Mitenkäs siellä on aamu alkanut?
Mulla jonkin moinen jysäri yritti tulla, mutta siihen auttoi kylmä siideri ja mukillinen kahvia. Kissan hiekkalaatikon siivoaminen otti vähän lujille.
Kommentit (56)
Ihana aamu, 24 astetta lämmintä. Istutaan ulkona aamiaisella. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta
tuulella ja sateella, eikö tää lopu koko kesänä....
Entiseen malliin,eli päin v i t t u a..köyhää ja rahatonta..
Vesisateessa mökillä aamukahvia hörppien.
Koeta selvitä ap!
Heräsin ajatukseen "Jumalalta terveisiä" ja hirveään ukkosen rysähdykseen. En ole uskonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kello soimassa kasilta, kun pitää käydä tänään vähän töissä. Heräsin joskus seitsemän jälkeen piipihätään. En ole muuta tehnyt kuin juonut teetä ja koomaillut tässä sohvalla koiran kanssa. Mieheni nukkuu ja lapset ovat reissussa.
Siis mihin heräsit?
Kova vatsakipu ja ukonilma, synkkää
Vierailija kirjoitti:
tuulella ja sateella, eikö tää lopu koko kesänä....
Saa nähdä. Ukkostakin on ennustettu. Mietin, kuinka festarikansa pärjää Provinssissa, kun siellä on tuttaviakin rellestämässä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kello soimassa kasilta, kun pitää käydä tänään vähän töissä. Heräsin joskus seitsemän jälkeen piipihätään. En ole muuta tehnyt kuin juonut teetä ja koomaillut tässä sohvalla koiran kanssa. Mieheni nukkuu ja lapset ovat reissussa.
Siis mihin heräsit?
Kokeile googlettaa, jos selviäisi.
Vierailija kirjoitti:
🥺Pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥺Pärjää.
Kiitos, huolettaa nyt just kovasti mitä tää on, mutta tutkimukset ovat käynnissä
Laitoin äsken puuhellan tulen, kun täällä sisällä on 19,5 astetta ja jotenkin tosi kolikkoa. Muuta lämmitystä ei tähän aikaan vuodesta viitsisi laittaa päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥺Pärjää.
Kiitos, huolettaa nyt just kovasti mitä tää on, mutta tutkimukset ovat käynnissä
Toivon parasta ja hyvä kuitenkin, että tutkitaan.
- ap
Rento aamu, juon kahvia ja valmistaudun leikkimään Cobran kans 🐍
Vierailija kirjoitti:
Entiseen malliin,eli päin v i t t u a..köyhää ja rahatonta..
Monella on Suomessa nyt vaikeat ajat. Yritä jaksaa.
- ap
Join aamukahvit viideltä ja olin puoli seitsemältä jo kuntosalilla. Palatessani jouduin menemään puun alle sadetta suojaan. Kun palasin, muut nukkuivat vielä. Täydellinen aamu.
Huomenta mökiltä. Kuudelta herätys, koira ulos hetkeksi, märkää on. Siitä huolimatta uimapuku päälle ja järvessä kierros. Kuivaus ja aamupuuro porukalle, mannapuuro, johon pistin pari lusikallista kaakaojauhetta. Syövät parhaillaan ja hyväksi kehuvat, söin jo ja otin läppärin, radiossa kasin uutiset.
Sadepäivän varalle on meillä sisäsiivous ohjelmassa. Pistän porukan nuoret pesemään mökin ikkunat, Isännän kanssa otamme pölkkyjen pienennyksen eli kirveshommia. Sitä ennen toki sadevaatteet päälle ja nuo 4-5 verkkoa pitää käydä kokemassa. Taidamme ottaa pois pyytämästä, näkyy nuoriso kyllästyvän päivittäiseen kalaruokaan. Voisihan sitä tänään syödä grillikatoksessa sunnuntain kunniaksi, ihan kabanossia, pihviä, tuoretta perunaa jne... mietitäänpä hetki.
Aamuseisokki on hoideltu vaimon kanssa pois ja kohta syömään aamupalaa kun muut nautinnot on saatu.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Rento aamu, juon kahvia ja valmistaudun leikkimään Cobran kans 🐍
Mieluummin cobra kuin vällykäärme.