Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIten usein teillä käydään suihkussa/pesulla?

Vierailija
04.02.2014 |

Olen miettinyt käydäänkö meillä tavallista harvempaan kun itse käyn n. 3 päivän välein, mies samoin, pienemmät lapset kerran viikkoon ja 11-vuotias 2 kertaa viikossa. Käsiä pestään toki päivittäin ja naamaa ehkä kerran päivässä tai joka toinen päivä. Mietin onko tässä terveytemme salaisuus koska emme ole käytännössä koskaan sairaita... Ja kaikki sanoo että näytä 15 vuotta ikäistäni nuoremmalta ;)

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 18:11"]

Kyllä ikuisen nuoruutesi salaisuus on pesemättömyys. Mä en pese koskaan ja mua luullaan aina vähintään 20 vuotta nuoremmaksi. Olen 25.

[/quote]

Esiintyykö enää yökastelua? ; )

Vierailija
62/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisunäätä ei tiedä itse haisevansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Nähty tässäkin ketjussa. Vakuuttavat vain etteivät hikoile, joten eivät käy suihkussakaan. Näitä on nähty ja HAISTETTU valitettavan usein.

Vierailija
64/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 17:07"]

Olen miettinyt käydäänkö meillä tavallista harvempaan kun itse käyn n. 3 päivän välein, mies samoin, pienemmät lapset kerran viikkoon ja 11-vuotias 2 kertaa viikossa. Käsiä pestään toki päivittäin ja naamaa ehkä kerran päivässä tai joka toinen päivä. Mietin onko tässä terveytemme salaisuus koska emme ole käytännössä koskaan sairaita... Ja kaikki sanoo että näytä 15 vuotta ikäistäni nuoremmalta ;)

[/quote]

Joka päivä. Hyi olette likaisia. Luulisi miestä iljettävän nukkua vieressäsi kun ihosi ja hiuksesi ovat likaiset. Pissakin varmaan haisee...

Vierailija
65/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 17:12"]

Kerran päivässä. Koululaiset joka toinen päivä. Mekään ei sairastella. Itse en voisi kuvitella, että koululainen käy vain pari kertaa viikossa suihkussa. Mikään deodorantti ei pidä päivää kauemmin hien hajua poissa. Ja aivan turha sanoa, että te olette niin erikoinen perhe ettei kukaan teistä haise hielle. =D

[/quote]

Luulin että päivittäinen peseytyminen on itsestään selvyys kaikille paitsi mielenterveysongelmaisille.

Vierailija
66/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 17:07"]

[/quote]

Pidätkö kolme päivää samoja pikkuhousujakin? Otatko ne yöksi pois ja laitat aamulla takaisin:D

Vierailija
67/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn iltaisin/töistä tullessa "huuhtelemassa" itseni ja aamuisin pesen hiukset. Joten käyn 2krt/pvä. Teen hoitotyötä jossa ollaan mm. eritteiden (mm. kuolaa,räkää, kusta ja paskaa)  kanssa tekemisissä ja kyllä on pakko käydä pesulla töistä tullessa (työvaatteet kyllä käytössä ja tukka kiinni yms) tai viim. illalla.

Päänahkani rasvoittuu tosi nopeasti joten hiukset pestävä joka pvä ja jostain syystä hikoilen runsaasti yöllä (kilpparit tarkistettu, ei johdu siitä) joten aamuisin täytyy pestä hiet pois. Iho onneksi kestää eikä kuivu.

Vierailija
68/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodenajasta riippuen. Talvella käyn keskimäärin joka toinen päivä, mies käy joka toinen tai joka päivä. 2-vuotias lapsi käy talvella kerran viikossa. Mulla ja lapsella kuivaa iho näin talvisin. Kesällä sitten vähintään kerran päivässä, mä käyn helposti pikasuihkussa varmaan kaksikin kertaa päivässä ja lapsikin päivittäin.

Vierailija
69/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kaksi kertaa päivässä. Aamusuihku joka päivä, en voisi kuvitella lähteväni töihin niin etten olisi käynyt suihkussa. Illalla treenien jälkeen toinen suihkukerta.

Vierailija
70/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun töihin aamuvuoroon heräämään 03.15 enkä ehdi käydä suihkussa ja eikä kyllä huvita minuuttiakaan aikaisemmin herätä. :(

T. Haisuli (?)

Vierailija
71/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn yleensä joka kolmas päivä suihkussa ja pesen hiukset. Joka päivä pesen kasvot ja alapään, usein kerran suihkujen välissä jalatkin. Ei ole minusta kovin vaivalloista. Mielestäni kyllä haistan esim. sukista tai paidasta oman hikeni, jos niissä sitä on (ja silloin tietysti peseydytään) eli ei omalle hajulle ihan immuuni ole. Jos ihmisen ominaistuoksu on jotain muuta kuin pistävää hikeä tai jalkoväliä, ei se minua edes haittaa. Nuorempana kävin joka päivä suihkussa, en olisi uskaltanut lähteä muuten minnekään.

Lapsista 10-v. käy suihkussa myös joka kolmas päivä, päivittäin pesaisee kasvot, kainalot (ei käytä dödöä) ja jalat. 6-v. käy yleensä joka neljäs päivä ja päivittäin samat pesaisut.

Vierailija
72/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivästä riippuen noin 10-15krt. riipuen ihan työtilanteesta.

Olen prostituoitu.

Vierailija
73/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHme ylihygieenistä porukkaa täällä. Suurin osa maailman ihmisistä ei käy kuin kerran viikossa ja silti ihan ok. Varmaan tästä jokapäivä pesusta johtuu kaikki länsimaisen allergiatkin ja muut ihosairaudet ja lasten krempat pienestäkin pöpön kohtaamisesta kun ei mitään bakteereita iholla eikä muualla. Jos AP käy suihkussa 2-3 päivän välein niin kuin miehensäkin ja tarpeen tullen pesee naamaa, kainaloita tai alapäätä ja päivittäinv aihtaa sukat ja alkkarit niin sehän on todellakin ok. IHme haisunäätä porukkaa täällä jos alkavat haista jos ei pariin päivään pääse suihkuun jos eivät ole edes kuntoillee tms...

Vierailija
74/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa 1-2 krt päivässä. 

Vierailija
75/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset käyvät joka päivä kokopesulla suihkussa, leikkiammeessa tai saunassa. Heidät on kylvetetty päivittäin vastasyntyneestä alkaen. Aikuiset joka päivä suihkussa tai saunassa, tarvittaessa kaksi kertaa.

Vierailija
76/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te kyllä aika nirppanokkia. Mun hajuaistissa ei todellakaan ole mitään vikaa, ja haistan kyllä oman hikeni ja alapäänikin silloin kun ne haisevat, mutta kaupungilla liikkuessa ja julkisissa kulkuneuvoissa haistan lähinnä pultsarit, tupakoijat ja kesähelteillä/toppatakeissaan hikoilevat miehet. En todellakaan haista joidenkin perussiistin näköisten ihmisten päänahkoja. Miten lähellä te oikein seisotte niitä tuntemattomia ihmisiä?

Vierailija
77/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies käydään joka ilta suihkussa, en voisi muuta kuvitellakaan! Lapset näin talviaikaan 2-3 kertaa viikossa, kesällä ehkä vähän useammin.

Vierailija
78/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole erityisen hajuherkkä, mutta pesemättömän pään haistaa kyllä metrin, parin päähän helposti. Valitettavasti monet naiset haisevat tälle tukkatalille :(

Vierailija
79/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi aikuista+4v ja 2v lapset. Minä ja lapset käydään joka toinen päivä suihkussa. Mies käy joka päivä. Kesällä kaikki käyvät joka päivä.

Vierailija
80/90 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani on atooppinen iho ja meitä neuvottiin ettei pesemätöntä ihoa saa rasvata! Joka ilta siis haalea nopeahko suihku ja kosteaan ihoon rasvat.

Onko teitä muita atoopikkoja siis neuvottu toisin? Ihmetyttää! Oli muka hyvä lääkäri, joku spesialisti.