Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely: Millä paikkakunnalla ILKEIMMÄT ihmiset?

Vierailija
05.02.2014 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen tämä eli millä paikkakunnalla tai mistä kotoisin olevia joita olet tavannut, olet todennut ilkeimmiksi ihmisiksi täällä Suomessa?

Minulla kokemusta asiakkaista ympäri Suomen, ja ilkeimmät ja kettuilevimmat tapaukset ovat olleet Rovaniemeltä, Varkaudesta ja Kouvolasta. Nuoria naisia tai keski-ikäisiä miehiä olleet kaikki.

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakunta-Pohjanmaa-akselilla on kyllä melko hyviä kandidaatteja tähän. Myös Kajaani on kovasti vittumaisten ihmisten koto.

Vierailija
142/151 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mynämäki. Kieroja,ilkeitä selkään puukottajia.Juoruilevia, juoppoja .Miehet täysiä kanoja.

Vierailija
144/151 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahe

Entinen narsistinen kiusaajatyönantajani oli myös tuolta p-lävestä kotoisin. 

Vierailija
145/151 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasa.

Vierailija
146/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liminka.

Tuntuu että ihan joka ikistä hyväsydämistä ihmistä kiusataan siellä. Missään muualla en ole törmännyt vastaavaan ilmiöön (jopa jossain Kempeleessä ihmiset käyttäytyvät paremmin), ja tätä harjoittavat muutkin kuin l*stat. Niin inhottava kylä, etten ole käynyt siellä 5 vuoteen, onneksi pääsin pois. 

Vierailija
147/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on kans ketju.:) Anna mun kaikki kestää.

Vierailija
148/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liminka.

Tuntuu että ihan joka ikistä hyväsydämistä ihmistä kiusataan siellä. Missään muualla en ole törmännyt vastaavaan ilmiöön (jopa jossain Kempeleessä ihmiset käyttäytyvät paremmin), ja tätä harjoittavat muutkin kuin l*stat. Niin inhottava kylä, etten ole käynyt siellä 5 vuoteen, onneksi pääsin pois. 

Kaikissa Pohjois-Pohjanmaan kunnissa on tuollaista, jotain Oulua lukuunottamatta. Myöskään muualta, edes naapurikylästä muuttaneita, ei hyväksytä. Kaikki uusi on pelottavaa, osa haikailee lankapuhelin- ja kuvaputkitelkkariaikaa. Maataloudessa ei suostuta siirtymän pois eläimistä ja innovoimaan ekologisempia ratkaisuja, kuten vaikkapa Etelä-Pohjanmaalla.

Vierailija
149/151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lähes koko elämäni asunut Porissa, ja voin sanoa että kyllä täällä ainakin löytyy niin vittumaisia yksilöitä että huhhuh. Mutta suurin osa kuitenkin ovat vain hiljaisia ja todella sisäänpäinkääntyneitä, ja siksi tosi vaisuja ja töykeän oloisia.

Uudessakaupungissa taas oli se ongelma, että koska lähes kaikki tunsi toisensa, niin juoruilua oli havaittavissa ihan aina. Työkaverit yhtäkkiä tiesivät mitä olin ostanut edellisenä päivänä kaupasta yms. Se oli todella ahdistavaa, kun kaikki tunsi tietävän toistensa asiat.

Vierailija
150/151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo, Tampere, Pori - olen tavannut hyvin paljon töykeitä ihmisiä näistä paikoista, tosin tonne Espooseen on moni muuttanut maaseudulta.

Helsingissä ystävällisiä ihmisiä paljon enemmän. :)

Vierailija
151/151 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku ja tampere