Mikähän puutos on jos tekee mieli suolakurkkuja?
Kommentit (15)
Tuore kasvihuonekurkku on ehdottomasti parempi. Ja tekee niin höpönää. Varsinkin Porvoon vihannestukun.
Suolan eli natriumin. Etikka jotenkin vielä lisää suolaisuuden tunnetta ja tehoa, itse olin koukussa suola-viinietikkasipseihin yhteen aikaan, tosin join paljon vettä ja mehua tuolloin niin suolat katosivat elimistöstä ja siksi tulee himo saada suolaista.
Enpä tiedä puutoksesta, oletko raskaana?
Tarkoitatko oikeaa suolakurkkua (venäläistyylistä) vai maustekurkkua?
Kaverini ahmi raskaana ollessaan niin paljon suolakurkkuja, että lääkäri kielsi ja käski aviomiestä tarkkailemaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Mun tekee mieli pillua eli mulla on varmaan pillun puutos. Oireina jatkuvasti seisova kivikova suonekas kalu ja rauhaton olo.
Ei se sattuis olemaan suolakurkun kokoinen...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekee mieli pillua eli mulla on varmaan pillun puutos. Oireina jatkuvasti seisova kivikova suonekas kalu ja rauhaton olo.
Ei se sattuis olemaan suolakurkun kokoinen...?
Ison suolakurkun kokonen. Kaluhan on maultaan vähän suolanen luonnostaan. Maistusko?
Suonekas... ei siihen tule eetä, voi hyvät pössykät teidän kanssa. Juonikas juttu kertakaikkiaan.
Minäkin ahmin raskaana suolakurkkuja. Suolaisen himon takia moni arvelikin että poika tulossa, ja potra poikahan sieltä tuli 😊
Lapissa vaelluksella minulla on aina meetvurstia ja suolakurkkuviipaleita repussa. Vaeltaessani noin 15-20km.n päivämatkoja elimistö hikoilee ja polttaa samalla suoloja kehosta. Kun nappasee aina tauoilla parit meetvurstiviipaleet ja suolakurkkuviipaaleet nassuun.niin tulee taas hyvä olo, Ei muuta kuin uudelle reitille:)
Mä olen molempien lasten odotusaikana himoinnut suolakurkkuja, oliivia, maustamatonta jogurttia, vichyä ja sitruunaa.
Tuli ensin tyttö ja myöhemmin poika.
Tosin kumpikin tykkää vastaavista mauista.
Löytyi vanha keskustelu ajankohtaisesta aiheesta. Itse rv 27 ja nyt iski todella kova maustekurkku-himo. Onneksi meidän kaupasta löytyi kotimaista Artik-kurkkua, kun siinä ei näkynyt olevan lisäaineita.
Suolakurkun puutos