Jääkö ikävä Bianco-kenkäkauppoja?
http://yle.fi/uutiset/kenkaliike_bianco_sulkee_ovensa_suomessa/7068139
Eipä riitä suomalaisten surkea ostovoima tuonkaan ketjun ylläpitämiseen. No saahan niitä kenkiä vielä netistä, jos kiinnostaa.
Kommentit (22)
Ja myyjätkään ei osaa siellä edes tervehtiä. Näin Tampereella.
T.2
Eipä kauheasti harmita. Kengät ovat suunnilleen ainoita vaatteita joita raaskin ostaa netistä, muiden kanssa homma on liiaksi arpapeliä.
Ei tuu ikävä. En ole koskaan ostanut sieltä mitään.
Jää! Oli ihania ja kestäviä kenkiä! :) Harmittaa oikeen :/
No kyllä, sieltä suurimman osan kengistäni olen ostanut. Nettikaupoista tilatessa aina jotenkin vääränlaiset ja kuvasta poikkeavat.
Liian kalliit kengät. Ei tule ikävä
VOI EI!!!!! HARMITTAA!!! Mun kengännumero on 35 ja en oo mistään muualta löytänyt niin pieniä kenkiä! Jos joku tietää toisia kauppoja niin kerro ihmeessä. Täällä pk-seudulla.
En ole koskaan ostanut mitään tuosta kenkäkaupasta. Olen käynyt kyseisissä kaupoissa, mutta koskaan en ole löytänyt mitään.
Mä ostin Biancosta aina mustat lakerikorkkikset (mun tavaramerkki bileiltoina) Nehän tietysti kärsii hetkessä tuollaisissa riennoissa, ihmiset potkii yms... joten tuo 35e hinta oli passeli ko. kengille joita voi käyttää parhaillaan vain yhden kesän. Yhdet ihanus lakerit löysin jopa alennuksesta 7e. Sniff...
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:46"]
Eipä kauheasti harmita. Kengät ovat suunnilleen ainoita vaatteita joita raaskin ostaa netistä, muiden kanssa homma on liiaksi arpapeliä.
[/quote]Suurimmalle osalle asia taitaa olla kyllä päinvastoin. Nimenomaan kenkien kohdalla täydellinen istuvuus on ehdottoman tärkeää, ja sen löytää varmuudella vain sovittamalla, netistä sokkona tilaaminen on puhdasta lottoa. Esim. paidan kohdalla se koon heitto puoleen tai toiseen ei ole käytön tai ulkonäönkään kannalta niin kriittistä.
Parempiakin kenkäkauppoja löytyy, joten ei haittaa. Viimeks kun ostin biancosta kengät, niin niiden pohjat lähti irti parin käyttökerran jälkeen. Olivat vielä normaalihintaiset.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:46"]
[/quote]Suurimmalle osalle asia taitaa olla kyllä päinvastoin. Nimenomaan kenkien kohdalla täydellinen istuvuus on ehdottoman tärkeää, ja sen löytää varmuudella vain sovittamalla, netistä sokkona tilaaminen on puhdasta lottoa. Esim. paidan kohdalla se koon heitto puoleen tai toiseen ei ole käytön tai ulkonäönkään kannalta niin kriittistä.
[/quote]
Ehkä en ole tarpeeksi kriittinen. Netistä ostamani kengät ovat kuitenkin sopineet todella hyvin, tosin olen kyllä etukäteen kartoittanut, onko koko mahdollisesti normaalia suurempi tai pienempi. Lisäksi olen venyttänyt (fyysisestä kaupasta) ostamiani hitusen liian pieniä nahkakenkiä hiustenkuivaajan avulla, jolloin niistä tuli juuri sopivat. Liian suuria taas olen joskus pienentänyt pohjallisilla ja paksuilla sukilla. Ainakaan minun ompelutaidoillani vaatteita ei suurennella ja pienennellä näin helposti, joten olen paljon enemmän huolissani nettikaupasta tilaamani vaatteen koosta ja istuvuudesta.
En osta tuolta kenkiäni, mutta ihan kivan näköisiä popoja siellä on ollut ainakin näyteikkunassa. Se harmittaa, että yritys toisensa jälkeen pakkaa kimpsunsa ja kampsunsa ja muuttaa pois Suomesta.
Suomalaisten ostovoima on tosiaan surkea, ja tulevaisuudelle kaavaillut verot + sosiaalitukien mahdollinen heikentäminen ei ole tehokas yhdistelmä asian korjaamiseen. Nyt pitäisi keventää yritysten verotusta edes hetkellisesti, ja riisua byrokratia yrityksen perustamisen ympäriltä lähes kokonaan!
Biancosta olen ostanut mitä parhaimpia saappaita, kyllä harmittaa:(.
11 liikettä ollut suomessa joten onpa hirveä menetys
Yhtään hyvää kenkää en ole Biancossa sovittanut, joten en ole ostanutkaan. Ja se saatanallinen teknonmäiske! Ei kukaan oikeasti ostokykyinen halua mennä kauppaan, jossa tarvitsee kuulosuojaimet.
Huono asiakaspalvelu ja palautuskäytäntö, on saanut kinata monta kertaa ihan paskalaatuisista kengistä. Liian kalliita laatuun nähden, en ikävöi!
Huono asiakaspalvelu (öö.. siis mikä palvelu) ja surkea hinta-laatusuhde.
Eipä jää ikävä, ei oo löytyny sieltä sellasia kenkiä mistä mun jalat tykkäis.