Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääkö ikävä Bianco-kenkäkauppoja?

Vierailija
04.02.2014 |

http://yle.fi/uutiset/kenkaliike_bianco_sulkee_ovensa_suomessa/7068139

Eipä riitä suomalaisten surkea ostovoima tuonkaan ketjun ylläpitämiseen. No saahan niitä kenkiä vielä netistä, jos kiinnostaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä jää ikävä, ei oo löytyny sieltä sellasia kenkiä mistä mun jalat tykkäis.

Vierailija
2/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myyjätkään ei osaa siellä edes tervehtiä. Näin Tampereella.

T.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kauheasti harmita. Kengät ovat suunnilleen ainoita vaatteita joita raaskin ostaa netistä, muiden kanssa homma on liiaksi arpapeliä.

Vierailija
4/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu ikävä. En ole koskaan ostanut sieltä mitään.

Vierailija
5/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää! Oli ihania ja kestäviä kenkiä! :) Harmittaa oikeen :/

Vierailija
6/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, sieltä suurimman osan kengistäni olen ostanut. Nettikaupoista tilatessa aina jotenkin vääränlaiset ja kuvasta poikkeavat.

Vierailija
7/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kalliit kengät. Ei tule ikävä

Vierailija
8/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI EI!!!!! HARMITTAA!!! Mun kengännumero on 35 ja en oo mistään muualta löytänyt niin pieniä kenkiä! Jos joku tietää toisia kauppoja niin kerro ihmeessä. Täällä pk-seudulla.

Vierailija
9/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut mitään tuosta kenkäkaupasta. Olen käynyt kyseisissä kaupoissa, mutta koskaan en ole löytänyt mitään. 

Vierailija
10/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Biancosta aina mustat lakerikorkkikset (mun tavaramerkki bileiltoina) Nehän tietysti kärsii hetkessä tuollaisissa riennoissa, ihmiset potkii yms... joten tuo 35e hinta oli passeli ko. kengille joita voi käyttää parhaillaan vain yhden kesän. Yhdet ihanus lakerit löysin jopa alennuksesta 7e. Sniff...

Vierailija
11/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:46"]

Eipä kauheasti harmita. Kengät ovat suunnilleen ainoita vaatteita joita raaskin ostaa netistä, muiden kanssa homma on liiaksi arpapeliä.

[/quote]Suurimmalle osalle asia taitaa olla kyllä päinvastoin. Nimenomaan kenkien kohdalla täydellinen istuvuus on ehdottoman tärkeää, ja sen löytää varmuudella vain sovittamalla, netistä sokkona tilaaminen on puhdasta lottoa. Esim. paidan kohdalla se koon heitto puoleen tai toiseen ei ole käytön tai ulkonäönkään kannalta niin kriittistä.

Vierailija
12/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempiakin kenkäkauppoja löytyy, joten ei haittaa. Viimeks kun ostin biancosta kengät, niin niiden pohjat lähti irti parin käyttökerran jälkeen. Olivat vielä normaalihintaiset.

Vierailija
13/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:46"]

[/quote]Suurimmalle osalle asia taitaa olla kyllä päinvastoin. Nimenomaan kenkien kohdalla täydellinen istuvuus on ehdottoman tärkeää, ja sen löytää varmuudella vain sovittamalla, netistä sokkona tilaaminen on puhdasta lottoa. Esim. paidan kohdalla se koon heitto puoleen tai toiseen ei ole käytön tai ulkonäönkään kannalta niin kriittistä.

[/quote]

Ehkä en ole tarpeeksi kriittinen. Netistä ostamani kengät ovat kuitenkin sopineet todella hyvin, tosin olen kyllä etukäteen kartoittanut, onko koko mahdollisesti normaalia suurempi tai pienempi. Lisäksi olen venyttänyt (fyysisestä kaupasta) ostamiani hitusen liian pieniä nahkakenkiä hiustenkuivaajan avulla, jolloin niistä tuli juuri sopivat. Liian suuria taas olen joskus pienentänyt pohjallisilla ja paksuilla sukilla. Ainakaan minun ompelutaidoillani vaatteita ei suurennella ja pienennellä näin helposti, joten olen paljon enemmän huolissani nettikaupasta tilaamani vaatteen koosta ja istuvuudesta.

Vierailija
14/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta tuolta kenkiäni, mutta ihan kivan näköisiä popoja siellä on ollut ainakin näyteikkunassa. Se harmittaa, että yritys toisensa jälkeen pakkaa kimpsunsa ja kampsunsa ja muuttaa pois Suomesta.

Suomalaisten ostovoima on tosiaan surkea, ja tulevaisuudelle kaavaillut verot + sosiaalitukien mahdollinen heikentäminen ei ole tehokas yhdistelmä asian korjaamiseen. Nyt pitäisi keventää yritysten verotusta edes hetkellisesti, ja riisua byrokratia yrityksen perustamisen ympäriltä lähes kokonaan!

Vierailija
15/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biancosta olen ostanut mitä parhaimpia saappaita, kyllä harmittaa:(.

Vierailija
16/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 liikettä ollut suomessa joten onpa hirveä menetys

Vierailija
17/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään hyvää kenkää en ole Biancossa sovittanut, joten en ole ostanutkaan. Ja se saatanallinen teknonmäiske! Ei kukaan oikeasti ostokykyinen halua mennä kauppaan, jossa tarvitsee kuulosuojaimet.

Vierailija
18/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono asiakaspalvelu ja palautuskäytäntö, on saanut kinata monta kertaa ihan paskalaatuisista kengistä. Liian kalliita laatuun nähden, en ikävöi!

Vierailija
19/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono asiakaspalvelu (öö.. siis mikä palvelu) ja surkea hinta-laatusuhde.

Vierailija
20/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä kuullutkaan.