väkisin. Samat piirteet opetetaan jälkikasvulle. Yleensä nämä ovat niitä työpaikkojen väkeä jotka keräävät kuppikuntia joissa ei koskaan esimerkiksi alkup. helsinkiläisiä tai länsisuomalaisia kuten turkulaisia mukana koska itäsuomalaisista on jotenkin mukava inhota etenkin turkulaista parempaa väkeä ja kun se paikka on niin lähellä hienostelevaa Ruotsiakin että sitä on aivan pakko inhota.

Juuri näin. Mun esimies muutti Savosta Turkuun 10 v sitten ja sanoi tässä yks päivä miten hän ei voi sietää sitä kun Turussa joutuu kuulemaan ruotsia.

Vierailija
119/151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että kaikkein ilkeimpi ovat ne joilla on juuret syvällä omassa paikkakunnassa ja joiden maailmankatsomus ei siedä erilaisuutta. Mutta siinä on silti pakko olla jotain perää, että Porissa asuu ilkeitä ihmisiä. 

Miehen sisko on nimittäin asunut siellä nyt kaksi vuotta ja on muuttunut mukavasta ihmisestä oudoksi, piikitteleväksi ja ylimieliseksi tyypiksi. 

Vierailija
120/151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniainen, Viitasaari ja koko Savo.