Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely: Millä paikkakunnalla ILKEIMMÄT ihmiset?

Vierailija
05.02.2014 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen tämä eli millä paikkakunnalla tai mistä kotoisin olevia joita olet tavannut, olet todennut ilkeimmiksi ihmisiksi täällä Suomessa?

Minulla kokemusta asiakkaista ympäri Suomen, ja ilkeimmät ja kettuilevimmat tapaukset ovat olleet Rovaniemeltä, Varkaudesta ja Kouvolasta. Nuoria naisia tai keski-ikäisiä miehiä olleet kaikki.

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa. En muista paikkakuntien nimiä. Julmuutta kestää, vittuilua ei.

Vierailija
42/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut monessa kaupungissa ja sitä kautta on ollut tuttuja melkein kaikkialta. Pahimpia ovat olleet etelä-pohjalaiset naiset ja pohjois-savolaiset miehet. Tietysti tuolta on jotain mukaviakin tapauksia jäänyt mieleen mutta hyvin ylikorostuneesti ilkeilijöitä. Ja ilkeilijät olivat kaikki samanlaisia mikä viittaa mielestäni johonkin ilkeys-kulttuuriin em. alueilla, eikä vain sattumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sellaisen kuvan että Seinäjoelta on tulleet kaikista vihaisimmat, ilkeimmät, kateellisimmat päällepäsmäri-päänaukojat. Ihan kuin heidän elämäntehtävä olisi pelkkä muille v***uilu! Tunnen kokonaiset 6 tapausta erikseen, kavereiden ja työn kautta, ja yllättäen kaikki paljastuneet sieltä kotoisin oleviksi ja kaikki tulleet tänne Helsinkiin töihin. Voi tosin olla että heidät on karkoitettu sieltä?

Vierailija
44/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan Satakuntaa!

Vierailija
45/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa on kyllä tosiaan aika kieron ilkeitä

Vierailija
46/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:25"]

Olen asunut monessa kaupungissa ja sitä kautta on ollut tuttuja melkein kaikkialta. Pahimpia ovat olleet etelä-pohjalaiset naiset ja pohjois-savolaiset miehet. Tietysti tuolta on jotain mukaviakin tapauksia jäänyt mieleen mutta hyvin ylikorostuneesti ilkeilijöitä. Ja ilkeilijät olivat kaikki samanlaisia mikä viittaa mielestäni johonkin ilkeys-kulttuuriin em. alueilla, eikä vain sattumaan.

[/quote]

Se on kieroa savolaishuumoria eikä mitään vittuilua!

Vierailija
47/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa yksinkertaisimmat ja vittumaisimmat. Oulun tauti ei lähde ihmisistä muuttamalla.

Vierailija
48/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki ja Pori, ei tule edes kilpailua tuossa. 

Vierailija
49/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla

Vierailija
50/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsette huumorimme ilkeydeksi. Emme me oikeasti niin pahoja ole ;)

t. porilainen

Vierailija
51/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:25"]

[/quote]

Se on kieroa savolaishuumoria eikä mitään vittuilua!

[/quote]

Näytäpä savolainen joka tykkää olla minkään huumorin kohteena!

Ei ole ihme ettei heihin juuri muualla maassa törmää. Tuollaisella käytöksellä ei kannata paljon vieraille seuduille lähteä ilman ison porukan tuomaa turvaa.

Vierailija
52/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:40"]

t. porilainen

[/quote]

Jos sitä samaa huumoria kohdistaa teihin niin ette kestä. Eli olette ilkeitä. Mutta sehän on Porissa kunnia eikä häpeä. 

Vierailija
53/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orimattila

Vierailija
54/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Etelä-Pohjanmaalta kotoisin ja asunut myös Pohjois-Savossa, missä olen kohdannut kaikkein kieroimmat ihmiset. Päin naamaa ollaan niin lupsakkaa savolaista että, mutta selän takana ollaan ihan helvetin ilkeitä ja omahyväisiä. Pohjanmaalla ollaan suorempia ja rehellisempiä, siksi muutinkin tänne takaisin. Turha savolaisten vedota aina joka asiassa siihen kieroon savolaiseen huumoriinsa, mikä muuten sekin on ihan perseestä.

Vierailija
55/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:40"]

t. porilainen

[/quote]

Mä en kauheasti viettänyt aikaa Porissa, enkä ihan hirveästi tunne porilaisia, mutta niiden ihmisten osalta, jotka tunnen, tuo pitää kyllä paikkansa: on pitänyt vähän opetella siihen satakuntalaiseen tapaan kommunikoida. Sama juttu varsinaissuomalaisen small talkin kanssa, sehän on usein silkkaa vittuilua.

Vierailija
56/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellsinski ylivoimaisesti. 7 vuotta töissä siellä riitti minulle, ihmiset kyllä osaavat olla arrogantteja kusipäitä, se tuli huomattua. Ovat oikeasti Suomen junteinta porukkaa. Nyt asun ulkomailla ja kun takaisin tullaan niin emme ainakaan hellsinkiin, se on ihan varma.

Vierailija
57/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 15:08"]

Itse olen Etelä-Pohjanmaalta kotoisin ja asunut myös Pohjois-Savossa, missä olen kohdannut kaikkein kieroimmat ihmiset. Päin naamaa ollaan niin lupsakkaa savolaista että, mutta selän takana ollaan ihan helvetin ilkeitä ja omahyväisiä....

[/quote]

Just samanlainen kokemus savolaisista!

Vierailija
58/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:22"]

Olen kotoisin Etelä-Pohjanmaalta, mies kotoisin Varsinais-Suomesta, olen asunut Seinäjoella, Oulussa, Turussa, Haminassa, Kirkkonummella ja Helsingissä. Edellinen työni oli sellainen, että jouduin tekemään asiakaskäyntejä aika paljon Etelä- ja Keski-Suomen alueella. 

Tässä mun lista. Lähes kaikki Varsinais-Suomen ja Satakunnan pikkupaikkakunnat. Siis Loimaa, Ypäjä, Laitila, Pori... Vttumaista, umpimielistä ja suorastaan töykeää sakkia.

Turussakin on vttumaista jengiä mutta onneksi siellä on paljon opiskelijoita muista paikkakunnista.

Helsingistä mulla on vain positiivista sanottavaa. Kirkkonummella ne "paljasjalkaiset" kikrkkonummelaiset olivat erittäin sisäänpäinlämpiävää ja pikkusieluista porukkaa.

Haminassa osa oli ystävällistä, osa juurikin umpimielistä, sisäänpäinlämpiävää.

Etelä-Pohjanmaalla ollaan kovia juoruamaan ja kadehtimaan mutta siellä yhdistetään voimat, jos joku kokee vastoinkäymisen. Toisia autetaan enemmän kuin Varsinais-Suomessa ja Satakunnassa, jossa oikein myhäillään tyytyväisenä, kun jotakuta kohtaa epäonni.

[/quote]

Olen huomannut saman. Jostakin sanonta "vittumaiset Varsinais-Suomalaiset" on alkunsa saanut. Ei savua ilman tulta.

Vierailija
59/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniaisissa. Hirveetä naapurien kyttäämistä ja kilpavarustelua. Syntyperäiset kauniaislaiset on tosi koppavaa sakkia, kutsuvat itseään "granilaisiksi". 

Vierailija
60/151 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku, Pori